Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/01/23 in all areas

  1. Salut, sunt de acord cu tine ca e bine sa faci o diagnoza inainte sa te duci la service. La noi multe service-uri vor sa te puna sa schimbi piese care nu necesita neaparat schimbare doar pt a avea adaos la piese plus manopera. Eu de exemplu am Bimmerlink pe telefon si Ista pe laptop. Evident ca sunt cosmarul service-urilor pt ca stiu exact ce problema are masina. Imi cumpar piese singur de la Augsburg International si ma duc la mecanici. Le dau 100-150 ron pe ora manopera si aia e. In felul asta cred ca am economisit mii de euro din 2005 de cand am permis. Din experienta iti zic ca doar ISTA stie cel mai concret ce are masina. In Delphi nu am incredere deloc. De ELM nu am auzit niciodata dar ce-i drept nici nu ma pricep. Sa va dau un exemplu concret legat de mecanici pusi pe reparatie. CAnd acceleram masina se auzea un suierat in dreapta jos. M-am gandit ca e un furtun. 4 Service-uri au vrut sa-mi schimbe sau sa-mi reconditioneze turbinele (6000 ron), sa schimbe galeria de evacuare, etc si multe alte aberatii. Era doar un surub la un O-ring slabit, s-a insurubat la loc si gata. Cost total 100 ron ca am vrut eu sa le dau la baieti.
    3 points
  2. Ca de obicei vorbesti fara tine, aici e vorba de o masina stock cum a venit de la mama ei, dar nu e bine ca puristul din tine vrea embleme M doar unde vrea el. Pe acelasi pricipiu banuiesc ca nu iti place nici pachetul M pe masina? La urma irmei si pachetul M face masisa sa retenmai mult ca un M cu embleme desi nu e Sper ca nu ai volan de M pe masina
    2 points
  3. Mai sterg si eu de praf p-aci. Alternator refacut(in urma cu >6 luni), merge bine, i-am schimbat doar regulatorul de tensiune cu ceva aftermarket, a facut figuri primele cateva sute de km, cand porneam la rece se aprindea martorul de la baterie cu rosu, nu era un palpait intermintet, palpaia aleatoriu, probabil pana s-au tocit putin carbunii aia. Regulatorul de tensiune era cel original din 2002, acuma are alt cod, nu se mai gaseste pe codul vechi. O sa schimb iara candva...in viitor cu unul original Bosch dar aveam nevoie de masina si n-am mai avut rabdare sa stau dupa piesa din Germania. Pompa de apa schimbata, aceiasi poveste, era cea originala. S-a stricat chiar cand am ajuns in fata blocului unde locuiesc, scartaiau curelele si cand am ridicat capota arunca apa peste tot. Cand am schimbat pompa de apa de destept ce sunt am rupt un "stud". Initial am crezut ca fac parte din blocul motor dar sunt de fapt consumabile, daca se rup se pot scoate si pune altele noi. Am interpretat eu gresit "torque" din PDF pentru pompa de apa si am tot strans... pana a facut poc. Cu cheia dinamometrica am strans, doar ca eu am pus valoarea NM pentru fulie la cheie. Pompa sta acu in 3 suruburi si nu scapa apa de 2 luni de zile. De fapt s-a rezolvat problema cu pierderea de antigel care o faceam lunar cam 50 de ml, nu mai are pierderi deloc Garnitura termostat schimbata, termostatul este cel original al masinii, inca functioneaza bine mersii. Usa spate sofer schimbat banda butilica, eu verific destul de des dupa ce trage cate o ploaia mai zdravana sa vad daca gasesc apa in masina, si am gasit apa in masina acu cateva luni, nu mai etensa bine rahatul ala de "vapor barrier". Tot usa asta retinea apa foarte multa, trebuia sa o scutur dupa fiecare ploaie, culmea la cate apa era in ea dupa ce ploua, 0 gram de rugina in ea. Tampoanele de la motor erau cam fisurate de 3 ani de cand am masina, trebuie schimbate neaparat, cam vibreaza motorul la rece, dupa ce se incalzeste nu se mai simte nimic. S-a rezolvat problema cu oscilatul si pornirea la rece pe timp de iarna, CCV-u e dus, am decuplat gatul ala de plastic de la capacul culbutori de langa vanos si nu mi-a venit sa cred ce era in el, l-am curatat cat am putut cu ceva ascutit si de atunci porneste ca noua la rece Furtunul de ulei pentru vanos tot acolo langa asta de la CCV, are inceput sa transpire ulei, trebuie si asta schimbat. vanos-ul trebuie refacut, am facut deja 20.000 de km numai eu + ca nu am istorie despre el. Nu chitaie nimic doar ca eu consider ca trebuie sa-l refac. A inceput sa aud ceva dedesubt pe la 40-50 la ora, undeva pe mijocu masinii spre zona spate, cam p-acolo... cardanul... flansa? rulment? Habar nu am, se simte o zguduiala cand accelerez, se si aude putin(putin mai mult de fapt), doar la rece primele 5 poate 10 minute de mers cu masina, dupa dispare. Sa vina caldura ca sa ma apuc de ea, am de bagat vreo 1000-1500 de euro in piese + scule. In rest masina merge bine mersii, nu are erori pe motor, doar 1 singura pe modulul LCM, e becul ala de la frana din luneta, are un suport de plastic care evident nu il gasesti in Romania, la prima comanda din Germania o sa-l schimb si p-ala. Becul merge, nu mai face contact bine si calculatorul il vede ca si cum e ars. Au marit si impozitul pentru motor cu 50 de lei care a fost achitat deja. EDIT: Am uitat, cine vrea capac culbutori din metal pentru m54: https://www.amazon.com/Aluminum-Gasket-Compatible-11127512839-11-12-7-512-839/dp/B09NXLGMKG?th=1 O sa mi-l cumpar si eu dar momentan nu am curaj sa-l montez, astept feedback-u la comunitate, sa vad daca le-a crapat motorul la vreunu. E posibil sa fie ceva limitat, un nr de capaca d-astea fabricate, se vand si aia a fost.
    2 points
  4. Eu va multumesc frumos de raspunsuri. Clar este bine sa ai ceva profesional. Eu ca si incepator care nici nu stiam ce e aia un OBD , va spun ca nu-mi pare rau ca am dat 40ron pe o diagnoza. In viitor, deoarece am de gand sa tin masina mult timp, o sa-mi iau ceva profesional si ma pun pe invatat. Niciodata nu am comentat sau negociat factura la service. Este munca omului si trebuie platita. Dar cand vezi ca am dublat pretul masinii cu piese schimbate DEGEABA . Ultima data am dat 900ron pe un EGR aftermarket Wahler ca sa am "garantie" ...Unul original costa 953ron. Dupa cca 11luni masina pierdea putere. Au pus diagnoza si-mi spune :EGRul (partea electronica)....Zic: pai stai asa ca e in garantie inca o luna....mecanicul : aaaa pai stai ca poate fi galeria de admisie, racitorul infundat, furtun interculer spart, supapa vacum, senzori backpresure (ambii), dpf infundat,...Zic: Ok. Am schimbat mecanicul de nervi, am facut toate cele enumerate mai sus (doar racitorul nu l-am schimbat, ci l-am curatat) si ce sa vezi ? Acum o sa cumpar EGR original ca asa AM CITIT eu. Ca trebuie original. Aftermarket 593ron si original 992ron. De aia zic, am chinezaria asta care-si face treaba si mai tarziu o sa-mi iau una buna. Zic ca e buna pt ce aveam eu nevoie : sa vad ca masina are o problema si sa ma duc la mecanic. Dar acum ,m-am hotarat. Cum spune mai sus @six in line, o sa-mi iau o diagnoza buna si ma pun pe invatat. Ideal e sa te duci la mecanici si sa le spui ce vrei sa schimbe. Macar gresesti tu, pe banii tai dar zic ca fiind vorba de banii tai, o sa gresesti muuullt mai rar . O zi buna tuturor
    2 points
  5. Așa, și? A luat unu o țeapă,ca alte câteva mii ca el. Dacă nu belești ochii,belești pwla. Ce soluții visezi bre? Lol.
    2 points
  6. cel mai simplu...curba Fletcher–Munson
    1 point
  7. Am un E90 320D N47 2008 facelift. Am filtru de particule activ si urasc sa am erori pe masina. Exista erori care nu te atentioneaza in bord. Doream sa pot face o diagnoza a masini inainte de a ma duce la service. Sa o pot face oricand mi se pare mie ca masina nu functioneaza in parametrii. Am cautat pe forumuri si am gasit ceva legat de ELM327 dar nimeni nu-mi spunea daca functioneaza pe E90 ul meu sau cum sa fac exact. Asa ca am comandat un ELM327 am descarcat o groaza de aplicatii gratis din PlayStore si va pot spune urmatoarele: Car Scanner,ELM327 Indentifier si OBD Harry functioneaza.Nu sunt profesionale dar macar vezi ce eroare ai, daca apesi pe eroare te trimite pe YouTube unde-ti explica care ar fi problema si macar sti ca tre sa te duci la service. Am dat 33ron pe ELM327 + vreo 9lei transport(easy box). Eu zic ca merita macar sa sti ca ai o problema si sa nu te duci degeaba la services, sa platesti o diagnoza si sa n-ai nimic. Inca ceva: OBDul se conecteaza prin Bluetooth dar nu asa cum stim noi (si eu m-am chinuit putin). Adica dai drumul la Bluetooth dar nu se conecteaza asa cum o faci la masina. Se conecteaza direct in aplicatie. Deci intri in aplicatie si dai conect Bluetooth. Sper sa va fie de folos pt ca eu m-am chinuit ceva sa aflu aceste informatii si unele dintre ele ,le-am incercat pe pielea mea pt ca nu gaseam nicaieri. Am vazut ca acum ,costa 21ron +9ron transport. Deci e si mai bine
    1 point
  8. capacul de ulei e praf- vezi aici
    1 point
  9. @PATEU Cand te referi la "original" te referi la ISTA? Pentru ca daca e vorba de ISTA aceea folosita poate nu avea pur si simplu cutia de transfer, fisierul dedicat diagnozei cutiei, ma gandesc.. @PATEU sa intelegi altceva, 90% din noi folosim diagnoze chinezesti, da? Nu e vorba daca sunt chinezesti sau nu. E vorba de a folosi Cel Mai Compatibil SI Potrivit Program De Diagoza Dedicat! Te asigur ca NU se vinde pe GPlay, si e gratuit! Apoi, ce este cel mai important, care te tine si mai departe desigur de judecata unui mecanic, ESTE INTERPRETAREA a ceea ce tocmai ai diagnosticat cu, cel mai bun tester la care ai acces - adica cel de mai sus. Orice diagnoza e o scula prin care interpretezi, nu iti da chiar mura in gura. @Godini e absolut corect TOT ce ai zis. Eu am luat o intrefata bluetooth ci ELM 327 as vrea sa zic ca e proasta pentru ca o folosesc cu acelasi doua programe ce le am in telefon de mult timp si arunca o eroare urata, in timp de conduc masina orice program as folosi! Bimmertool licenta si BMWhat.. Aproape o pune in limp mode. Nu imi aduc aminte exact ce eroare.. dar asta dovedeste proasta calitate! Desigur ca am una mai veche, de vreo 10 ani, si merge foarte bine, altfel.. pentru diagnoze rapizi..
    1 point
  10. @bimmer ,eu nu am zis că interfața elm 327 e o porcărie . Am zis că ce a cumpărat el e o porcărie . E de un ajutor extraordinar ,cu condiția să fie chip original. Ca idee , singurii care produceau interfața elm327 varianta 2.1 / 2.2 chip original ,era o firma din Romania . Și prețul era pe măsură ,am dat 208 lei acum 3 ani . Vorbesc de ei la trecut pentru că ,din cauza celor care preferă China 25 de lei (cu transport gratuit daca se poate) , băieții ăștia care produceau o calitate deosebita și-au închis site-ul,probabil au renunțat la afacere . Lumea nu înțelege că e o diferență uriașă între cele 2 produse ,ei vor prețul cel mai mic . Din 100 de inși care au căutat produsul asta ,cu siguranță 99 au cumpărat China .
    1 point
  11. Se baga 5,5 litri, nu 5,3 litri. 5,3 intrau in primul M47 cel cu 1951cc, nu in versiunea ce o ai tu de 1995cc. Asa ca, schimba manualul ca e prost.
    1 point
  12. Viper ca sa știi, te am blocat probabil de un an, cam asa, pentru ca nu gândești când scrii ceva sau gândirea ta este limitată doar la anumite conceptii ale tale. Siglele de orice fel “ M” , “ S-line”, nu mi plac, nu sunt pe gustul meu, din cauza ca toți au aceste sigle si “scrisuri” pe toate cazanele posibile si imposibile, si au pierdut farmecul. Nu are treaba cu faptul ca mașina este stock sau ca daca le are puse de fabrica atunci nu trebuie date jos. Am zis ca singura mașina pe care as tine asa ceva, ar fi un M adevărat pentru ca îl reprezinta, de acolo a plecat toată treaba. Dupa ideea si întrebarea ta “ dar nu sunt puse de fabrica?” Înseamnă ca daca sunt puse de fabrica sunt frumoase si daca nu sunt urate? Era vorba de gustul meu, nu i am zis sa le de a jos, mi am spus părerea si implicit poate i am dat vreo idee, poate își da seama ca nici lui nu i plac. Daca i plac, sa le tine omul, ca trebuie sa facă ce i place lui. Am dat read la postul tau pentru ca in același timp eram curios daca un user blocat poate sa imi vada postările si eram curios ce ti a mai debitat tartareata după postul meu. Sper ca m ai inteles.
    1 point
  13. Eu am folosit Carly, da e hulit de toată lumea licența e "scumpa" vreo 250 lei dar pt ce am avut eu nevoie a fost ok. Ca și paranteza de fiecare data când pe mașină a fost pusă diagnoza "originala" am avut probleme - mai exact nu se mai putea comunica cu cutia de transfer. Acum dacă mașină nu mai e la mine adaptorul sta pe acolo prin mașină și e folosit rar abonamentul merge by default :))
    1 point
  14. Salutare tuturor ,revin cu update ! Am trimis Ecu la verificat ,sa descoperit ceva scurt in el ,a fost reparat ,l-am montat inapoi pe masina ,pornesc masina toate bune .Au disparut toate erorile inafar de "speedmeter display faulty" ...... Toata bucuria a tinut 2 zile . A puscat iar ecu .... Am dus-o masina la cel care mi-a reparat ecu initial .Si de aici alta aventura ,sa descoperit faptul ca modulul care tot ardea ecu defapt era modulul CAS ,asa am renuntat la ecu meu care era compromis ,si am schimbat toate 3 module CAS ,DDE,KOMBI .... Doar asa am reusit sa fac masina toata functionala din nou ....momentan are 2 saptamani de cand functioneaza ,deci e ok ....
    1 point
  15. Dupa mai aproape 3ani, revin si va spun ca nu fusese nici senzorul rampa injectoare Am schimbat atunci ,vorba aia "jumatate de masina +platforme platite" Am schimbat 4-5 mecanici si fiecare schimba cate ceva (pe banii mei). Ultimul mecanic i-a dat de cap ,dar nu ca ar fi fost vreun magician ceva . Ca si el incepuse: clapeta acceleratie...am schimbat-o, e noua,.....pompa combustibil in rezervor...schimbata, e noua....nu stiu ce calculatori in spate la bancheta ....si ala schimbat....senzori rampa....e nou si ala..... span in pompa..... am verificat nu are.... etc.etc..... apoi vede el ca nu am mai ramas nimic de schimbat, zice: " Dar mufa /papucii aia de la pompa de sub bancheta, daca sunt corodati? L-a pus pe un baiat , i-a schimbat (sau şlefuit nu stiu exact) ,i-am dat 50ron (+50 spaga la ucenici ca sa fiu sigur ca se roaga pt mine sa fie aia problema) si de atunci au trecut 3ani si masina nu a mai avut probleme. P.S. Simptome: cand era lumea mai frumoasa in mers sau la semafor , aparea Power Reduction..... si acolo ramanea. Dupa un timp pornea si functiona normal ca si cand nimic nu se intamplase.
    1 point
  16. Denigreze zici? (Poti sa ma raportezi sa stii..) ce am denigrat? Lipsa de educatie auto si responsabilitate fata de propria masina!? Eu nu cred ca e denigrare ci critica si aducere aminte cat mai limpede si brutal (ca lucrul sa fie tinut minte) de cei care vor sa retina (inteleaga) ceva util, benefic. Eu iti raspund mai jos de ce trebuie reactionat SANATOS! ..In loc sa ma corectezi pentru o greseala infima prin COMPARATIE cu, ce sustin sus si tare, poate, ..poate gasesti tu RASPUNSUL PERFECT la asa topic.. Ce zici, incerci o solutie pe problema colegului? Sa fie una cat mai ieftina (sau macar mai inteleapta) ideala.. asa ca sa nu mai apara asa topice.. pe UN FORUM DESPRE VEHICULE BMW. Sunt sigur ca e nerabdator sa afle lucrurile care conteaza! Sau discutam despre altceva decat despre masini aici pe forum? ...Sau poate nu e destul de oribila ideea ca o masina ca a lui sa intre in posesia altui sofer, (fara ca acesta sa stie ca motorul in cauza nu mai e ce a fost o data..) care ar vrea asa masina, dar care a devenit doar o bomba cu, ceas.. sau nu s-a observat asta din reactiile celorlalti..?
    1 point
  17. Se zice vehicul. Eu nu inteleg de ce se oboseste lumea sa raspunda la aceste topicuri, daca va face atata rau, atunci ignorati si lasati pe altii care vor sa raspunda fara sa denigreze atata.
    1 point
  18. @bmw.e71.2010 sa intelegi bine, dar, bine de tot. Cand un motor te avertizeaza ca nu mai are antigel, ulei de vreun fel, lichid la directie sau lichid de frana, este ca o chestiune foarte foarte FOOARTE IMPORTANTA de rezolvat, gasit cauza, pus intrebari SI AFLAT RASPUNS CAT MAI CURAND, PANA LA REZOLVAREA PROBLEMEI. Asta inseamna sa iti TRATEZI MASINA PE CARE O CONDUCI CU RESPECT; de indata ce apar probleme importante de rezolvat le rezolvi! Daca tu ti-a permis sa mergi SUTE, auzi sute de kilometri numai pentru ca nu ai gasit un raspuns pe net... asta e cam de rasul curcii. Eu personal apreciez pozitiv increderea si speranta si chiar sinceritatea cu care ai scris, dar masina si mai ales MOTORUL ACELA NU MERGE CU ASA CEVA... Deci, orice masina vei conduce in viitor ORICARE VEHICOL CU ARDEREA INTERNA... tu, ca sofer TREBUIE sa tii cont de ce am scris in primele randuri. E o obligatie, fara umbra de indoiala! Nu am scris asta din pasiunea celor peste 6000 de postari pe acest forum, mai toate despre probleme pe la motor, mecanice si electrice.. ci din cauza ca am observat ca altcineva nu a inteles niste chestii de baza cand conduce un vehicol.. Am scris ce am scris SI PENTRU ACEIA care intra aici crezand cu nonsalanta ca daca ai un BMW ai cumparat ceva ce se repara singur, sau mai stiu eu.. Sau ca n'are nimic, merge s'asa.. Complet gresit, mai ales la masinile nemtesti!
    1 point
  19. Nimeni nu spunea pentru ca prea putini fac diagnostic (din cei care macar isi bat capul sa faca o diagnoza) la bmw (mai ales modelul tau) prin bluetooth.. cei mai multi care au aproape sigur au ISTA cu, cablu.. Cum a zis si @Godini e bine sa stii, dar de multe ori e bine sa cauti cu, ce, cauta problemele dealerul.. altfel, poti fi dus in eroare.. in/cu telefon mai intai si apoi in aplicatie! Acum, faptul ca aplicatia e mai compatibila cu androidul tau decat cu a altuia, nu inseamna ca la altii va fi la fel ca la tine. Altfel spus, cand sunt probleme cu, conectarea, TREBUIE sa te asiguri ca mai intai telefonul confirma oarecum conectarea cu device-ul potrivit si mai apoi cu aplicatia. Stiua sta pentru ca conectez la telefon vr'o 7-8 chestii prin bluetooth.. inclusiv doua aplicatii pentru doua modele de masini diferite! In rest, numai bine, apreciez exprimarea ta "inimoasa" Sa stii ca daca incepi sa petreci din ce in ce mai mult timp in lumea tehnica... o sa incepi sa iti "prinzi" urechile din ce in ce mai mult, adica sa intelegi din ce in ce mai multe natural.. Desigur se intampla sa si strici pana intelegi. Asta face parte din lume celor care nu inceteaza sa experimenteze (pe buzunarul lor) si sa inteleaga la final.
    1 point
  20. Ai luat o trompeta din fundul Chinei care ,cel mai probabil , mai rău te baga in ceață decât să te ajute . La fel și programele gratis pe care le folosești !
    1 point
  21. Dupa montarea pachetului Mperformance am facut o corectie a lacului la exterior + tratament ceramic si o curatarea a interiorului.
    1 point
  22. Salut Alexy, Cel mai probabil ai motor N43 fie de 143 Cp fie de 170 Cp , N43 de 143 Cp am si eu pe fix aceeasi masina din acelasi an , te rog mult pune aici toate codurile de eroare pe care le are inregistrate masina acum, din pacate pentru motorul N43 nu cred ca vei gasi mecanic sa ii dea de cap si tot ce vei face este sa bagi mii de Euro in ea si tot sa nu mearga. Bmw AG a proiectat motorul asta sa mearga in 3 moduri de injectie diferite astfel 1- Injectie omogena adica fix ca un Logan Mpi de 1.6 , in acest mod de lucru masina merge cu un raport stoichimetrict perfect 14,7 parti aer : 1 parte benzina si vei avea valorile sondelor Lambda 0,98-1,02 maxim. In acest mod de lucru tu comanzi acceleratia motorului prin clapeta de acceleratie si ai vaccum in admisie, deci masina merge ca orice masina cu injectie Indirecta. 2- Lean homogenuos este un mod de injectie de transfer intre primul si al 3 -lea 3- Stratified charge operation - Aici este magia la N43 , ca sa mearga in acest mod si sa ai parte de toata puterrea motorului si de raspiunsul instant la acceleratie si consum de diesel ( nu glumesc ) motorul tau nu trebuie sa aiba nici o eroare pe sistemul de NOx adica mai precis pe tot sistemul de evacuare gaze: senzor Nox, cataizator CO2 , sonde Lambda,catalizator NOx , orice astfel de eroare va forta DME sa opreasca Stratified charge operation si sa treaca pe modul de avarie adica pe Injectie Omogena. In modul de lucru Stratified charge operation turatia motorului se realizeaza doar din injectoarele Piezzo si vei avea clapeta de accelearatie deschisa la maximi=> nu ai vaccum in admisie ( de asta ai si pompa de vaccum ) i-a sa intrebi mecanici ce ti-au lucrat daca au auzit de asa ceva sau doar sa ii intrebi de ce masina ta cu motor pe benzina are pompa de vaccum? iti dau scris ca habar nu au. De asta spun ca nu gasesti mecanici pentru N43 Injectoarele piezzo nu se curata , mai rau se vor distruge Au calat corect motorul cand au pus distribuita ? se caleaza la axele cu came , la Vanosi la vibrochen, si cel mai important la pompa de ulei pentru ca are arbori de contra balans, esti convins ca au facut toate astea corect? Sigur nu ai nici o eroare de pozitie a axelor cu came dupa montajul distributie? E musai ISTA sau chiar INPA ( da mai multe date dar e mai dificil de inteles ) Daca nu ne arati erorile nu te pot ajuta sincer, imi pare rau dar nu de la benzina cu mult sulf ai tu probleme Ti-am raspuns si in privat Bafta
    1 point
  23. Nivelul real al uleiului este la rece, la cald este posibil sa nu se fi scurs tot in baie. Faptul ca tu ai pus ulei si ti a ieșit prin mai multe locuri nu ĂŽnseamnĂŁ ca ai pus tu mai mult decât trebuie, probabil ai pierderi din cauza unor Garnituri obosite. Ca sa ti iasĂŁ ulei prin mai multe locuri ar trebui sa pui peste maxim, daca tu ai pus ulei la rece si dupĂŁ ai ĂŽnceput sa pierzi ulei nu ĂŽnseamnĂŁ ca are vreo logica ceea ce spui. Uleiul se pune la rece, atât cat este la rece, atât va fi si la cald, nu si va schimba volumul la cald dupĂŁ cum spun altii. Va rĂŁmâne la fel.
    1 point
  24. Deștept de la început pana la moarte :)) Una e un desen, asa cum vad eu emblema M si una e o piesa care schimba aspectul in “mai frumos” pe o mașina. Am si volan M si pachet M si mai multe chestii de M, nu am însă nici o emblema lipita pe caroserie sau orice semn care sa arate ca masina e M, nici pe volan nu am lipit vreun “M” . Vorbesc de una si tu dai in alta, pentru ca daca ai înțelege ce spun, nu ai mai insista, dar cum exista o limita in universul tau, ai ajuns la ea si tot insisti sa treci de marginea aia si nu Reușești. Ma opresc ca facem praf topicul omului. Rda- las o sau fa o cum iti place tie si daca emblema M nu ti place, sa știi ca poti sa ieși din cuvintele lui Viper si o poti da jos asa cum se dau jos si badge urile cu motor ai asa mai departe :)). Daca iti place cum da acolo, las o pe mașina!
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.