Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/01/23 in all areas

  1. Daca ar fi fost sa iau G31, 100% pot spune ca ar fi fost 540i xDrive. Dar am dorit sa fac trecerea catre o garda mai mare la sol ( sau reglabila ), si initial m-am uitat la A6 C8 Allroad, 55TDI, dar sub 55k eur fara tva greu de gasit ceva dotat si km putini. Nu am putut sa fac concesie la motorizare/dotari dorite, asa ca ofertele s-au imputinat rapid, si am ramas pana la urma pe X3 G01. 2.0i/3.0i/2.0d nu as fi luat niciodata ( nu consider ca se justifica atatia bani pentru un motor in 4 cil/2.0 ), M40i suna fain overall, dar sincer ma sperie consumul la cei 30-35k km pe an cat ii fac, plus ca tinut la viteze de autostrada "sensibile" consumul e exponential si nejustificat parerea mea, mai ales la aerodinamica mai slaba a X3-ului (pe G31 consumul e totusi mai decent, dar departe de a fi "normal"). 30d ar fi fost ok, dar diferenta de pret nu era foarte mare pana la M40d, asa ca... there it goes... azi am platit masina, si saptamana viitoare ar trebui sa ajunga... 08/2019, 52.000km, X3 G01 M40d, intr-o culoare mai aparte, dar care pe mine m-a cucerit instant - Sonnenstein metallic. Voi reveni cu un topic de prezentare, sperand ca "dumele" vor ramane in domeniul trecutului
    2 points
  2. 1 point
  3. Tu ai fulia rupta? Inca nu esti convins ca mare branza nu face schimbul unei fulii fixa cu una cu ambreiaj NU prelungeste viata fuliei? Fara sa mai zic ca, cea cu ambreiaj in timp se uzeaza si trebuie schimbata si ramai si fara alternator... baterie descarcata.. alte probleme. Aia fixa e sfanta.. se DESFACE doar cand schimbi rotorul alternatorului! Adica o data la 500k km..
    1 point
  4. Il mai laud, nu am ajuns sa fac toba si diferentialul dar il mai plimb zilele astea, ar trebui si spalat arata destul de rau, am facut presiunea aveam 1,5 in toate rotile , azi dimineata am "reusit" sa il fac sa plece de spate de 2 3 ori a plouat foarte putin un Bucuresti dar indeajuns incat sa plece de spate .
    1 point
  5. Diuzele noi sunt in jur de 200 lei bucata pe bosch, folosisem diferite tipuri de aditiv pt curatare inainte (protec, valvoline etc...) nu se compara cu diuze noi, e ca si cum ai schimbat cu injectoare noi noute, va asigur ca nu este placebo! Nu m-am gandit singur sa umblu din nou la injectoare, am mai sunat in stanga si in dreapta pana cand un prieten mecanic ma intrebat, cand ai scos injectoarele ai pus perie de sarma ceva pe ele? Si atunci mi-am dat seama ca e de acolo, mi-a explicat ca si el a patit exact asa cu un logan! Era prea mare coincidenta sa cada turbina mai ales stand in garaj (mai ales ca fusese reconditionata cu tot cu actuator), am zis ca oricum numai am ce sa pierd si aveam de mult in cap sa schimb diuzele odata si odata! Facut ieri un drum Bucuresti-Pitesti si retur, consum autostrada mers 130, 160 in unele portiuni, 5,3%, acelasi drum acum 2 luni consum 7,1 acelasi stil de mers.... E o placere sa te plimbi cu o masina care trage in mintile ei.....Chiar nu imi dadeam seama ca e puturoasa inainte de asta, adica mi se parea ca merge cat se poate de bine, ca sa ma exprim mai bine are cuplu foarte foarte jos in ture acum, cred ca asta este descrierea perfecta! Sper doar sa nu ma lase ambreiaju acum ca are cu totu si cu totu alt cuplu :))
    1 point
  6. Vrajeala sau mai degraba amageala... fulia de alternator cu nu preia nici o vibratie.. pur si simplu e un rulment cu ratchet... daca se doreste prelungirea vietii fuliei motorului CONDUS DECENT IN TURATII UUSOR CRESCUTE nu rapid crescute si schimb de viteze rapid (ca doar avem bmw nu?) PRLUNGESC VIATA FULIEI. Imagineaza-ti ca nu poti sa schimbi viteze in turatii crescute fara ca acestea sa nu scada mult mai dramatic decat daca ai schimba in 2300-2500... Asa cu decent condus 75-85% din viata unui M47, s-a ajuns la 450k km fara sa pice fulia in peste 13 ani de zile! Dar si pentru sfaturile urmatoare de mai jos.. Am schimbat-o asta_vara. S-a rupt in fata casei cand am vrut sa plec din nou seara cu masina.. ...Schimbul la timp al intinzatorului (!).. dupa vreo 150-250k km merita pentru ca daca el nu tine intinsa cureaua de accesorii vibratia ei in cursa ei pe toate rolele se reflecta si in fulie.. daca el e slabit mult mai mukte vibratii trec prin el... datorita lui! Aerul conditionat (AC) folosit moderat vara nu streseaza prin pornirea prea frecventa (prin cuplarea eletromecanica, mai frecventa pe temperaturile mici decat pe cele medii..) a fuliei AC cu arborele AC... Pana si pornirea ACului trebuie facuta IDEAL cu motorul la ralanti pentru ca pornit in ture mari ACul produce o intindere rapida si brusca transmisa prin cureaua de accesorii spre alte elemente din circuitul curelei.. Astea sunt sfaturi utile daca vrei sa le intelegi, te pot ajuta sa prelungesti viata multor elemente ale motorului..
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.