Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/15/23 in all areas
-
10 points
-
Nu-ti cumpara aunt nasoale rau, G-ul e si mai nasol. Banuiesc ca ai e60 si deaia e “ultimul bmw bine facut”. As fi curios in cate fractiuni de secunda ti s-ar schimba parerea daca ai castiga maine la lotto intre timp imbatate cu apa rece…5 points
-
3 points
-
poate chiar asta crede, eu am mai zis si o repet maine as lua un E30/E28/E34/E24/E38/E23 in stare buna si cu dotari" in loc de F10/F30/G30 sau orice ghena din asta noua, dar clar eu sunt un caz mai special.2 points
-
Nu cred ca ai cum sa-l ajuti sa o ia mai ieftin de atat.. e o piesa care nu e inlocuita prea des ca sa o gasesti in foarte multe locuri cu diferite oferte de pret.. doar sa stai pe la dezmembrari sa intrebi, dar e probabil sa nu ai o diferenta mare de pret in cazul in care gasesti acel ornament.2 points
-
Incearca la realoem.ro Pretul e semnificativ mai mic, dar poate e o greseala2 points
-
Din punctul meu de vedere, astfel de modificari (egr off, dpf off, etc.) nu ar trebui sa fie facute in niciun fel de circumstanta... nu mai zic de a-ti cumpara o astfel de masina cu modificari de genul... Indiferent de ce motor iti iei (diesel sau benzina), iti asumi de la inceput ca ai diverse consumabile care trebuie schimbate (pe langa cele uzuale). Nu inteleg de ce autoritatile nu fac o actiune la nivel national sa-i ia pe toti cu masini de genul si sa le dea niste amenzi mai scumpe decat pretul unui filtru de particule + talon retinut sa nu mai circule cu masinile pana nu sunt din nou in regula.2 points
-
Salut, Cred ca trebuie sa scoti si pistoanele, se incurca in ele de atatea modificari.2 points
-
Salutare, După ceva research, am ales sa ma alătur și eu comunității BMW. Deși am cochetat cu G21, în special pentru design, am ales pana la urma confortul din G31. Țin sa precizez ca am cautat doar varianta touring, deoarece după spațiul din portbagaj de la Octavia 3, este foarte greu sa revii la gura de încărcare de la o berlina. Pe varianta berlina doar Superbul era în cărți care de fapt este un liftback. Sunt la primul BMW astfel ca urmăresc îndeaproape forumul si încerc sa ma acomodez cu caracteristicile acestei mașini. Vin după ceva ani de VAG, astfel ca unele lucruri mi se par puțin pe dos, însă probabil ca tine și de obișnuință. Despre mașina, țin sa precizez ca principalul motiv pt care am ales BMW este cutia automata de la ZF. Am mai condus automate de la Honda, Renault și Skoda, însă nici una nu are rafinamentul BMW. Mașina este fabricata în februarie 2018 și are 107.000 km. Ca și dotări principale as enumera: 223 Adaptive suspension - îmi place mult cum se simte suspensia la mașină. Nu știu dacă suspensia standard se simte la fel. 481 Sport seats cu piele dakota/elfenbein-weiss. 3AC Trailer Tow Hitch - a fost un must, pentru suportul de biciclete. 402 Panorama Glass Roof - asta a fost cerința copiilor, a trebuit sa ma aliniez. 5AT Driving Assistant Plus - mi-am dorit dotarea pentru Adaptive Cruise control. 5DN Parking Assistant Plus - la dimensiunile mașinii este destul se utila 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 6WB Multifunctional Instrument Display 3DS Bmw Display Key - o cheie foarte mișto ca și look, dar care după ce o ai îți dai seama ca nu e cine știe ce dotare, mai ales dacă ai aplicația My BMW. Ca planuri de viitor, as face retrofitul la farurile de LCI acesta fiind și unul din motivele pt care nu am insistat sa găsesc o mașină cu farurile Led adaptive (nu ca as conduce eu prea mult noaptea - fiind vorba doar de design). Am o mare nemulțumire ca nu exista posibilitatea de a avea Android auto, pe care il utilizez intens în cealaltă mașina a familiei (Octavia 3 FL), care culmea este mai veche decât acest BMW (iulie 2017). Sunt un utilizator de Android de când ma știu, și ma cam sperie ecosistemul IOS. În fine, cochetez cu ideea de a trece în gradina Apple, caz în care va trebui sa fac rost și de Apple car play preparation. Deocamdată am echipat mașina cu anvelope de iarna, aceasta venind cu anvelope de vara. Inițial am zis sa trec pe all season, având o experienta f bună cu Michelin Crossclimate Plus pe fosta mașina a soției (Seat Ibiza). Totuși, tracțiunea spate și gabaritul mașinii m-a făcut sa aleg varianta mai costisitoare cu roti dedicate pe anotimp (Michelin Alpin 6 225 55 R17). La primăvară probabil voi cauta ceva pe 18, oricum anvelopele de vara ar mai merge maxim un sezon. Scuzați postul cam lung. Las mai jos și câteva poze și sper sa am timp sa țin un fel de jurnal aici pt cine va mai avea nevoie de informatii legate de acest model.1 point
-
1 point
-
@blowrabbitam incercat sa ma pun cat mai "bine" posibil in locul tau, desigur, in baza informatiilor de mai sus. Se stie ca motorul N57 are - statistic - tendinte de autodistrugere, in special la rulaje si puteri mari. Faptul ca i-a fost impinsa puterea de la 258 CP la 320 CP creste binisor acest risc. Statistica functioneaza foarte bine doar cand este aplicata unui volum mare de date, insa foarte prost la nivel individual (-> de exemplu, desi speranta de viata in Romania este de cca. 74 ani, unii oameni nu apuca 30 in timp ce altii traiesc peste 100 de ani). Nu stiu sa explic scaderea consumului dupa inlocuirea PCV-ului sau a capacului motor - este un aspect care trebuie investigat. S-ar putea ca acestea sa-si faca treaba cum trebuie cand sunt noi, dar sa se colmateze in scurt timp (consecinta secundara a starii de sanatate a motorului) - dar poate fi doar o teorie proasta. Pe de alta parte, atat din experienta personala, cat si din experienta altor membri de pe forum, am tras concluzia ca probabilitatea de a gasi un atelier auto care sa repare un motor in mod competent, profesional si responsabil este foarte mica. Cu cat motorul este de generatie mai noua si mai complex, cu atat probabilitatea tinde si mai tare catre zero. Daca uleiul este consumat din cauza simeringurilor de supapa uzate (desi cred ca o astfel de cauza este atipica pentru N57), acest lucru nu dauneaza motorului - atat timp cat tii nivelul uleiului sub atenta observatie. Pe de alta parte, daca uleiul se duce din cauza segmentilor uzati, nu iti recomand sa investesti in repararea motorului. Unul second hand cu istoric cunoscut este o optiune mai sigura, posibil la un cost similar. Inteleg ca motorul tau functioneaza in parametri si nu prezinta alte probleme tehnice - mai putin consumul de ulei. In locul tau, as face un singur lucru: as reveni la soft-ul original de la BMW (cel de 258 CP). Si m-as bucura de masina, pregatit totusi mental si financiar de o surpriza neplacuta, in orice moment. La limita, eu as mai incerca o blasfemie - as testa un ulei conform specificatiei BMW, dar cu indicele de vascozitate la cald o treapta mai sus (ex: 5W40 in loc de 5W30). Dar asta as face eu; pe tine te rog sa analizezi din toate unghiurile daca acesta idee merita luata in considerare sau nu.1 point
-
Cam ce 'substanta speciala' crezi ca rezista intr-un cilindru la temperaturile si presiunile de acolo, dar e 'facuta praf' de alt ulei?1 point
-
Pai asta e treaba nu prea mai sunt multi care sa "riste" asa ceva, cumva e mai simplu sa faci 20 de schimburi ulei sau distributii decat un motor . Motorul teoretic se face dar trebuie sa gasesti pe cineva care sa aiba timp/chef/experienta . Daca e primul pas de vazut daca ai pilitura in ulei daca nu ai desfacut si vazut exact ce e uzat. daca ai cel mai probabil pilitura aia a distrus destul de multe lucruri in motor si personal as cauta alt motor .1 point
-
mai e si aici o idee mai ieftin ca pe bavauto https://www.autokarma.ro/piese-auto-originale?cod_original=511273088421 point
-
Introduci codul piesei pe realoem.ro E 363 lei cu TVA sau https://www.schmiedmann.com/en/product/1983698-new?product=51-12-7-308-8421 point
-
Multumesc frumos, da, a mea este GT. Am dat o verificare pe cateva site-uri de dezmembrari si nu am gasit nimic. Asta e, chiar am incercat sa-l ajut, nu pot face nimic. Ai gasit cu pret mai mic pe realoem.ro? Nici nu stiam ca au vanzari pe site, poti sa ma ajuti cu un link, pls? Da, pare ca nu am cum sa-l ajut iar de stat sa urmaresc dezmembrarile nu am timp si nici nu ma incanta prea tare ideea de second hand. Am vorbit cu un prieten de la reprezentanta, sa-mi spuna un pret de la ei, poate-poate...1 point
-
Nu prea gasesti mai ieftin ca pe bavauto, sau daca gasesti nu va conta ca diferenta va fi foarte mica ... Singura solutie sa il iei mai ieftin este sa cauti in dezmembrari Edit: https://piese.ro/oferte/ornament-bara-spate-bmw-serie-3-f30-2011-2017-XtRx_RT8wub.html (vad ca scrie ca este piesa nou) Edit2: acu am vazut ca tu ai GT ... link de mai sus este de F30/F31 si sunt diferite ...1 point
-
Fostul proprietar si-a batut joc de masina, iar apoi de tine, daca ti-a vandut asa ceva drept masina functionala: -debitmetru-masoara cantitatea de aer ce intra in motor, pentru a calcula/ajusta cantitatea de motorina injectata, cu scopul de a realiza amestecul optim aer/combustibil; nu imi dau seama cum ar putea fi anulat, dar in mod sigur motorul functioneaza intr-un mod de avarie, consum marit/putere slaba , adica departe de performantele/emisiile normale -egr- exhaust gas recirculation- identic ca mai sus, in mod clar masina nu va mai respecta normele de emisii, si probabil ca este afectata si functionarea motorului Toate aceste modificari sunt ilegale, si in mod evident la un control corect ITP, masina nu va primi inspectia tehnica, si se va retine talonul pana la remedierea defectiunilor.1 point
-
Nu prea mai vrea nimeni sa se bage la zici tu, daca se apuca sa desfaca motorul pot apare si alte probleme si nu are rost sa le asume. Un exemplu am un amic care are service , masina nasului meu un GLK cu motor de 2.2 a rupt distributia (ma rog masina a mers cu distributia batand cam 100k km pe principiul "stiu eu mi-a zis lumea ca asa face la Mercedes) buun s-a reparat ce e fost pe acolo distributie pompa ulei supape ce s-a mai gasit , a luat masina si dupa inca 20 km se pare ca a crapat un tachet deci se redesface si se vede ce e pe acolo si iata de ce multe serviceuri nu se mai baga poti sa repari ceva si sa te trezesti ca pica altceva si cum tu ai umblat cam trebuie sa mai bagi o fisa pe acolo1 point
-
In prima faza schimba capacul de tacheti cu unul original si dupa scoate si softul de le ea, pune l pe cel original, poate ai noroc...1 point
-
Eu zic ca mai bine schimba ce e de schimbat si sa se bucure de ea. Asta e, e o cheltuiala, dar per total e mai putina bataie de cap decat sa caute mai tarziu un alt motor. Iar daca scapa de ea nu face decat sa paseze problema altuia.1 point
-
Acelas motor si la fratele meu, n57 258 cp euro 6 ajunsase sa consume 2-3 l de ulei la 10 mii pana intr o zi cu soare cand dintr o data a inceput sa bata motorul, s au dus cuzinetii. Motorul avea 300 de mii. Motorul a fost desfacut, avea dusi segmentii de ungere si semeringurile la supape de aici consumul. S a strambat pana si arborele cotit, nu stiu din ce cauza, cert este ca motorul este praf. Sfatul meu este sa scapi de ea. Masina a avut schimburile in Belgia pana la 180 de mii la 30-35 de mii, in Romania la 15 mii.1 point
-
Alex, cred ca ai dreptate: proiectarea "la limita" (care uneori duce si la erori de proiectare), parte a conceputlui planned obsolescence, este o cauza a fiabilitatii precare pe care o intalnim atat de frecvent la automobilele moderne. Totusi, trebuie sa recunosc, producatorii se pricep al dracului de bine sa puna acest concept in practica: fiabilitatea este - cu rare exceptii - mai mult decat rezonabila pe perioada garantiei. Abia dupa aceea incepe dansul. In ceea ce priveste intervalul de schimb de ulei, la BMW-urile "clasice" cu indicator de service cu LED-uri (5 verzi, 1 galben, 1 sau 3 rosii), formula de calcul la motoarele cu benzina era urmatoarea: Dc= Dr(1 + T + Frpm) Dc -> distanta parcursa dupa aplicarea factorilor de corectie; Dr -> distanta parcursa in mod real; T -> parametru cu valoarea T=1 daca temperatura motorului este sub temperatura normala de functionare, altfel T=0; Frpm -> parametru cu valoarea Frpm=0.5 daca turatia motorului trece de 4500rpm, altfel Frpm=0; De exemplu, daca parcurgeai 8 Km cu motorul sub regimul termic normal si la o turatie > 4500 rpm, acestia erau contorizati drept 20 Km // = 8 x (1 + 1 + 0.5) // din parcursul standard pentru un schimb de ulei. Din observatiile empirice pe care le-am facut la un F31 cu motor N47, tind sa cred ca, la BMW-urile mai noi, influenta factorilor de corectie este mult diminuata. Desi masina mentionata parcurgea frecvent drumuri scurte in oras, cu motorul evident rece, dupa cca. 10.000 Km parcursi in mod real distanta "corectata" era de cca. 11.000 Km. Extrapoland, tind sa cred ca motorul ar trebui sa fie destul de abuzat ca indicatorul de bord sa reduca durata unui schimb de 30.000 Km la o valoare de 25.000 Km sau mai putin. Ori, pentru un motor chinuit, este tardiv un schimb de ulei chiar si la un interval de 15.000 Km. Daca cineva are o experienta contrarie, il rog sa ne informeze.1 point
-
Capacul l-am schimbat si eu, OE, atunci cand am cumparat masina, deoarece e stiut ca se deformeaza si curge ulei. Ai putea sa verifici daca nu cumva iti curge si tie... undeva in spatele motorului spre parbriz. Nu prea a avut simptome masina... pilitura nu avea in filtru de ulei, verificam la fiecare schimb. Uneori pot spune ca era zgomotos motorul dimineata la pornirile la rece... un fel de mica bataie... dar am dat vina uneori motorina, injectoare desi alimentez doar cu Maxx Motion de la OMV. Erori nu avea deloc masina, verificam lunar cu Ista, regenerari isi facea normal. Ce cred cu tarie este ca de vina sunt schimburile rare de ulei (30k conform schemei de servisare BMW), de care a avut parte motorul la primul proprietar in DE... doar 5 schimburi pana la 150k.1 point
-
@BBS-888 pentru codari in Constanta cauta-l pe alex munteanu +40 737 085 048, cu asta se ocupa.1 point
-
Salut! Mai este cineva pe grup caruia ia luat foc masina? in cazul meu un 320d 2017.12 a luat foc pe autostrada si acum as vrea sa vad de unde a plecat problema si cine trebuie sa plateasca pentru fapta intamplata, masina nu avea nici o eroare in bord, serviceuri la zi, fara improvizatii. Pana au venit pompierii a ars in totalitate si nu aveam casco.0 points
-
Prinde și mai multe programe ! Da' ,din păcate,nu toți își dau seama de combinație! De la ruși pleacă totul ,și ploaia tot de la ei vine !0 points
-
E ca la televizor, cu cat scoti mai multe piese merge mai bine si consuma mai putin. Mari prosti si fabricantii astia de masini, se afla in treaba.....0 points
-
Asta incerc sa zic si eu - hai sa nu cumparam din benzinarii sau de la cine stie ce vanzatori random uleiul. Producatorul care face uleiul OEM pt BMW cel mai probabil a dezvoltat impreuna cu BMW o varianta custom a uleiului - care evident nu-l vei gasi niciunde dacat la BMW. Si mai e de mentionat ca la bmw peretii cilindrilor a fost tratati cu o substanta speciala - iar uleiul OEM garantat nu o sa atace acel tratament. Te risti sa bagi un Ravenol si sa faca praf tratamentul peretilor? Ca nimeni nu stie cum o sa reactioneze cei 1000 de aditivi din ulei cu tratamentul respectiv... si dupa aia dam vina pe motor...0 points
-
BMW nu detine facilitati de productie ulei . Uleiul lor este sa zicem SHELL. Ai cumpara din benzinarie un bidon de SHELL pt motorul tau ? Cati dintre noi ar face acest lucru ?0 points
-
Salut Am vazut in ultima perioada o gramada de discutii despre cit de des ar trebui sa schimbi uleiul - dar daca producatorul recomanda ~30000 km pt ulei OEM- atunci baga ulei OEM si schimba cum zice el - ca motoarele au fost testate milioane de km - iar producatorul este convins 100% ca daca urmezi indicatiile lui nu vei avea probleme Nu mi-e clar de ce ai vrea sa bagi alt fel de ulei si sa-l schimbi in alt interval - mai ales ca nimeni nu a testat combinatia respectiva - poti da de un tip de ulei care ar trebui schimbat la 5000 km , sau la 10000 sau la 2000 km - nu ai de unde sa stii - ca nimeni nu a testat acel ulei Mi se pare ca pentru o suma infima (diferenta de la ulei OEM la un ulei aftermarket) - riscurile sunt prea mari - mai ales in ziua de azi - cand motoarele si uleiul sunt design -uite impreuna. Da, motoarele pica la un moment dat din diverse motive - pompe de ulei, uzura interna, imperfectiuni ale pieselor - dar logica zice ca bagandu-i ulei OEM pentru care a fost testat - sansele se reduc considerabil Bagand ulei aftermarket de pe raft - Ravenol, OMV, Liqui moly, Castrol etc - este ca orice alta piesa aftermarket - s-ar putea sa tina - dar este foarte probabil sa nu tina - probabil ca si de accea ar fi intelept schimbul mult mai des Dar de ce sa-mi bat capul sa schimb uleiul la 10000 km - cu un ulei aftermarket - care foarte probabil sa nu fie ce ii trebuie motorului - decit sa pun OEM si sa-l schimb cand zice masina ? Sansele sa se duca motorul de la uleiul aftermarket este de citeva ori mai mari decit de la cel OEM - chiar daca cel OEM il schimb mai rar0 points
-
Nu ! Egr ,dpf și maf au fost puse pe mașina la mișto ,că să facă mașina mai grea și să consume mai mult !0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00