Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/31/23 in all areas
-
@bmw.e71.2010 imi pare foarte rau ca trebuie sa spun asta, dar cand ai cumparat masina te-ai lovit, in mod constient, de 4 semnale clare de alarma, care zbierau catre tine ca ceva nu este in regula. Se pare insa ca nevoia ta de a cumpara un chilipir E71 X6 bi-turbo a fost mai presus de toate aceste semnale de alarma. Este improbabil sa afli pe forum solutia problemelelor pe care le intampini acum la masina si pe care le-ai prezentat mai sus. Trebuie sa mergi la un service competent si sa iti asumi cheltuiala aferenta.6 points
-
E ft posibil sa fie facuta strict pt vanzare....pana nu o pui pe elevator sa identifici concret problema, stai degeaba pe forum. E bine ca turbinele au fost reconditionate, nimic rau in asta, Problema ta e de ce papa antigel si de ce ai presiune prea mare la ulei. Faptul ca ai mers 380 de km cu presiune prea mare la ulei poate sa cauzeze daune iremediabile la motor....2 points
-
Bună ziua! Am cumpărat un BMW x6 2010 bi-turbo 306 cai acum o lună și acum mi-a fost strict Sa explic cum sa stricat,am observat dupa ce am cumparat-o ca nu are foarte mult antigel in vas,am completat si am pus capacul înapoi(nu stiu sigur daca am pus bine sau am infiletat dar nu suficient)si am mers asa, după câteva zile ma după o eroare scădere performantă și după câteva secunde a dispărut, m-am uitat și am verificat ce am oprit și nu era nimic (specific nu am dat foarte multă importantă și am mers în continuare dacă am văzut ca nu e) . nici o problema),dupa aceea am vazut ca imi sarise capacul de la antigel cand mi-a aparut imediat sau eroare ca nu mai am apa,nu am condus asa pentru ca am completat,dar fara sa aerisesc. ) după ceva timp a apărut iar și a dispărut (am zis ca sigur face un scurt undeva) urma sa o verific în week-end.Inainte sa o verific a trebuit sa fac un drum de vreo 500 km aproape si am plecat asa (crezand ca e doar un scurt la un fir) dupa vreo 100 km mi-a aparut din nou aceea eroare si nu mai tragea (maxim si foarte bine). greu atingea 70 km/h) am oprit motorul crezand ca o sa dispara eroarea si o sa-mi dea voie sa merg mai departe,a dispărut și am mai mers 1 km și din nou aceeași problemă,am continuat așa pentru ca trebuie să ajungă la destinație,după câțiva km a . început sa scoată fum,am oprit si mi-a aprins un martor cu presiune prea mare la ulei,am stat putin pe loc,m-am interesat ce as putea sa fac si nu am aflat foarte multe,am continuat asa si restul drumului vreo. . . . .380 km,cu erori si fara sa traga,a inceput sa scoata niste zgomote ciudate(asa ca un zbârnâit in zona motorului) si m-am uitat si am continuat asa,am ajuns la destinatie si am gasit un furtun de la ceva(nu). ). ). ). ). stiu). exact de la ce) crapat si parea ars.Multi au zis ca sunt turbinele si asa ca am dus-o la un mecanic, Sa mai confruntat cineva cu asa ceva sau stie cineva ce ar putea fi defect?1 point
-
Ca le baga in cap alti oameni ca nu sunt bune! Este la fel ca si cum ai avea un windows licentiat si altul cu licenta piratata. Windowsul e acelasi nu? Merge mai prost ala cu licenta piratata? NU!! Merge mai prost CarPlay cu fsc-uri non OEM? NU!!!!1 point
-
Salut, da ai avut dreptate îmi era o planetara din dreapta ruptă la câți mecanicii am fost ba chiar la auto doc Cluj mi-au schimbat burduful și tot n-au văzut că e ruptă " mecanicii buni" dar tot e martorul in bord si se simte/ aude în mers ceva ciudat dar în mare in parte am scăpat de probleme mulțam!1 point
-
Ce anume sa nu bag in seama? Ai scris o poveste intreaga pe un forum public cu o masina chinuta de care nu ti-a pasat din primele momente in care striga la tine ca nu e ok. Si la fiecare semnal pe care ti l-a dat masina pe parcurs, si au fost destule, ca parea ca nu se mai termina povestea, tu i-ai dat inainte. E vorba ca la sfarsitul zilei, oamenii carora le pasa de masina proprie si incearca sa o vanda pe piata asta din Romania la un moment dat - si cred ca sunt cativa pe forum, au competitie serioasa. Tu ai luat-o ieftinache din Germania, dar ideea ramane. Pentru ca tot apar masini de genul asta, cautate de oameni in goana dupa chilipiruri, pentru care ideea de a intretine o masina de genu asta se rezuma la povestea ta. Si dup-aia cauta solutii de pe o zi pe alta pe forumuri. Si a treia zi o vezi la vanzare. De ce nu te duci intr-un service sa vada concret niste mecanici care ar putea fi problema? Un forum nu iti poate da solutii, chiar si daca ar fi un caz aparent simplu, nu e niciodata sigur. Tot la un mecanic ajungi. Si cazul tau nu pare simplu. Imi pare rau ca dintr-un forum de oameni care vin aici datorita brandului sau unei oarecare pasiuni comune, ajunge usor-usor suport tehnic gratuit pentru tot felul de noi-proprietari, fara nici o contributie semnificativa la ce se intampla aici, cu zero postari, care cauta solutii pentru tot felul de probleme datorate nepasarii sau cumpararii unor masini tavalite.1 point
-
Ai luat o trompeta din fundul Chinei care ,cel mai probabil , mai rău te baga in ceață decât să te ajute . La fel și programele gratis pe care le folosești !1 point
-
La bloc de aluminiu nu mai ai ce sa honuiesti, daca e zgariat poti sa-l arunci. Sunt diverse metode de rectificare daca nu prea tin, iar la noi in tara meseriasii fac o treaba de mantuiala La fonta daca nu se mai vede honuirea inseama ca e foarte groasa situatia1 point
-
E exagerat părerea mea 3000 lei pentru un prieten care îți face acasa la el reparația, fără niciun fel de garanție si asa mai departe… De banii aia faceai la service părerea mea.1 point
-
1 point
-
1500 lei-2000 lei cam asa. 1000 ar fi super, 3000 ar fi mult, dar se poate orice varianta. Ca sa ai idee .1 point
-
Asa am patit si eu cu convertizorul, cica mi-au facut RK si tot nu mergea, dadeau vina pe alte chestii ca e din injectie ca nu stiu ce. Am vandut masina asa cum era, i-am spus omului povestea, stia, a schimbat convertizorul si acum masina merge ca noua. Bine i-am zis boului de la service sa-mi dea banii inapoi, a doua zi aveam banii in cont... Morala e ca daca nu faceam scandal ramaneam f...t in cur si ca banii luat. Deci se poate...1 point
-
Am sa imi spun si eu parerea, scurt si la obiect. Cred ca oricare dintre noi am fi procedat la fel, asta e primul impuls, sa repari.Pt ca masina are doar 60k mile si e motorul f intretinut.Si te doare sufletul de ea! Esti clientul perfect, om de buna credinta, bun platnic, vaca de muls. Trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca unica solutie e sa cauti un motor sh bun, in mintile lui.Asa vei scuti timp si bani. As vrea sa nu am dreptate, dar motorul ala nu va merge in veci cum mergea la inceput. Imi pare tare rau de ceea ce ti s a intamplat sincer.1 point
-
Pai mai aline... la o mașina de genul tu o repari intr o baraca de service fĂŁrĂŁ acte si fĂŁrĂŁ nimic, nu ti a dat nimic ca in caz ca se intampla asta sa ti inchida usa in nas... de la bun ĂŽnceput totul a fost fĂŁcut gresit, de banii ĂŁștia luai un motor SH bun, iar din acesta salvai 80-90% si ĂŽl vindeai pe bucĂŁți ( ĂŽți recuperai cam toatĂŁ suma data pe motor SH), la o chestie de genul trebuie verificat tot si pe banc.. nu se știe ce ar mai putea sa fi fost afectat acolo, posibil si vibrochenul posibil si altceva, nu știe nimeni. Daca aveai actele le spuneai sa ti facĂŁ mașina pe banii lor deoarece tu ai plĂŁtit o data tot, ĂŽnsĂŁ ei acum ti au zis ca nu mai plĂŁtești manopera ca știu ca e vina lor, ĂŽnsĂŁ tot te pun sa plĂŁtești restul de piese care mai trebuie puse. Si inca ceva! Mașina trebuie sa mearga cel puțin la fel de bine ca ĂŽnainte, nu exista “ sa si “ de a drumul! Daca mașina nu merge la fel ĂŽnseamnĂŁ ca are o problema, e obligatoriu! Imi pare rĂŁu de ce ai pĂŁțit.. nu știu ce vei rezolva, ai si bĂŁgat deja destui bani in motorul asta si nu ai nici o certitudine ca va merge si dupĂŁ a doua reparație sau cine știe cat timp va merge ok.. nu ai nici o garanție nimic!1 point
-
la motoarele diesel e90 163 cp degeaba se schimba semeringurile la supape ca nu scapati de consumul de ulei. am dat jos _chiulasa_ si le-am schimbat iar consumul a ramas acelasi, pe urma l-am segmentat si am scapat de consum1 point
-
0 points
-
Ii spui ca daca nu-ti da toate documentele de la prima reparatie, te duci la ANPC, politie cu toate pozele, piesele, etc pe care le ai si sgur il vor chema la declaratii si se deschide ancheta acolo. Ii trimiti si ANAF-ul pe cap pt ca nu a dat factura si chitanta, etc si nu cred ca-si doreste asa ceva. Dupa cum lucreaza, sigur va avea probleme si la garda de mediu. Daca ii arde fiecare cate o amenda de 7000 ron, nu il vad bine. Cu nenorocitii astia nu se sta la discutii si rugaminti, merge doar cu amenintare si amenda.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00