In anturajul meu am destui de multi iubitori de diesel, sau unii chiar constransi sa foloseasc diesel, din motive de rulaj ridicat:
-la peugeot, mai nou opel, au apaut erori la alimentarea cu adblue din surse dubioase (adblue la bidon din supermarket)
-la renault probleme cu cristalizarea adblue in conditii de temperaturi scazute/injector infundat la ford
Toti cei mentionati mai sus au sarit 100.000 km, revizii la 30.000 km conform caietului service, rulaj mixt, nici nu se gandesc ca ar putea avea probleme.
Am mai trecut ocazional prin reprezentanta bmw(nu romania)....se tin tare pe preturi, vanzatorii mi-au spus neoficial ca adblue e oarecum cireasa pe tort la problemele cu distributia n47/pompa ulei n57.......ma sfatuiesc sa uit de diesel si sa sa iau cu ochii inchisi o benzina (problema e ca o seria 3 dotata mediu/slab sare aici de 55k.....asa ca voi defila cu ce am in continuare). am in anuraj utilizator de bmw de 30 de ani...a schimbat la 3 ani diverse modele..acum la pensie a trecut din motive de cost pe un kodiak 2.0 tsi, dupa ce si-a luat diverse pacaleli cu f10/f30 diesel..scarbit total de ce ofera bmw ca si calitate, dar si incompetenta pe parte de serviciu client.
Parerea mea....diesel cu dpf+egr+adblue+cost saving=moarte sigura