Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/27/23 in all areas
-
Probabil nu i-a placut HU-ul intrarea diferentiala pe High INPUT a amplificatorului. Daca ai un aparat de masurat rezistente, daca il pui pe cea mai mica valoare de masurat si masori intre cele doua minusuri din conectorul ala, arata zero sau aproape de zero? Sunt curios. Poti sa faci asta si la la HU. Sa masori tot la fel intre cele doua minusuri. Normal ar fi sa nu fie o rezistenta mica pentru ca HU nu are fir comun de minus ci diferentiala. De aia sunt doua cabluri separat de minusuri.. Cam asta s-ar putea sa nu ii fi placut, cum am zis.2 points
-
Ne poti spune ce subwoofer (marca, impedanta..) ai legat la acel HU? Pune un link ceva daca e prea complicat o poza..2 points
-
Salut, vezi supersprint https://www.supersprint.com/ww-en/bmw-f32-lci-coupe-430i-x-drive-20t-b48-252-hp-2016-1.aspx aparent au si cu omologare.1 point
-
Din cate stiu, nu, nu se imbunatateste partea de sunet. Sunetul din navi Android e redat tot prin HU masinii. Tu schimbi doar ecranul navigatiei cu cel android. Setup ul ales de tine pare ok. Tind sa cred ca se incalzesc circuitele din HU si nu mai pot mentine calitatea sunetului. Acesta e motivul pentru care sistemele de sunet mai profi folosesc amplificator dedicat. Semnal Audio : HU -> Amplif -> Boxe. Stiu ce zic. Am trecut de la sistem de sunet basic -> sistem custom (amplif + toate 10 difuzoarele amplificate) -> sistem Harman Kardon Logic7 (13 difuzoare). Ultimele 2 sunt exact ce trebuie, fiecare componenta din sistemul audio facand o singura functie.1 point
-
1 point
-
Stai ca nu inteleg. Amplificatorul unde l-ai pus, adica cum l-ai conectat de zici ca ai legat subwofferul la boxele din spate? Banuies ca ai legat iesirea boxelor din spate pe High Input al amplificatorului.. si apoi ai legat wooferul pe iesirea din amp.. zi-mi ca da.1 point
-
Probabil ai sistemul de sunet basic de pe E60. Sunt 6 difuzoare( 2 bass, 4 medii) conectate la un amarat headunit. Cel mai probabil HU nu face fata la volum mare pt ca nu asta e scopul lui. Mai poate fi un HU obosit. Daca vrei sunet calitativ, faci retrofit la HiFi, L7, Individual. Nu vei mai avea nevoie de subwoofer after market, iar HU nu se mai ocupa de amplificare.1 point
-
Schimbat kit ambreiaj + volant ( Sachs + Luk), pare ca a disparut trepidatia care aparea uneori la plecarea de pe loc, per total merge mai frumos. Am vreo 2 saptamani deja si am apucat sa-mi fac o idee. Ma declar multumit. Piese vechi nu aratau rau deloc, in istoric volantul mai fusese schimbat mai demult cu unul original.1 point
-
Acum 7 ani sau cand ai descoperit eroarea aceea ti-ai pus aceiasi intrebare in legatura cu firele mai putine? Pe de alta parte, realizezi ca problema ta e o problema de nisa; raspunsul nu prea poate veni fie de la unul care sta toata ziua buna ziua cu nasul bagat in caroseria unui bmw, fie e vreun inginer proiectant la bmw.. si atunci are raspusul pe tava.. sau teava.. Poti si tu, cu, ceva experienta in electronica poti sa faci rost de un actuator si sa il desfaci, desenezi schema zonei unde vine firul la Mitsubishi.. si la fel, vezi cam unde se duce si ce se intampl cu semnalul pe placa DDE-ului. Si uite asa ai intelege mai multe. In rest eroarea tot o sa apara cat timp firul lipseste..1 point
-
M-am gandit sa fac un topic unde sa urc cand gasesc manuale de reparatii mai vechi mai noi, in functie de cum gasesc. Pentru a nu fi inteles gresit, marea majoritate a link-urilor puse de mine vor fi arhive parolate. Pentru acces parola va rog sa ma contactati in privat. Stiu ca unii dintre voi vor fi deranjati de acest lucru. Chiar nu vreau sa deranjez pe cei care se considera deranjati. tot ce trebuie sa faca este sa ma contacteze in privat. Multumesc pentru intelegere. Desigur si altii pot posta linkuri cu manuale si/sau instructiuni de reparatii aici.. sau poate doresc sa faca ei insis un topic in zona DIY a forumului. Sunt sigur ca daca deschiderea acestui topic contravine regulilor forumului administratorii vor face ce se cuvine. Nu pot sa spun ca mi-e indiferent daca topicul este (eventual) desfiintat/sters, pentru ca e ca si cum as spune ca nu imi pasa de efortul personal de a gasi manuale ce le consider utile, urca aici linkurile iar efortul meu sa fie complet anihilat.. In incheiere DESIGUR, NU VREAU SA UIT sa adaug ca un motiv pentru care deschid un topic de asa natura, este pentru a cauta o modalitate de a reaminti si asa ca ORICE CONTRIBUTIE (si in bani) cat de mica pentru EXISTENTA acestui forum este mai mult decat bine venita; aici veti gasi intotdeauna acel manula pe care l-ati gasit candva.. si datorita tie forumul nu va disparea.. Contactati administratorii si acestia va pot spune daca este necesar sau nu. Mai jos e un manual de Intretinere si reparatii seria 3 si 5 (E30, E28, E34) https://mega.nz/file/Gs4x2AgJ#x8obWJUagAYkabGFlX3jM0hoLk5TvvhC39FDl6JK_501 point
-
@bimmer90f30, spiritul in care ai pornit acest topic merita toata lauda. Nu cred ca exista vreun pasionat BMW care, la un moment dat, sa nu fi utilizat informatii dintr-un manual / material descarcat de pe Internet. Si, prin extensie, aplicatii software utile in reparatia unui BMW. Totodata, trebuie avuta grija la legile copyright-ului. Ca idee generala, o carte publicata in US / UK (implicit in limba engleza, anume exact ceea ce cauta mai toata lumea) este protejata de copyright timp de 70 de ani dupa moartea autorului. De unde rezulta ca practic orice manual de reparatii care ar putea fi de interes pentru un posesor BMW este inca sub copyright. Dat fiind ca in prezent a cumpara un manual, nou sau uzat, nu (mai) este un efort financiar semnificativ, mai ales cand in comparatie cu cheltuiala aferenta unei singure vizite intr-un service competent, consider ca este o alternativa la download-uri. Din cate cunosc, se pot comanda manuale noi online la: 1. Editura Haynes din UK: https://haynes.com/en-gb/ 2. Editura Bentley din US: http://www.bentleypublishers.com/ Alternativ, manuale Bentley, Haynes si Chilton (care mi se pare ca, relativ de curand, apartine tot de Haynes) se pot gasi, fie noi fie uzate, pe amazon.com, Ebay, sau in alte surse similare. PS: Cred ca este util sa sustinem si sa incurajam achiztia de manuale de reparatii. Chiar daca acest lucru implica o cheltuiala si lasand la o parte aspectul legal/moral, in acest fel ajutam editurile sa continue acest business. Altfel, in curand nu va mai fi nimeni care sa scrie manuale pentru modelele noi. In fapt, oferta este deja din ce in ce mai firava.1 point
-
Pai si problema asta nu a apărut de când ti ai montat subwoferul prima data? Adică înainte sa l pui nu avea problema asta, daca asa este înseamnă ca Bimmer are dreptate, nu i a placut ceva si probabil s a deteriorat ceva.. nu știu ce.1 point
-
Eu in 250k km cu aceiasi masina am schimbat doar o data turbina Mitsubishi la un E90 pe care inca il am. Iar cand am schimbat turbina am facut-o doar pentru ca actuatorul acesteia bazaia cand statea pa intra in sleep.. , deja de 4-5 ani de cand o aveam. Am schimbat cu alta reconstruita sibrecalibrata pe banc cu garantie 2 ani si fara limita de km in acei doi ani. Asta cred ca e cel mai simplu. De motor nu trag mai mult de 1500-2000rpm pana la regim. Si asa masina are acum f. aproape 500k km fara sa i se duca turbina pentru ca era Mitsubishi.. Ia ce consideri util. Eu chiar am incredere in Mitsubishi, foarte probabil si pentru ca am tratat decent masina..1 point
-
Pe Bucuresti- Iasi, n ai cum sa nu o calci, ca mergi pe E85/DN2 unde se circula haptic si e plin de camioane si dupa ai doar o banda pe sens pana aproape de iasi, iarasi plina de camioane. Doar sa mergi in spatele unuia cu 701 point
-
Va salut, sunt proprietar de BMW e60, nonfl, am o mica problema la sistemul audio, de curand mi-am montat si un subwoofer,dar nu cred ca afecteaza chestia asta... Sunetul este distorsionat, sau pierde semnal, nu stiu exact, asta se intampla la un timp dupa ce stau cu muzica pornita sau cand sunt in mers, stiti vreo rezolvare? se aude distorsionat si pe CD si pe radio, caut de cateva seri pe forum-uri de dincolo si nu gasesc nimic, cine ma poate ajuta, va multumesc mult! app : Face asa doar dupa un timp ce motorul este pornit cu muzica pornita0 points
-
Cu siguranta. Navigatiile Android pot sa faca multe lucruri, mult mai multe ca sistemul OE. Cred ca ar putea sa tina si un subwoofer...0 points
-
Subwoofer-ul este conectat la boxele din spate, alimentarea este de la o siguranta din baterie..la el nu apar distorsiunile,doar in boxele din fata.. Asta ar insemna, ca boxele masinii distorsioneaza dupa un anumit timp.. Si atunci cum as putea remedia problema?.. schimb head unitul cu unul cu android, ar merge?0 points
-
0 points
-
Nup, nu e, am incercat astazi, tot asa face, dar pare face asa doar cand stai in jur de 5 minute cu volumul mai tare, dupa acele 5 minute apar distorsiunile0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00