Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/08/23 in all areas

  1. Foarte frumoasa masina, are si racire in scaune, destul de rar pe X3/X4. E de inteles ca vrei sa intretii masina bine, dar uita-te cand are facuta ultima revizie, daca e recent facuta nu are rost sa faci alta. De multe ori dealerii BMW ti-o vand cu ea facuta inainte de vanzare daca se apropie KM.
    3 points
  2. Dupa indelungi cautari, a venit momentul schimbarii. Dupa aproape 4 ani de biciuit un Passat Variant BITDI, luat in conditii aproape similare ( 3,5ani vechime, 55k km rulaj ), masina care va ramane mult timp printre preferate, o masina de exceptie, care a oferit tot ce am avut nevoie ( spatiu, dotari, dinamica - motor+cutie, consum ), si dorind totusi o garda la sol ceva mai mare, am ajuns intr-un final la un BMW X3 (G01). Facand calculele, M40d a fost cea mai buna varianta, care sa se muleze pe necesitatile ( a se citi MOFTURILE ) mele. Long story short, era o masina salvata pe mobile de ceva vreme, si a fost ceva de genul... too good to be true, am riscat un pic, platind masina doar din poze ( desi e luata de la un dealer BMW destul de mare de pe langa Munchen ) pana n-am vazut-o in curte, am avut ceva emotii, 40k eur fara TVA fiind totusi un pret destul de maricel. 08/2019, aprox 52.500km, 326cp/680nm, si dotari cat incape, unele dorite, unele... sa fie primite Pot sa spun doar ca, pe mine culoare m-a cucerit din start, eram deja satul de negru, alb... poate argintiu ar fi mers... dar aceasta culoare BMW Individual - Sonnenstein-metallic, in combinatie cu elementele "aurii" ale echiparilor ///M Performance (M40d/M40i) este aproape perfecta ( zic si eu... ) Printre dotarile care merita mentionate: Scaune sport fata, Piele Vernasca Beige, cu ventilatie Jante 718M, 21", 8,5x21 - 245/40/21 fata // 275/35/21 spate Suspensie Adaptiva M Cheie BMW cu display Driving Assistant Plus Pachet Business cu Pachet Navigatie Pachet Oglinzi interior/exterior Sistem Sunet HIFI Pachet Innovation - HUD + altele Bord Full Digital Parking Assistant Plus, camere 360 Faruri LED adaptive Incalzire scaune fata+spate Geamuri cu tenta fumurie Geamuri Acustice Pachet Iarna + Volan Incalzit Webasto + o lista lunga de dotari de serie... Pachet M, Frane M, Cutie Automata Sport, Clima 3 zone, Volan M, Senzori parcare fata+spate, Scaune fata electrice cu memorie, Evacuare sport, Diferential Sport, Directie variabila Sport.... etc etc etc Inca n-am apucat sa ma misc prea mult cu ea, cel putin pana nu ii fac CASCO, prefer sa minimizez orice risc, doar strictul necesar ( RAR, etc ), dar mai nou pana nu ai macar CIV nu se mai poate emite polita CASCO, o surpriza pentru mine ( cand am luat Passat-ul, am trimis doar pozele cu masina si actele, si cand am plecat din Germania pe roti cu masina, CASCO era deja in vigoare... ) Alte detalii si poze mai urmeaza incet incet.... Poze 2 Poze 3 Poze 4
    2 points
  3. Boala lor :))) glumesc daca ai avut benzina 6 cilindri inainte, orice dizel va parea stricat cat am avut N47 tot timpul aveam impresia ca e ceva stricat acolo, daca vrei sa te linistesti asculta un 4 cil 3.0 diesel sa vezi acolo jale .
    2 points
  4. E sunetul clasic de n47 rece,dupa ce se incalzeste parca e alt motor.Asculta in spate la roata stg.daca auzi acel sunet acolo e posibil sa fie de la distributie.
    2 points
  5. Multumesc! Le multumesc si colegilor care au contribuit cu informatii utile, incat sa mi conturez anumite directii, si sa mi fac o idee in general despre una/alta. E primul contact cu BMW, am mai condus BMWuri, dar n am mai detinut unul, asa ca am multe de invatat :) Deci orice sfat si sugestie e binevenita. Pasul 1 RCA si RAR a fost facut, astept CIV Pasul 2 dupa CIV urmeaza ultra rapid CASCO, ca prima impresie valorile anuale se invart in jur de 2000eur +/- Pasul 3 verificare cap coada la reprezentanta, update uri, rechemari, verificari din bara in bara... Pasul 4 desi mai are in bord teoretic 23000km estimat pana la revizie, ii voi schimba absolut tot ce tine de uleiuri si filtre. Motor, cutie transfer, diferential spate. Uleiul la cutie il voi face undeva pe la 80-100k km. Pasul 5 - in procesare si studiu momentan - poate un detailing exterior, si interior ( mai ales pentru curatat si intretinut pielea ). Mi am asumat achizitia unui interior crem, asta e totusi bine ca nu e piele "alba"... Pasul 6 - in dubii - desi jantele pe 21 sunt bestiale si arata superb, parca sunt preaaa mult pentru Romania. Anvelope de iarna ( cel putin omologate BMW, rft si cu * nici nu sunt) jantele maxime pt anvelope de iarna sunt pe 20... asa ca ma gandesc la un set M699 sau M787... dar cred ca le voi lua prin toamna cu anvelope de iarna direct. Mai studiez problema...
    2 points
  6. Salut! Am un BMW seria 3 model 2012 iar la pornire intra direct pe Efficient Dynamic, cum pot programa sa pornească pe Confort ???Multumesc!
    1 point
  7. Salut! Am achizitionat de curand masina din semnatura si voiam o parere legata de motor, sa il reconditionez sau nu ( cu tot ce implica...distributie, kit Ambreiaj etc).Masina va intra in service pt a fi inlocuit tot ce este de inlocuit. Are 220k km iar achizitia am facut.o din pasiune pentru si " plimbarea de duminica " . Am condus doar 50 km masina si nu am timp sa o utilizez sa îmi pot da seama de motor daca "mananca ulei " . Mentionez ca la testul de noxe este in parametri . Cu siguranta ii voi lua si compresia motorului dar din câte stiu nu pot fi sigur ca nu " manca ulei " . Ce ma sfatuiti? Multumesc
    1 point
  8. Am avut doua N47, din filmare nu aud nimic ciudat nici eu, intr-adevar, la rece suna ciudatel motorul.
    1 point
  9. Salut! eu am avut o problema similara cu un f15 2015 sunt in.proces cu iei BMW ROMANIA BMW GERMANIA (PROFUCATOR) SI SERVCI-UL UNDE AM EXECUTAT REVIZIILE,daca doriti sa discutam pe aceasta tema ma poate contacta la .r.(cenzurat) Da Da
    1 point
  10. Salut! eu am avut o problema similara cu un f15 2015 sunt in.proces cu iei BMW ROMANIA BMW GERMANIA (PROFUCATOR) SI SERVCI-UL UNDE AM EXECUTAT REVIZIILE,daca doriti sa discutam pe aceasta tema ma poate contacta la tel (cenzurat) Da
    1 point
  11. De 3 ani si un pic, sunt fericitul proprietar al unui e46 sedan 325xi, 100% Romania si din septembrie 2022, preafericitul proprietar al unui e46 cabrio 318i, Germania, unica proprietareasa. Daca vrei sa mergi cu ea doar duminica, de placere, iti recomand sa apelezi la o diagnoza, apoi la o constatare a unui mecanic si, dupa aceea, sa decizi ce schimbi la ea, in functie de preferinte (de ex. sa nu scartaie nimic, sa nu bata nimic, etc). In functie de ce doresti, sa te astepti la un 2,3 k euro pe an, minim (cand imi spunea cineva, aici, in 2020, credeam ca glumeste). Motoarele sunt beton, pana la ele, insa, datorita varstei, apar multe alte defecte, mai mari sau mai mici. Daca vrei sa vezi mai multe informatii cand te plimbi cu ea, iti recomand sa cumperi un OBD II, 50 lei, si, cu ajutorul unei aplicatii pe telefon, poti vedea multi parametri, in mers, pe care meniul ascuns nu ii are. Daca gasesti un mecanic pasionat si bun, lucrurile vor fi simple, daca nu, spor la citit si vizionat pe yt. Si inca ceva: poti achizitiona pachetul M, arata f bine cu el, mai ales in exterior.
    1 point
  12. Uite aici 2 videouri de pe un canal de YT, unde un tip foarte pasionat face o intretinere ca la care unui M54. Urmareste cele 2 videouri (cat si cele ce vor aparea in viitor pentru proiectul respectiv) si ai sa stii clar ce trebuie schimbat ca sa fie motorul in stare excelenta.
    1 point
  13. Am discutat cu cei de la reprezentanta si mi.au spus verbal, daca le duc probe din care reiese ca masina a luat foc din cauza unei probleme din fabrica, voi fi despagubit. Am gasit o firma care poate face expertiza si au mai intalnit situatia mea este vb despre Dekra. In urma expertizei au spus ca de la egr a luat foc masina si astept sa imi dea dosarul cu toate probele sa ma duc la reprezentanta cu el! Am avut rechemare, mi.au facut programare cam la 2 saptamani si cand s.a intamplat dezastrul mai erau 3 zile pana la programare! Salut! Poti sa imi dai te rog mai multe detalii despre cazul similar? Daca e iti las nr de telefon sa vb in privat!
    1 point
  14. Alex, motorul M54 a dovedit o buna fiabilitate. Are si probleme specifice - ca orice alt motor, de altfel - dar acestea nu sunt din categoria "bombe cu ceas". Cu alte cuvinte, atat timp cat motorul nu prezinta o defectiune evidenta, nu exsta riscul de a se autodistruge din senin. La o masina second hand, mai ales de vechimea aceasta, este o buna practica sa inlocuiesti, imediat dupa achizitie, toate fluidele, toate filtrele, bujiile, cureaua de accesorii, eventual alte accesorii marunte vadit uzate. Pe de alta parte, in ceea ce priveste componentele interne ale motorului si transmisiei, iti recomand sa intervii asupra lor numai atunci cand este justificat, in urma unei diagnoze corecte. Tine cont si de faptul ca aproape toate piesele de schimb noi pe care le cumperi astazi sunt de calitate inferioara pieselor noi utilizate atunci cand s-a fabricat masina. Ca urmare, nu te precipita; cel mai bine bucura-te de masina. In timp, dupa ce vei ajunge sa o cunosti in detaliu, vei sti daca sunt necesare anumite reparatii. Obs: din poza, masina pare a fi intr-o stare estetica excelenta. Felicitari!
    1 point
  15. TeddyBar a fost si fata clasele 2-4 probabil aceasi invatatoare , e super ok cel putin pt noi a facut minuni. Poti sa incerci sa il dai clasa a 5-a la Neculce si sa vezi cum este, eu regret ca nu am dat-o direct la privat, pe vremea aceea TeddyBar nu avea 5-8 altfel o lasam acolo mai departe .
    1 point
  16. In orice curba.. aproape, chiar daca este doar ușoară, daca mașina are peste 200 cp, îți va fugi puțin spatele cu orice anvelope daca accelerezi brusc in curba si ești gen treapta 1-2, nu mai zic de 230-250+ cp.
    1 point
  17. Ee.. sa nu exageram cu jumatate de masina. In afara de adeziv are si alt tip de prinderi fizice, dar nu in zonele vizibile. Mai am mici retusari de facut, dar s-au prins cum trebuie. Sunt cateva zone la colturi care nu au facut priza perfect, dar se rezolva. Dupa ce fac si retusarile, o sa arate exact cum voiam. Sa vina si jantele, ca sa fie treaba finalizata. Arata finut, cum imi doream. https://ibb.co/jVFs1yG https://ibb.co/zh55p9j https://ibb.co/ngpZnRC https://ibb.co/3RF86N8
    1 point
  18. Nu inteleg de ce ID7 e o mizerie. E mult peste ID6
    1 point
  19. Aveam rechemare, am fost la reprezentanta am facut programare dar nu am mai prinso, mai erau 3 zile....
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.