Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/28/23 in all areas

  1. dragosRDK, imi pare rau pentru problemele pe care le ai cu masina. Pe langa faptul ca subscriu la opiniile postate de cei care au raspuns inaintea mea, consider necesar sa mai punctez un aspect. Este, de regula, foarte riscant sa cumperi o masina al carei motor are putere specifica mare si totodata un rulaj considerabil. Acest lucru e valabil indiferent de producator, iar exceptiile sunt rare si au mai degraba legatura cu norocul. Din pacate, sansele de a trage lozul norocos sunt - asa cum singur ai constatat, intr-un mod cat se poate de nefericit - foarte reduse. Consider ca si 100 CP/l este un motiv de ingrijorare, la un Diesel second-hand care a trecut de 100.000 Km parcursi. In cazul tau, vorbim de aproape 170 CP/litru la un motor Diesel cu rulaj de 300.000 Km; se poate spune ca dezastrul astepta imediat dupa colt. A cumpara un autoturism second-hand cu rulaj mare, care sa iti asigure o fiabilitate acceptabila, implica sa accepti un compromis si sa alegi o motorizare din partea de jos sau cel mult de mijloc a gamei. Invers, daca vrei o masina foarte puternica, acesta nu poate fi nici ieftina si nici cu rulaj mare.
    4 points
  2. Nasol, numai vesti proaste. Deci...ce avem noi aici???? Pai ce sa avem vestiul motor care-i pleaca cuzinetii de palier. Daca mai iei in calcul "modificarile" facute si rulajul....iese ditamai placinta. Iti dai seama ca in cei 300.000 km masina asta a vazut cox 90% din timp. Bataie in motor inseamna ca au aparut niste jocuri excesive in componentele interne ale motorului, unde tolerantele sunt de ordinul micronilor si aici vorbim de arborele cotit , biele, piston.....Cu alte cuvine...muci... Alt motor cu garantie n-are rost sa te complici cu RK
    3 points
  3. Ai o problema pe bus-ul Flexray, poate fi cauzata de BimmerCode dar poate fi si un defect pe unul din ECU-urile conectate pe Flexray. Nu stiu ce au codat cei din service pe ZGW, ZGW2 0x10 este unul din ECU-urile BMW care nu are si nici nu necesita codare (cafd), configurarea lui este data de VCM-ul si SVT-ul salvate in el care trebuie sa coincida cu configuratia masinii. Intrucat BimmerCode este o mizerie chinezeasca se poate sa iti fi alterat VCM sau SVT salvat in ZGW si acesta a inchis unul sau mai multe porturi flexray considerand ca nu sunt necesare in noua configuratie. Automat ECU-urile conectate pe porturile inchise nu mai pot comunica cu restul masinii si de aici apar de obicei zeci de erori. Se poate diagnostica fara probleme cauza si identifica cu usurinta ECU-ul raspunzator de problema.
    3 points
  4. Vorbește cu Neo sa te ajute! Este unul dintre puținii care știu despre ce vorbesc cu adevărat in materie de software si coding de pe forum.
    2 points
  5. Eu sincer ma mir ca a tinut 300 de mii, motorul asta nici resoftat nu tine prea mult, toate n57 au aceeasi problema se duc cuzinetii. Nu vreau am auzit sa tine motoarele estea dupa refacere... La tine poate a ajutat la distrugere si ca s a supraincins motorul.
    2 points
  6. Eu când am zis ca exista riscuri cu Carly si chestii de genul.. mi a sărit lumea in cap, deși initial tot de la Neo am aflat ca nu sunt ok, când au apărut era Nebunie, toată lumea folosea, inclusiv si eu. Dupa usor usor am rămas doar pe NCS deși e mai greu ca tre sa te duci cu laptop, etc.
    1 point
  7. Exact cum au spus toți colegii… când a început sa tremure, problema era de la joc cuzineti/biele. Motorul a început sa se supraincalzeasca din cauza frecărilor si problemelor apărute. Cum tu ai tot pornit o si nu ti venea sa crezi ca e motorul, s au tot frecat cuzinetii aia si problemele au tot avansat cu fiecare secunda. Nu înseamnă ca ai făcut ceva gresit, oricum era dus de când a început sa tremure. Una e sa repari un motor de la chiulasa in sus, una e sa repari un motor de la chiulasa in jos, adică pistoane,biele, cuzineti, arbore, etc, adică ceea ce ti s a dus tie. Recomandarea mea este sa cauți motor din Dezmembrari sau unul recondiționat de la o firma serioasă cu garanție. Orice ar fi, trebuie distribuție noua + pompa ulei noua pe motorul pus. Nimeni nu ti va da garanție daca aude de modificările motorului, asa ca mai bine sa rămână doar pentru tine. Si asa motorul asta e problematic, daca i mai adaugi inca 120 cp e clar :)).
    1 point
  8. Salut, s au dus cuzinetii, e praf motorul, iti trebuie altul sau daca te incumeti sa incerci sa il repari... Nu o mai pornii.
    1 point
  9. Masina mea actuala e prima masina cu tractiune integrala si, desi este extrem de stabila (cat am simtit eu cu mazga asta de pe jos), recunosc ca ii cam fura din feeling-ul acela de RWD :). In schimb, la o plecare agresiva de pe loc se simte foarte bine cum pune puterea pe asfalt. Concluzia, pentru a raspunde la topic, nu consider xDrive un "must have", insa poate fi util in anumite situatii.. totodata conteaza si cat de puternica este masina.. cai mai multi + RWD = mult mai usor sa pierzi controlul.
    1 point
  10. Eu de 6 ani de cand am AWD pe ultimile masini, nu cred ca in realitate am avut nevoie reala. Insa in continuare nu mi-as cumpara vreodata fara pt ca mi s-ar parea incompleta masina, mai...petarda. As renunta la aproape orice optional doar pt a avea awd si asta doar din motivul subiectiv de mai sus
    1 point
  11. On-topic: foarte frumoasa masina, daca nu eram fan SUV, G20 era perfecta pt mine; in opinia mea ca si caroserie, spatiu, performante. Off-topic (ca nu ma pot abtine) - Trapa face orice masina mai sportiva deoarece poti conduce in picioare, iesit prin trapa si astfel vezi mai bine drumul si simti senzatiile sportive cu tot corpul.
    1 point
  12. Din experienta zic daca ramai intepenit in zapada(nu suspendat) atunci da este un Must Have, altfel nu! Tin minte cu e34 ca sa ies iarna din parcare pe zapezile alea mari, stateam pe Valea Lunga, straduta ingusta dar circulata, puneam lanturile, ieseam pe Timisoara unde era uscat, le dadeam jos si imi continuam drumul.La parcare la fel )))))))) Offtopic: mereu am o lopetica din aia de armata in portbagaj.E buna si vara pe nisip de exemplu, poate intri pe plaja si nu mai iesi.
    1 point
  13. E bun , oricum o dai cu rwd nu urci unde urca xdrive. A cĂŁ e Pajero mai tare sau ca urca Niva și nu urcĂŁ xdrive e altceva. Și da am mers pânĂŁ acum aproape 2 ani numai cu rwd. Ideal la rwd ar fi un autoblocant deja nu mai e nevoie de xdrive in cazul acesta. Eugen ĂŽn cazul meu am folosit xdrive. In cazul rwd am rĂŁmas ĂŽn fiecare iarnĂŁ blocat cu o singura excepție E30 cu autoblocant.teoria cu de cate ori folosești e pĂŁguboasĂŁ cât timp te scapĂŁ odatĂŁ eu zic cĂŁ e bine
    1 point
  14. BimmerLinkPower :)))...esti norocos totusi, stiu pe cineva tot cu BimmerLink la care a doua zi dupa "modari" nici nu mai punea contactul...:)))
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.