Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/14/23 in all areas

  1. Ai concluzionat probabil o idee esentiala. Asta depinde de felul cum conduci.. /parerea mea. Nu am modelul cautat, dar B47 pare mai reusit decat N47; dar e si mai nou. Intrebarea o consider buna doar cand masina este noua. Pentru SH valoarea depinde de fostul proprietar, DAR/SI nu iti asuma ca a fost ingrijita ca la carte. ...cu, cat citesti mai mult cu atat vei afla mai multe.. (inginer.. forumul (platforma) asta e mai destepta decat celalalta..)
    1 point
  2. Bai, frate, ce grozavii au unii in cap. Daca promiti ca faci pops&bangs prin teava goala doar in sufrageria mamei tale, da-i inainte, altfel vinde masina si ia Audi, sa mai dam cocalari si in curtea lor. Zau de nu se dau unii pana peste cap sa intareasca mitul cocalarului tanar cu "biemvie". Modificarile de genul nu au nicio legatura cu pasiunea, sunt doar mimetism pur, fac si eu ca am vazut la altii. Trist.
    1 point
  3. Si rDa area sau n'are embleme sau titulatura de M pe stock? Din nou, astept adevarul.. De ce nu ai electrica si mergi cu tractor ? Daca esti asa de afectat de poloarea care o emit eu ? Una e sa ai tractor si sa le aiba pe toate cele NECESARE FILTRARII AERULUI (stii, cum a iesit din burta fabricii) si ALTA E SA ITI BATI JOC MODIFICAND evacuarea... sonor... olfactiv, atacand plamanii celor ce se intampla sa locuiasca in oras.. Nu are NICI O TREABA CA AI ELECTRICA SAU DIESEL. Are treaba cu faptul ca masina trebuie, TREBUIE sa respecte normele de poluare cu, care a iesit pe poarta fabricii. Punct.
    1 point
  4. E functia de Side Marker Lamp, SM1, dar nu cred ca vei gasi separat acele LED-uri, ci trebuie sa inlocuiesti teoretic tot farul sau gasesti pe cineva care iti poate inlocui LED-urile, cred ca sunt trei la numar. Nu se comercializeaza parturi separat din cadrul oricarei lampi, fata ori spate. Se vinde tot farul. O alta solutie ar fi sa cauti alt far prin dezmembrari. Cel mai probabil, f greu sa gasesti pe cineva care se baga sa desfaca acel far, e f.tere si nu cred ca se justifica costurile legate de manopera. Zici tu ca doar trag cu "forta" de buton in sus si scapa? fara sa ii rup acele clipsuri? Mi-e teama sa nu rup sloturile in piesa din interior, unde se clipseaza butonul efectiv, de cele de pe butonul negru, nu m-ar durea asa tare ca-l am pe asta argintiu. Dar daca imi confirmi ca ai aplicat metoda asta atunci incerc sa-l mai fortez putin. Mai sa stii ca nu arata deloc a China si nu este singurul part argintiu pe care l-am schimbat. Nu exista nici o diferenta fata de cele negre care au venit pe masina, oricare part. Acum nu stiu daca sunt diferente de nuanta a cromului, dar chiar si asa sunt la fel de calitative. Si dupa 20 de ani de lucru in automotive cu fel si fel de parturi plastice, cam stiu sa-mi dau seama de tipul materialelor: PC, PC+ABS, ABS, PMMA, PA, PBT, etc
    1 point
  5. Au trecut repede mai bine de 2000km. M-am mai acomodat cu masina. E foarte inchegata si totul functioneaza impecabil. Masina merge fara efort, in orice treapta, la orice viteza ( decenta ), cei 680nm se simt. Fiind roman, dau si eu un pic de hate - Portbagajul destul de micut, noroc ca e mai inalt si poate gasim o solutie sa incapa jumate de casa - Spatiul interior, si el mai mic decat m-as fi asteptat, cand am mai condus X3 similar, am stat doar la volan, si din prisma asta parea suficient de mare, dar cand am pus scaunul de copil in masina, locul dreapta fata a devenit "chinuitor" sa zic asa... ar fi mers un X5, dar si aproape 20k eur in plus... pas. - Scaunele fata "sport"-wannabe, cu ventilatie, foarte comfortabile, dar lipseste orice fel de sustinere... nu stiu cine le-a numit sport, dar sunt o gluma din punctul asta de vedere. Mi-ar fi placut ceva mai sport, cu sustinere mai buna, si as fi preferat totusi tapiseria mixta, textil cu piele. Asta e, nu le poti avea pe toate. - Mi se pare, si nu doar ca mi se pare, e cam clara situatia, oglinzile cam vajaie la viteza. Cred ca-s prea mari In rest, numai de bine, cel mai surprinzator a fost consumul sincer, care a coborat la pompa la 8,5%, utilizand masina doar in zona metropolitana Oradea, adica oras+drum expres+centura ( Oradea e plina de santiere, si e haos total pe arterele principale, asa ca prefer sa ocolesc folosindu-ma de cai cu trafic mai fluent si fara semafoare ). Inca n-am reusit sa ies din oras cu ea, la un drum mai lung, dar ma astept la un consum cel putin la fel ca la Passat, undeva intre 7 si 8 la mers normal. Range-urile dupa alimentari au fost de peste 900km, dar in realitate am facut cam 700km cu un plin ( mai era ceva pana la rezerva ce-i drept ), daca trageam sper rezerva, sau in rezerva poate mergea un 750km, dar e suficient oricum. N-am mai avut anvelope RFT, dar pot spune ca intr-adevar sunt mai dure, taind din comfort, si totodata mult mai zgomotoare. Ori masina e slab izolata fonic, ori zgomotele de rulare sunt foarte intense. Fata de Passat de ex, e mai deranjanta o clatorie cu X3-ul. Am luat in un OBDEleven NextGen, care stie si BMW pentru scanari erori, etc. Am luat si o mufa de diagnoza VLinker BM+, si BimmerLink pentru a urmari regenerarile. Incet incet mi-am dat seama cum functioneaza treaba si la BMW, regenerarile fiind cam la 320-350km. Soot Mass urca cam pana pe la 40-42g si incepe regenerarea, si dupa regenerare scade pana pe la 8-9g.
    1 point
  6. Mda…ca sa îți dau un exemplu extrem: lângă casa ta, unul își face o ferma de animale. După tine, e fix problema lui ca și-a făcut ferma de animale între casele oamenilor, dar mirosul e și problema ta. Cam așa și cu modificările de genul…”ca sa sune”. Dar dacă nu înțelegi, nu înțelegi, asta e. Probabil așteptai numai laude
    1 point
  7. E doar problema ta ce vrei să faci atâta timp cât modificările nu îi afectează pe cei din jur. În situația de față, sper că realizezi că nu ai dreptate,și sincer,nu prea cred că vei găsi "sprijin" pe aici în direcția unor astfel de modificări, ilegale de altfel.
    1 point
  8. si o scadere cu 10% a calitatii vietii celor din oras...aia e
    1 point
  9. Salut! Dupa cum ziceam in titlu, sunt interesat in achizitionarea unui F30 sau F34 GT din 2015. Sunt putin nehotarat in decizie deoarece nu sunt un asa zis “pasionat” si nu am prea multa experienta in domeniu. Asa ca am zis ca cel mai bine e sa intreb si sa aflu parerile voastre, dragi posesori de BMW. Ce motor recomandati? Din cateva searchuri pe net am ajuns la concluzia ca un 320d B47 cu o cutie automata ar fi alegerea potrivita. Am inteles ca masinile cu motoare 320d dinaintea anului 2015 (N47) sunt paguboase. Voi ce parere aveti? La ce costuri de intretinere ar trebui sa ma astept, asa o medie pe an? Voi ce probleme ati intampinat cu masina voastra dupa achizitionare? Dupa parerea voastra, isi merita aceasta masina banii? Va astept raspunsurile si va multumesc anticipat!
    0 points
  10. Salut, @stefanh4nda ar trebui sa zici si care este bugetul tau totusi. Intretinerea : Revizie la serv partenere BMW - 1300 lei completa (piesele cumparate separat nu prea depasesc 900 de lei pe original) In rest te poti uita tu la pretul pieselor sa-ti faci o parere : un amortizor, un disc, astea care sunt consumabile. Eu sunt posesor de F34(320D) LCI, am bagat 40k km in 2 ani. Ca probleme, imediat dupa ce am luat-o s-a dus galeria de admisie naibii (4000 lei alta noua la 110k km in bord) , si putin mai tarziu a crapat cutia de viteze(s-a rezolvat la BMW gratis). In rest sunt foarte multumit de masina si cum merge si mai ales de spatiu.
    0 points
  11. Pentru linistea voastra, a toti Activisti de Mediu de pe acest forum o sa montez la loc acest gpf.... ca sa puteti respira un aer cat mai curat. Cum a zis si @mgi un post mai sus, CATALIZATORUL este pe masina, asta ca sa intelegeti ca gpf-ul este ceva, catalizatorul altceva, in loc de intermediara incepand cu 05/ 2018 majoritatea masinilor pe benzina vin cu acest gpf, pana la norma aceasta impusa de UE, trebuie sa Ii obligam pe toti sa monteze gpf? Asa voi face nu imi voi permite pe viitor sa modific ceva la masina, ulterior am sa cer pareri aici daca am voie sa fac ceva sau nu.
    0 points
  12. Daca se poate cine știe cum se numesc " fiarele" acelea din spatele grilelor ce se montează pentru design pe mașinile BMW. Am căutat peste tot dar nu le găsesc denumirea pe internet și ca urmare nu pot a le cumpara. Cine știe cam cat m-ar costa o astfel de operațiune?. Sunt doar niste improvizații confecționate din simple țevi sau de pot cumpăra? Mulțumesc anticipat.
    0 points
  13. Am inteles unde vreti sa bateti, atunci sa mergem sa Ii certam pe toti cu masini 200k+ care au dawnpipe si evacuare, de cei cu egr off si downpipe pe 1.9 tdi ce mai este de zis? Motociclete ce sa mai zicem... In fine... nu asteptam nici o lauda... am facut acest topic pentru un istoric al masini.. nu am vrut initial dar asta este. Numai bine
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.