Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/11/23 in all areas

  1. [Android] BimmerLink 2.28.2-5212 Premium https://www.mediafire.com/file/y039v5afwjmph6q/BimmerLink+for+BMW+and+MINI+Premium+v2.28.2-5212.apk/file
    2 points
  2. Mergi la cineva care stie sa interpreteze erorile, e nevoie de cineva care stie sa foloseasca ISTA, nu e suficient sa citesti erorile
    2 points
  3. @mgi avand in vedere clima si zona de temperatura, intr-adevar un 5W30 e ok atat pentru iernile recente calduroase cat si pentru verile de 30/35+ grade @bimmer90f30 0W30 nu e chiar apa, si conform fisei, cel putin la Mobil 1 ESP, specificatiile arata bine, dar in timp, de la dilutia cu motorina, isi pierde mult din proprietati si spre 10k km deja nu mai e ok. Sunt teste de ulei facute de cei pe pe oilclub.de. Era si un link interesant cu un versus al uleiurilor 0W30 - https://ato24.de/en/blog/comparison-0w-30-engine-oils/ @Masti dpmdv este gresit sa schimbi uleiul dupa indicatiile computerului de bord, daca tii las masina, si vrei sa te tina o vreme, si sa o intretii corespunzator. Daca e masina de firma care oricum e schimbata la 4 ani gen, nu are asa mare importanta. Teoretic uleiul se schimba la ore, nu la nr de km, si media ar fi undeva pe la 250 ore. Asta poate insemna si 5-7000km de trafic urbanm si 20-25k de autostrazi, dar nici asa nu ar fi indicat sa tii un ulei mai mult de 15k km pentru ca isi pierde mult din proprietati cu timpul, fie el si cel mai bun ulei long life. Schimbul de ulei mai des, e cea mai ieftina intretinere la o masina, chiar daca nu o faci in reprezentanta, sau iti cumperi tu uleiul, nici nu e foarte important sa-l pui neaparat pe cel mai scump, important e sa-l schimbi cat mai des, parerea mea
    1 point
  4. ..reconditionata.. Da e firesc sa mergi sa iti explice (daca au ce) si sa repare. O turbina NU suiera la motoarele noastre!
    1 point
  5. ..daca folosit ISTA. @LexuDany nu pune altceva! decat daca acel cineva cu testerul lui si repara ce zice el ca gaseste..
    1 point
  6. Si la benzinar e la fel, se contamineaza uleiul cu benzina pana ajunge motorul la temperatura optima de functionare. @wolf20 , cum de iti arata un interval asa mic? Ce motor, si pe unde mergi cu el?
    1 point
  7. Tocmai am zis la final. Boala curata vine de la regenerari. Dupa o regenerare uleiul se contamineaza. Daca se conduce distante scurte - km (ideali) nu se prea aduna si filtru tot se umple pentru ca motorul tot se invarte.., regenerarile sunt mai dese, deci contaminarea mai rapida. Daca stai dupa calculator risti MULT.
    1 point
  8. Eu sunt nebunu' care .. confruntat cu realitatea unui motor B47 avand doar putin peste 100k km mai am doua bidoane de 5 litri fiecare (ce sa faci, am luat la oferta..) din asta 0w30.. facut de Shell. Yeap, eu care ziceam ca nu pun in B47 "apa" asta de 0w30 mi-am zis ca motorul e prea tanar si zis sa ascult o parere impartasita de unul pe bobistheoilguy cum ca motorul lui pornea trepidand un pic mai mult la rece.. cu 5w30... Masina e condusa decent pe distante destul de scurte, zilnic.. a fost si la drum de sute de km cu consum mic de motorina si 0 consum ulei! Ceea ce nu e rau pana in prezent.. cu 0w30 porneste si se opreste incomparabil mai decent fata de M47.. (da si cand l-o lovi vreo damblaua..) Mai are rost sa zic ca primeste tratament de ulei 2T JASO FD in motorina? Planul e sa trec desigur la 5w30 pe la 120-130k km.. Eu cred ca turbina, sau turbinele o sa sufere primele de la uleiurile astea subtiri.. (ceea ce se cam si aude, in general..) pai cum pana mea sa pluteasca axul unei turbine complet imediat PE PELICULA DE ULEI CAND ULEIUL E SI MAI SUBTIRE LA RECE, zic si eu.. hai, ca atunci cand se incalzeste se "umfla" aditivii.. dar pana atunci, ce sofer nu ii da in "goarna" pana la 70-80 grade? Si daca mai e si degradat de la regenerari!..
    1 point
  9. Ai vazut tu insuti uleiul asta? Pe net nu scrie nimic, pentru inceput.. Si acum, cine crede ca LL-12 SI LL-17 sunt proaste sunt curios ce stie despre LL-19 si de ce ar fi mai bun? Sau e doar vreo speranta?
    1 point
  10. @DanielNitu stii ce as vrea sa imi mai spui? Daca zici ca ai schimbat duzele cu altele noi, banuiesc ca ai luat to de la Bosch. Ai putea sa imi spui part numberul de la Bosch dupa care le-ai luat? Injectoarele la mine au codul 13537793836. As crea sa schimb si eu duzele..
    1 point
  11. ..daca asa te ghidezi in a presupune lucruir despre altii, sa stii ca sunt destui membri (nu aici) pe alte forumuri cu nickname-ul asta.. Tocmai pentru ca are "radacini verbale" de la marca in discutie. Sunt un liber-cugetator si indreptator de lucruri atat cat ma duce logica. daca spuneai de la inceput (ce am accentuat deasupra) de ce vrei sa ii dai in judecata cu inversunare, intelegea toata lumea.. Cred ca o sa dureze acel proces cu ei ca nu se lasa usor; nu ca tu nu ai dreptate; chiar iti dorim succes! Ce au facut si fac e o crasa lipsa de control asupra a ceea ce este foarte periculos pentru viata - UN INCENDIU !!! E clar o greseala de proiectare. Sunt aproape sigur ca daca racitorul la un E90 se sparge si ii curge antigel in admisie NU IA FOC! Sunt atatea BMWuri vechi la care se pierde antigelul pe admisie si iese ca fum pe teava de esapament. Sunt videouri puse de mecanici din astia DIY cu simptome cu tot..
    1 point
  12. ...ce ai cu mine bre' ca io nu am facut nimic. am incercat doar sa pun UN SENS in mintile celor care vor sa inteleaga ca ar fi bine sa mearga la recall-ul asta sau sa se intereseze singuri daca este pentru masina care o conduc. Pot sa mai incerc o data sa explic.. ce am zis. Atat.
    1 point
  13. Am inteles si iti multumesc. O sa le cumpar reconditionate complet; sunt prea imbatranite ale masinii. Am tot, perii de curatat scaune, saibe de foc.. Numai scula, am facut una candva, nu am incercat-o, a prins-o rugina.. dar parca imi vine sa iau ceva dedicat.. ma interesa daa distanta intre ghearele alea este pentru acele tipuri de injectoare. Dara asta e deja alta intrebare..
    1 point
  14. Imi arati si mie cu, ce scula ai scos injectoarele la M47. Nu le-am schimbat inca dar chiar vreau sa le schimb pe toate in vara asta! Multumesc.
    1 point
  15. Care alte optiuni? Baia de ultrasunete e singura optiune. Nu baga nimeni nimic pe duzele alea din varf.. orice largire sau deformare a duzelor (a "palniilor" duzelor are efect asupra amestecului carburant..) inseamna ca e bun de pus la gunoi.. duza... Interesant e de aflat cum de ti-a trecut prin cap sa umbli iar la injectoare? Ai cautat pe net Cat sunt niste duze noi?
    1 point
  16. @Ali, de ce nu iti vezi TU de borsul tau!? Sau atata poti pe forumul asta? Sa iti dai cu palma in cap. Continua "amice" continua..
    1 point
  17. Salut, cel mai probabil din cutia de viteze automata, mai stiu pe cineva cu f30 care ii face asa de cam 150 de mii de km. Nu prea ai ce ii face, numai daca pica cutia sa ii schimbi piesele uzate, o lasi asa si gata.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.