Au trecut repede mai bine de 2000km.
M-am mai acomodat cu masina. E foarte inchegata si totul functioneaza impecabil. Masina merge fara efort, in orice treapta, la orice viteza ( decenta ), cei 680nm se simt.
Fiind roman, dau si eu un pic de hate
- Portbagajul destul de micut, noroc ca e mai inalt si poate gasim o solutie sa incapa jumate de casa
- Spatiul interior, si el mai mic decat m-as fi asteptat, cand am mai condus X3 similar, am stat doar la volan, si din prisma asta parea suficient de mare, dar cand am pus scaunul de copil in masina, locul dreapta fata a devenit "chinuitor" sa zic asa... ar fi mers un X5, dar si aproape 20k eur in plus... pas.
- Scaunele fata "sport"-wannabe, cu ventilatie, foarte comfortabile, dar lipseste orice fel de sustinere... nu stiu cine le-a numit sport, dar sunt o gluma din punctul asta de vedere. Mi-ar fi placut ceva mai sport, cu sustinere mai buna, si as fi preferat totusi tapiseria mixta, textil cu piele. Asta e, nu le poti avea pe toate.
- Mi se pare, si nu doar ca mi se pare, e cam clara situatia, oglinzile cam vajaie la viteza. Cred ca-s prea mari
In rest, numai de bine, cel mai surprinzator a fost consumul sincer, care a coborat la pompa la 8,5%, utilizand masina doar in zona metropolitana Oradea, adica oras+drum expres+centura ( Oradea e plina de santiere, si e haos total pe arterele principale, asa ca prefer sa ocolesc folosindu-ma de cai cu trafic mai fluent si fara semafoare ). Inca n-am reusit sa ies din oras cu ea, la un drum mai lung, dar ma astept la un consum cel putin la fel ca la Passat, undeva intre 7 si 8 la mers normal.
Range-urile dupa alimentari au fost de peste 900km, dar in realitate am facut cam 700km cu un plin ( mai era ceva pana la rezerva ce-i drept ), daca trageam sper rezerva, sau in rezerva poate mergea un 750km, dar e suficient oricum.
N-am mai avut anvelope RFT, dar pot spune ca intr-adevar sunt mai dure, taind din comfort, si totodata mult mai zgomotoare. Ori masina e slab izolata fonic, ori zgomotele de rulare sunt foarte intense. Fata de Passat de ex, e mai deranjanta o clatorie cu X3-ul.
Am luat in un OBDEleven NextGen, care stie si BMW pentru scanari erori, etc.
Am luat si o mufa de diagnoza VLinker BM+, si BimmerLink pentru a urmari regenerarile.
Incet incet mi-am dat seama cum functioneaza treaba si la BMW, regenerarile fiind cam la 320-350km. Soot Mass urca cam pana pe la 40-42g si incepe regenerarea, si dupa regenerare scade pana pe la 8-9g.