Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/13/23 in all areas

  1. @redog4dy Din ce mai recomanda colegii pe aici pe forum, pe grupul de Sectant de pe farcebook si alte cateva forumuri, cica foarte buni pe curatare DPF sunt cei de la Gordius. Si eu tot cochetez cu ideea de a trimite DPF-ul la ei pentru ca si eu am o eroare pe el insa la mine e ciudat ca-si face regenerarile la 4-500km, incarcatura de cenusa e de vreo 13 grame, adica chestii care par in parametrii insa eroare mea nu vrea sa dispara. O fi de la senzor...habar nu am. Ideea e ca inca nu am reusit sa trimit DPF-ul la ei, stau extrem de prost cu timpul liber dar recenziile lor sunt super bune si pe semne ca sunt singurii care au procedura diferita de curatare, termica nu chimica. Daca ai timp, citeste putin despre ei si conditiile pe care le impun: https://filtreparticule.ro/contact/ / https://filtreparticule.ro/servicii/
    1 point
  2. @redog4dy eu am patit ceva si mai nasol dar cu o tigaie de masina, un Reno 1.5dci, s-a blocat clapeta de acceleratie pe deschis, nu s-au mai facut regenerari deloc, s-a colmatat asa de tare DPF-ul incat s-a oprit masina in mers si nici ca a mai pornit. DPF-ul era total blocat si uite ca s-a curatat si merge perfect si azi. Deci nu te stresa ca nu se curata.
    1 point
  3. Salut, Incepe prin curatarea/schimbarea DPF - 200/300 Km intre regenerari este foarte putin chiar daca este doar in oras. Eu am media intre regenerari de 500Km. (Nu cred ca aschimbat fostul propietar DPF-ul). Verifica si lina de vacuum sa nu ai pierderi. De obicei se fraca/roade furunul de vacum care vine la racitorul de gaze in zona galeriei de admisie.
    1 point
  4. Cel mai probabil ai DPF-ul foarte colmatat, ai back pressure mare si de aici si problema pe parte de turbina. DPF jos si la curatat cu el
    1 point
  5. Prima eroare cred ca vine de la furtunasele de vaccum, asta daca intr-adevar nu ai ceva probleme la turbine.
    1 point
  6. Cel mai probabil iti ajunge ulei pe corpul DPF-ului din cauza capacului culbutori care se deformeaza. Atunci cand masina isi face regenerare, acel ulei incepe sa arda si de aici si fumul. Este o problema cunoscuta la N47. Am patit-o si eu, au patit-o si altii. Se inlocuieste capacul culbutori care este din plastic, o sa etanseze bine si prin urmare nici n-o sa se mai prelinga ulei pe carcasa DPF-ului. Vezi doar sa pui capac OE, sa nu te complici cu versiuni AM, desi nu cred ca vei gasi. Costa ceva cam mult, dar aia e, n-ai ce-i face. Poti incerca sa vezi garnitura in ce stare e, poate totusi scapi ieftin, desi tot la capac ajugi
    1 point
  7. Si eu îți recomand același lucru, sa o iei cea de pe Rolls, doar pentru ca este diferenta de bani, nu pentru ca aveai de 90 si trebuie tot de 90. Poti pune liniștit si un 95-100ah cu 900-950A la pornire pe Exide sau Tudor Agm, sunt la fel de bune.
    1 point
  8. 0 433 171 817 asta este codul de diuza de bosch pe care trebuie sa il iei, la mine costa 219 lei bucata si le pot avea in 2 ore in magazin.....
    1 point
  9. M-am dus să citesc ceea ce este atât de interesant aici scriu despre focus și am rămas uluit când am văzut prima fotografie, bine, bineînțeles că e tablă
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.