Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/23/23 in all areas

  1. Salut, da, a resetat si adaptarile cutiei
    2 points
  2. Am mers cu B38, mi s-a parut ok pentru ce e. Din ce am citit la momentul ala, e un motor fiabil. Avea probleme cu wastegate rattle, a fost si un PUMA emis de bmw si un update de software. La unii s-a rezolvat. Stiu ca si la B48 apare problema asta, nu stiu cat de deranjanta e. Legat de consum B38 consuma mai mult decat ai fi vrut daca trageai de el. Dar pentru oras, fata de un diesel, l-as prefera. B48 are 1-2l mai mult la consum, zic ca ar trebui sa merite diferenta din prisma puterii. Nu am mers cu B48, asa ca doar atat pot sa spun.
    1 point
  3. Din ciclul "strangem piese de urs" luat 4.10 posibil sa mai iau un 3.45 de E34 de pe care sa iau LSD-ul , lista de "probleme " ca de obicei e aceasi mai mult sau mai putin . - zgomot pe sub masina - 2 / 3 inculpati - tabla protectie disc stanga fata = desfacuta cumva dau cu pumnul in roata aud cum zornaie pe acolo, bieleta antiruliu dreapta fata cel mai probabil desfacuta, mai nou asa as pune pe lista si ceva de la timonerie mai studiez si revin - gura umplere rezervor - prinderea de pe caroserie are tendinta de a desface surubul si sau pleaca de acolo mai ales daca exagerez in viraje( adica de ex iau virajul destul de tare incat sa mut un diferential de 4,10 care e bine ancorat si sa vars tot uleiul pe mocheta ) -pompa servo "galagioasa"= nivel bun lichid care arata "rau" = alt lichid -faruri noi nereglate= bat unde vor ele -diferentialul " provizoriu" care plange - inspectie vizuala = plin de ulei = ar trebui inlocuit -frane care scartaie la cald = avand in vedere ca sunt schimbate acum 7-8 ani e bine ca inca franeaza -la rece nu merge retrogradare din 3 in 2 fara dubla debraiere - sincron de 2-a care s-a plictisit de viata "boala lor" as zice ca uleiul din cutie ar trebuie si el schimbat -aeroterma care scartatie pe treapta 1 - se trece pe treapta 2/3 "boala lor" -toba atinge fusta spate... mai studiez cred ca mai iau coliere de toba noi si vad cum e dupa Pe scurt am nevoie de 2-3 zile in care sa stau/stam pe cotetz , well
    1 point
  4. Nu e si asta cu "boala lor" distributia adica? sau era N20? ma rog e relativ nou deci probabil nu o sa curga ulei din prima
    1 point
  5. SAlut, motorul B48 are multe imbunatatiri fata de N20 de 245 de cai. Cel mai bine sa fie o masina cu istoric si verifici garnituri, bucsi, flanse cardan, etc. Orice mecanic priceput depisteaza scurgeri si piese ce necesita inlocuire. In Sibiu ar trebui sa iesi cu un consum decent de 12%.
    1 point
  6. Te intereseaza motorul B48. Poti cauta dupa cod. Este din platforma modulara B38/B48/B58. Nu au mari probleme, dar vei gasi cateva lucruri care apar in mod curent la BMW - probleme cu garnituri, etc.
    1 point
  7. Optimizari in procesul de fabricatie :))) N-as zice ca e o mega problema, au mai fost cazuri si pe la alte marci. Ce mi se pare mie dubios e ca optimizarile lor scot chestii de pe masina: manetele, radarul, senzorii de parcare mai nou. Plus megacast-ul si bateriile structurale, care e de vazut ce o sa insemne in caz de accident pentru posibilitatile de reparatie.. Si una pentru 330e, ca veni vorba despre costuri cateva post-uri mai sus: la mine consumul mediu de cand am masina e 5l/100 km. Daca mergi majoritar in oras, si ai disciplina sa o incarci in fiecare zi, probabil ca o sa scoti un consum si mai mic de atat. Ceea ce, in 100k km cat spuneai ca vrei sa tii masina, se aduna la niste bani. Costul cu curentul nu e inclus aici, dar la mine e neglijabil.
    1 point
  8. Fortezi rama usii din fata cu, ceva care sa nu o deformeze iremediabil.. si bagi ceva pene de lemn intre rama si caroserie.. atat cat sa fie 4-5mm spatiu.. in coltul cel mai indepartat.. bagi ceva lung cu o bucla prinsa bine la capat (ceva gauri mici prin care sa o treci..), o sarma ceva de genul.. (eu am folosit o bucla formata dintr-un [(cable tie sau "soricel").. la capatul unei plat-benzi lungi cam 1,5m din aluminiu, suficient de usor de indoit cand e in interior.. dar suficient de rezistenta sa poti trage de manerul de pe usa cu ajutorul ei) cat sa dezavorasti prima inzavorare a usii.. Bafta. De ce nu ai legat si tu un numar de telefon de cheia aia..?
    0 points
  9. @Liviu Mihai de ce nu suni la dealer BMW sa te lamureasca? E cel mai sigur.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.