Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/04/23 in all areas
-
Salut, cauta motor in Ghermanistan dar te sare de 2000 euro insa are km certificati. Cele de la noi mai toate au peste 300 000 de km. Uite aici motoare cu 88K km in bord, certificati. https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/-motor-bmw-alpina-123d-125d-125i-204ps-211ps-218ps-224ps-238ps-1er-e87-e88-f20-f21-e82-n47d20c-n47d20d-n47d20b-b47d20b-n52b30a-n20b20a-b48b20b-150kw-155kw-160kw-165kw-175kw-83-761km-komplett-bj2012-fu/2189593458-223-7905 Da-mi mesaj privat daca ai nevoie de ajutor, eu vb germana si am si firma de transport sa-l aducem acasa daca ai nevoie, nu te costa nimic3 points
-
A pus capac din dezmembrari ca sa stranga bani de Glc :))) Uom serios, instarit, propretar :)))) Serios acum, vezi ca trebuie sa fie stantat pe motor ce versiune ai.1 point
-
Pai stai putin ca aia e poza cu codul de capac. Vezi ca scrie pe blocul motor ce versiune e :))) Nu te mai lua dupa capac… probabil l-a schimbat fostul proprietar/samsar si a pus si banutz in el sa fie cu noroc, sa nu se strice…1 point
-
E90-ul s-a produs pana in 2011, acum nu stiu daca au existat versiuni de 325d cu motorul N47 de 218CP. Anterior la verisunile de 25d exista motorul de 3.0 N57, detunat la 204CP. Mai sapa si incearca sa aflii.1 point
-
Nu mi dau seama ce e la tine, eu doar ti am dat niste informații ca sa aflii tu adevarul.1 point
-
N47 bi-turbo este motorul de 218CP, 25d-ul pus de la finele lui 2011 pe F10 cel putin. Din asta am si eu. Din pacate si N47 e predispus la problema cu pompa de ulei, mai putin e drept decat N57.1 point
-
N47 Twin power turbo - 1 turbina twin scroll ( ex 18d, 20d) Biturbo - 2 turbine ( ex 25d, 35d) Au derutat lumea cu nomenclatura lor.1 point
-
Man,iar atâtea discuții degeaba,cu detalii,cu pro și contra,bla-bla..... Ți-ai răspuns sigur: am băgat OE BMW,nu au fost probleme,ce e de făcut? Lasă același ulei1 point
-
Una e sa ai packetul M si alta e sa conduci un BMW M... Sau gresesc, e invers? Astept confirmarea. Sau informarea.1 point
-
La sfarsitul luni martie 2022 am montat o folie Ppf de "protectie" pe faruri si proiectoare de la stek, am facut o mica intalnire cu Serban sa vada si el masina.1 point
-
@Edwin @raduron10 @mkdan2004 multumesc pentru raspunsuri. Pentru partea cu HUD si display, am tot butonat prin meniu si singurele variante sunt, scroll din rotita in HUD sau scroll din rotita in clusterul de bord, adica in loc de vitezometru. In display-ul central nu am gasit solutia sa mearga rotita de pe volan. Ramane asa in HUD, asta e Pentru partea cu pauza la melodie, asa este, merge cu apasarea scurt a butorului de radio/volum. * Temperatura uleiului se poate seta sa se vada undeva in bord?1 point
-
Liqui Molly 5w30 4200 tec full synthetic sau cel original BMW facut de Shell. Revizii la 10-15K km si n-ai treaba. DAca vrei sa ajuti DPF-ul, cand iesi pe autostrada mergi intr-a 6-a la 2500 rpm timp de 10km si atunci sigur o sa s faca regenerare. Vezi pe diagnoza la ce interval de km isi face regenerare si cat soot mass are DPF-ul in el. Un DPF standard tine cam 220-280K km sau mai mult in functie de cum e exploatata masina. DAca mergi cu ea pe eco pro si 99% in oras, se va infunda mai repede. Daca faci multa autostrada si o tii de la 2200 rpm in sus, atunci va duce mai mult.1 point
-
LM top tec 4200. 5w301 point
-
Intrebarea cu ulei naste doar polemici si discutii lungi. Uleiul pe care l-ai folosit e cel recomandat de producatorul masinii, de ce sa nu fie bun? Pentru regenerare DPF trebuie sa mergi cu viteza constanta si la turatia potrivita. Mersul sportiv in sine (accelerari, franari, mers rapid in trafic) nu ajuta DPF-ul.1 point
-
Mergi pe BMW original, schimba-l la 10-12k km si n-o sa ai probleme. Daca mergi sportiv, o duci in ture multe, tragi de motor cand e rece, atunci schimba uleiul mai devreme gen 7-8k km.1 point
-
Uleiul folosit este cel corect. Daca nu ai avut probleme de ce vrei sa il schimbi ?1 point
-
Cauta pe ebay, platesti mai mult dar stai fara dureri de cap. Ieftin si bun nu exista, asta trebuie inteles in prima faza.1 point
-
Cred ca e una sa inchizi auto din interior de la buton si una e din cheie. Daca inchizi din cheie, cel din autoturism nu poate ieși. Asa știu..1 point
-
Trebuie tras de clapeta de 2 ori,tin minte ca la e46 apasam cu cotul din greseala pe cuiul de blocare de pe usa.Ca sa deschid,trageam de clapeta 1 data-se ridica cuiul,si a 2 a -se deschidea usa. daca pierzi cheia,nu merge deschisa cu sarme si lemne,trebuie spart geamul,altfel nu poti s o deschizi.1 point
-
Deștept de la început pana la moarte :)) Una e un desen, asa cum vad eu emblema M si una e o piesa care schimba aspectul in “mai frumos” pe o mașina. Am si volan M si pachet M si mai multe chestii de M, nu am însă nici o emblema lipita pe caroserie sau orice semn care sa arate ca masina e M, nici pe volan nu am lipit vreun “M” . Vorbesc de una si tu dai in alta, pentru ca daca ai înțelege ce spun, nu ai mai insista, dar cum exista o limita in universul tau, ai ajuns la ea si tot insisti sa treci de marginea aia si nu Reușești. Ma opresc ca facem praf topicul omului. Rda- las o sau fa o cum iti place tie si daca emblema M nu ti place, sa știi ca poti sa ieși din cuvintele lui Viper si o poti da jos asa cum se dau jos si badge urile cu motor ai asa mai departe :)). Daca iti place cum da acolo, las o pe mașina!1 point
-
Viper ca sa știi, te am blocat probabil de un an, cam asa, pentru ca nu gândești când scrii ceva sau gândirea ta este limitată doar la anumite conceptii ale tale. Siglele de orice fel “ M” , “ S-line”, nu mi plac, nu sunt pe gustul meu, din cauza ca toți au aceste sigle si “scrisuri” pe toate cazanele posibile si imposibile, si au pierdut farmecul. Nu are treaba cu faptul ca mașina este stock sau ca daca le are puse de fabrica atunci nu trebuie date jos. Am zis ca singura mașina pe care as tine asa ceva, ar fi un M adevărat pentru ca îl reprezinta, de acolo a plecat toată treaba. Dupa ideea si întrebarea ta “ dar nu sunt puse de fabrica?” Înseamnă ca daca sunt puse de fabrica sunt frumoase si daca nu sunt urate? Era vorba de gustul meu, nu i am zis sa le de a jos, mi am spus părerea si implicit poate i am dat vreo idee, poate își da seama ca nici lui nu i plac. Daca i plac, sa le tine omul, ca trebuie sa facă ce i place lui. Am dat read la postul tau pentru ca in același timp eram curios daca un user blocat poate sa imi vada postările si eram curios ce ti a mai debitat tartareata după postul meu. Sper ca m ai inteles.1 point
-
Salut, Va rog daca aveti idee, si ma puteti sfatui. Am o durere mare , psihic si in buzunar.. Incepem asa, masina s-a limitat pe la 80, nu mai tragea.. dpf jos, soft(masina tot nu trage). Reconditionat turbine + distributie noua, am vazut ca motorul a fost schimbat, nu era al masinii. Pe bord ~360 000 km, motorul schimbat, nimic de zis, doar ca pe la surubele a fost batut cu dalta, cele pe la turbine. Daca nu dadeam motorul jos pentru distributie, nu aveam nici o sansa sa dau jos turbinele. Cand mi-a montat turbinele + distributia, motorul pe pozitie, a vazut la epurator, un banut de 10 bani bloca furtunul care acolo ies toate gazele, sa nu piarda ulei, teoretic acum , toata compresia se facea in motor, gazele inapoi . Pus turbinele/distributie noua, 10 minute de mers, presiunea mica la ulei.. ce sa vezi, pompa de fapt a fost de vina, cuzinetii sunt zgariati/atinsi, la fel si arborele. . m-am hotarat sa iau alt motor(avand in vedere ca motorul nu e al masinii + banuiesc ca din doua motoare, au facut un motor strict de vanzare(cat tine, tine, stiu aici am fost intepat cu masina) , acum sunt inca in cautare, ce parere aveti de motoarele cu ~250 000 km, sau cu 200 000 km? Ca sa fim corecti, greu sa gasim motor la 50 000km(aici doar unu am gasit, cere 3200 eur, ma sare) , dar media este undeva la 2000 eur, nu stiu daca sunt reali sau nu , km pe la 150 000km (asa zic unii, altii zic real 300 000 km) . Am gasit un motor in zona, cere 7000 lei , masina undeva la ~250 000 km .. daca il pun si ii fac distributia, respectiv verificam cuzinetii / arborele + pompa de ulei, as avea de ce sa am emotii? Multumesc de raspunsuri .0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00