Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/30/23 in all areas

  1. Salutare, Dupa aproape 5 ani avuti in compania acestei masinute (BMW F36), ma pregatesc de un nou proiect. Noua masinuta este un G20 330i - 76.000 Km. A fost adusa de catre mine din Germania, impreuna cu un prieten, dupa aproape 1.800 km si 18 ore de condus. Destul de obositor, dar a meritat. E altceva cand vezi masina si o verifici cu ochii tai. Culoare: Portimao blue Ca si optiuni, am cautat sa acopar cam tot ce-mi doream (Pachet M, faruri Laser, Harman Kardon si tot asa). Primul pas a fost un detailing la interior, sa stiu eu ca e totul curat cum imi place mie sa fie si sa mentin. Maine urmeaza revizie completa iar joi RAR-ul. Astept si grila Glossy Black, sa o schimb repede, caci nu prea ma incanta cea crom, avand in vedere liniile masinii. Las cateva poze de inceput si-apoi, cu restul de proiect, in functie de cum se va intampla.
    6 points
  2. As lua 730D sa stau linistit, cam tot ce e bi-turbo la BMW e mai sensibil. Si crede-ma ca si 265 de cai sau 326 trag la fel de bine
    2 points
  3. 730d e mai fiabil, are o turbina. 740d are 2 turbine....
    2 points
  4. Off-topic -> Alex, iti multumesc si te asigur ca respectul este reciproc. On-topic -> Consider ca schimburile de idei de pe forum trebuie intotdeauna privite in mod circumspect. In primul rand, unele opinii pot fi extrem de valoroase, iar altele pot fi de-a dreptul gresite. Cauza principala o constituie faptul ca diagnoza se face la distanta: calitatea ei depinde atat de masura in care cel care expune problema reuseste sa transmita corect si integral informatiile, cat si de masura in care cei care emit pareri interpreteaza in mod corespunzator informatiile respective, in limita priceprii lor. In al doilea rand, cel care solicita sfaturi trebuie sa tina mereu cont de faptul ca acestea nu il scutesc de ceea ce se cheama "due dilligence" - care s-ar traduce, aproximativ si in multe cuvinte, drept verificarea validitatii si aplicabilitatii sfaturilor primite la situatia / problema de fapt. In cazul din acest topic, este de la sine inteles ca @dragosRDK ar trebui sa faca o confirmare a diagnosticului pus, oricat de evidenta ar fi defectiunea tehnica si chiar daca aceasta confirmare implica o anumita cheltuiala. Abia cand problema este clar si precis determinata, se poate efectua reparatia in cunostinta de cauza. Alex, sunt de acord ca tuning-ul nu inseamna implicit distrugerea unui motor. Dar aceasta nu este o regula universal valabila. A face tuning - si in special unul agresiv - la un motor care este deja impins la limita rezistentei / fiabilitatii in varianta "stock", iar in plus mai are si un rulaj enorm, este incompatibil cu utilizarea masinii respective in orice alt regim decat de expozitie sau de concurs. Da, motoarele de pe vremuri "tineau" mult mai bine la tuning, dar nu uita de catvea caracteristici comune celor enumerate de tine (M10 M20 , M30 ,M50 M57) - caracteristici care nu se mai regasesc la majoritatea motoarelor moderne: (a) au bloc motor din fonta; un detaliu tehnic foarte important in ceea ce priveste stabilitatea arborelui cotit si rezistenta cilindrilor la abuz; (b) au fost proiectate intr-o perioada in care simularea pe computer nu era atat de avansata; ca urmare, proiectantii isi luau margini de eroare mult mai generoase. Totusi, chiar si in cazul acelor motoare "clasice", atunci cand puterea litrica ajunge la valori aberante, este doar o chestiune de timp pana cand se strica ceva.
    2 points
  5. Robert, te apreciez foarte foarte mult dar aici nu putem sa dam vina exclusiv pe "tuning" motoarele astea pleacă la plimbare și stoc, din păcate ne place sau nu BMW în ultimii ani și-a cam bătut joc de tot, mai toate motoarele au probleme mai mari sau mai mici, speram ca B58 sa fie o surpriză plăcută dar deja au început și acolo sa apăra unele probleme. Cum naiba vechile M10 M20 , M30 ,M50 M57 țineau fara mari probleme la "tuning (și aici vorbim de motoare făcute turbo în mod artizanal și care erau/sunt abuzate în moduri inimaginabile de inginerii care le-au proiectat) , cumva BMW a devenit o mașină în care toate sunt consumabile, EGR, galerie admisie, distribuție, turbo orice din astea deja de poți aștepta sa cada după 100k, apoi avem celebrul schimb de ulei la 30k care din nou nu îmi e clar ce algoritm folosesc la E30 de ex aveau ceva relativ complex pt vremea aceea care tinea cont de nr ore funcționare și încă câțiva factori.
    2 points
  6. Pai nu mai schimba nimic, Fanele, ca e normal sa nu schimbi uleiul la cutia de transfer dupa 15 ani. E normal… “asa face toate” Schimbi uleiul, resetezi adaptarile cutiei de transfer, stergi erorile si dupa vezi cum se comporta…
    1 point
  7. As alege 730d fara sa stau pe ganduri
    1 point
  8. Mi s-a facut pielea de gaina.. nasol.. acum stai sa cauti motor ok, nu te grabi sa iei ceva decat daca esti 100% convins ca e ce trebuie.. apoi, la fel cum au zis si colegii, schimba pompa de ulei si cuzinetii si tine-l in valorile de fabrica. Bafta si sa-ti iasa bine!
    1 point
  9. Android] BimmerLink v.2.27.0-5158 [Unlocked] https://mega.nz/file/M0lAHbhQ#E4mbC2L6MRUvdOBuU6iulh7ltj6AwUS2qYZyQ37WqCQ
    1 point
  10. Pana la urma a si tinut de banii aia. Macar n-ai platit o plasa de bani pe ea, gen >20k Euro cu cat se cam vinde un F10 cu motorizarea asta si destul de dotata in acelasi timp.
    1 point
  11. Nasol, numai vesti proaste. Deci...ce avem noi aici???? Pai ce sa avem vestiul motor care-i pleaca cuzinetii de palier. Daca mai iei in calcul "modificarile" facute si rulajul....iese ditamai placinta. Iti dai seama ca in cei 300.000 km masina asta a vazut cox 90% din timp. Bataie in motor inseamna ca au aparut niste jocuri excesive in componentele interne ale motorului, unde tolerantele sunt de ordinul micronilor si aici vorbim de arborele cotit , biele, piston.....Cu alte cuvine...muci... Alt motor cu garantie n-are rost sa te complici cu RK
    1 point
  12. Sa o stapanesti sanatos. 1. ulei motul cu norma bmw, filtre mann; 2. A-M rezolvat asa, nu bem in masina, bem inainte sa ne urcam la volan; 3 pune ISTA pe masina; 4 IDEM PCT 3; 5. orice baterie care indeplineste cerintele masinii tale 6. in 2023 n-au cum sa fie OK hartile din 2008
    1 point
  13. combinatia pare dubioasa, adică dai banii iei mașină și apoi? iti da el actele? pai dacă zice aaaa împrumutul la banca a fost mai scump mai am nevoie de 2000 Eur ce faci?
    1 point
  14. Cam teapa, parerea mea. Dai banii, ca ti trimite el actele. Masina aia e luata cu credit, masina aia nu e platita, masina aia apartine bancii. Dar ii dai tu banii, el o plateste la banca, apoi iti da tie actili in cateva zile. Si dupa nume e romanas :)))))) De aia fug nemtii la credite de romani ca necuratul de tamaie si le cer contractul de munca in original si multe altele, ca unde mergem ne facem de cacat. Ne meritam soarta, jur !
    1 point
  15. @wolf20a deschis dosare pentru zgarieturi deoarece nu mai voia sa înnoiască Casco-ul
    1 point
  16. Motorul ala sh o sa coste ceva, mai ales dacă nu e de la un 'băiat' din Pitești, ci de undeva cu garanție
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.