Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/19/23 in all areas

  1. Bai cat de mult imi place mie marca asta trebuie recunoscut ca in ultimul timp si-au batut joc de noi . Zice la carte 30k? zice ai saracia aia de BC care in "teorie" tine cont de uzura ulei si stil de mers? Degeaba o dam in ala dinainte nu a pus ulei nu a facut nu a dres, una peste alta BMW ca producator a trecut la "clasicul" da doame sa tina cat e garantia dupa aia oricum nu ne mai intereseaza, deci da si eu sunt de parere ca sunt cazuri unde BMW si-a batut joc de tot si toate : distributii N47/N20 pompe ulei N57 pompe benzina N55 si lista poate continua . Pe vremuri daca dadeau cu ele de gard le mai "reparau" (adica reproiectau piesele) mai noi pare ca stau si se uita . Daca stau si analizez ce zice lumea pe aici pe forum avem asa: -ulei la 10k -distributii la 100/150k -galeria de admisie mai nou si aia la 100k -EGR dracu stie pare ca si ala e "consumabil" -ulei cutie la 80k Apoi e absolut evident ca mai toate BMW-urile sh nu au tratamentul asta motiv pentru care multe din ele aterizeaza la un moment dat in dezmembrari deja costurile de intretinere pot depasi valoarea de piata a masinii.
    5 points
  2. Masina ta nu are actiune de schimbare directa de EGR, are "GoodWill" adica culanta, se verifica si daca se constata defect se inlocuieste. Mai ai 2 informari pe care trebuie sa ti le aduca dealerul la cunostiinta, una legata de problema cu EGR-ul si a doua cu verificarea periodica a lichidului de racire care tot din cauza EGR-ului exista. Acestea sunt informari , adica iti spune dealerul "pe gura" sa verifici periodic lichidul de racire. Masina ta a avut EGR schimbat pe garantie in 12.02.2019 la Apan Iasi si ai facut verificare de EGR la Apan Iasi in 9.02.2021 si Apan a gasit EGR-ul ca fiind OK. Vezi attach.
    3 points
  3. pentru ca asa e gandirea unora, sa inghita decat sa isi ceara dreptul. in orice tara civilizata daca masina ia foc din cauza unui element proiectat prost, e vina producatorului. sunt procese colective in care BMW si altii platesc milioane de euro/dolari pentru astfel de cazuri. dar hei, in Europa de Est se poate oricum ca oamenii inghit ca e vina lor ca nu au schimbat uleiul preventiv dupa fiecare concediu. la noi VW trage in teapa normele de poluare si statul nici macar nu ii da in judecata.
    3 points
  4. ce ma amuza cand ii vad pe unii ca dau vina pe fostul proprietar ca a facut reviziile ca la carte, la aproximativ 30 mii de km. pai daca masina e in garantie, de ex in Germania sau oriunde si face 30 mii pe an, aia e revizia pe care o cere si o face chiar reprezentanta. proprietarul nu are treaba sa duca masina la 8 mii sa ii schimbe uleiul (ca la Dacia 1100). el o duce si o serviseaza ca la carte si nu are nicio vina daca asa a hotarat producatorul ca se face revizia. ca pica motoare din cauza asta, e tot vina producatorului, care muta nota de plata pe client. onest era sa spuna revizia la maxim 10 sau 15 mii. ps. si mie mi se pare de bun simt daca ai trecut pe la ei si te au luat in baza de date cu masina, cum e cazul tau, macar sa te anunte de viitoare recall uri. fara sa te judeci nu o sa vezi un ban nici daca o servisai la ei nici altundeva.
    3 points
  5. Termostat Egr -> https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NM71-EUR-06-2006-E60-BMW-530xd&diagId=11_3597#11717787870 Termostat principal -> https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NM71-EUR-06-2006-E60-BMW-530xd&diagId=11_3465#11517805811 Termostat cooler cutie auto -> https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NM71-EUR-06-2006-E60-BMW-530xd&diagId=17_0244
    1 point
  6. Sunt 2 termostate(principal + egr) la cutie manuala si 3 termostate la automata(+inca unul pe coolerul uleiului de cutie). Original / Mahle/Behr sunt recomandati pentru inlocuire.
    1 point
  7. Intensitate si este denumita in manual si mi se pare cat se poate de civilizata functia. Nu vrei - nu o folosesti. Nu vad de ce atat de multe discutii (eu chiar o utilizez). Clima merge bine si doar apasand pe Auto, fara sa-ti bati capul de alte setari. Pe vechiurile BMW-uri, cred ca inclusiv la F-uri, era selectorul ala de cald/rece. Puneai iarna pe 23 de grade iar selectorul pe Rece si inghetai in masina. Aia chiar nu avea sens (te obisnuiesti si cu ala pana la urma).
    1 point
  8. Verisorule, tu acum la cat faci reviziile? daca masina nu mai e in garantie. La 30k ca asa a zis producatorul? Sigur o faci mai devreme. Daca fostul proprietar voia sa aiba grija de masina, facea revizii intermediare… se poate face asta. Ca nu l-a interesat, corect… ca stia ca o vinde dupa, corect. Dar el a avut Service Inclusive si a facut 5 revizii in 150.000 km. E si vina lui, si vina Bmw pt programul de servisare. “A facut reviziile ca la carte”… mna, vezi ca si la carti/studii etc se fac revizuiri… cum a fost si cazul schimburilor la 30k… au schimbat planul de servisare iar acum se fac la 25k cu noi parametrii de analiza ai CB. Si eu am Service Inclusive la seria 8 si totusi ii fac revizii intermediare. Asta pt ca vreau sa tin masina mult si bine. Daaaarrr… ai pierdut esentialul… care este ca nu m-am dus la Bmw ca mi-a picat motorul, nici nu m-am gandit sa-i dau in judecata! Ca si in cazul de fata, daca nu faci servisarea la Bmw, nu ai cum sa-i dai in judecata. Daca ai telefon Apple/Samsung si tu-i repari ecranul sau bateria la Vasilica Gsm, iti merge bine 1-2 ani apoi iti ia foc, nu te duci la Apple/Samsung sa-i dai in judecata! Nu tin cu Bmw dar nici nu vreau sa-l incurajez pe om sa se bage intr-un caz pe care nu prea are cum sa-l castige, din pacate, ci dimpotriva, sa ajunga sa-l coste procesul (expertize tehnice, avocati, cheltuieli de judecata etc) chiar mai mult decat valoarea actuala a masinii.
    1 point
  9. Ceea ce ma surprinde este ca unora vi se pare normal sa ia foc masina in mers 'daca nu i-am curatat galeria de admisie si nu am dus-o' in fiecare an la recall. Nu toti avem timp sa stam sa bibilim masina de nu stiu cate ori pe an si sa citim ce pe net despre absolut tot ce 'ar trebui' sa ii facem masinii ca sa nu ia foc. Sunt convins sa toti proprietarii de alte marci si modele de masini chiar din anii 2000 de exemplu au curatat galeriile de admisie ale masinilor fara ca masina sa aiba vreun simptom/problema si de aceea toate aceste masini vechi pe care le vedem in trafic nu iau foc Nu stiu daca ma credeti, dar masina mea cat am avut-o 4 ani, nu a pornit nici macar o data mai greu de sfert de cheie, nu a avut niciodata vreun bec aprins in bord, nu consuma nici gram de ulei, antigel etc nu am completat niciodata vreun pic in afara schimbului uzual, niciodata nu am vazut vreo pata de ulei sub ea, mergea pe autostrada la 200km/h si nu tremura nimic si mai aveam pedala o gramada (am incercat o singura data) etc.. Chiar asa, e ceva normal in ziua de azi ca o masina fara absolut niciun simptom/defect vizibil pur si simplu sa ia foc intr-o zi?
    1 point
  10. Tu te auzi ce spui? Chiar daca am prespune ca masina a fost reparata pe unde am apucat si neintretinute si oricum vrei sa zici tu (desi nu e asa deloc in realitate). Ti se pare normal sa ia foc din senin asa fara niciun semn? Sa nu aiba macar un sistem de preventie a incendiului, sa nu fie proiectata astfel incat sa nu ia foc in mers? Mie nu mi se pare normal. Sper sa nu treci si tu printr-o situatie similara cu a mea vreodata, dar doar atunci ai intelege si nu ai mai gandi cum scrii aici
    1 point
  11. Daca pompierii sau alte autoritati stabilesc clar cauza pentru care a luat foc masina.. si daca aceasta e fie racitorul fie EGR ca fiind cauza incediului! De aici pleci pleci cu reclamatia sau datul in judecata BMW trebuie sa plateasca pentru panaramele de motoare care le fac!!! Bataie de joc din partea lor daca nu isi asuma..
    1 point
  12. Pai tocmai, asta am spus in primul mesaj de pe acest topic: AM DUS MASINA LA RECHEMARE PT EGR LA REPREZENTANTA, dar ei nu l-au schimbat, cica doar au verificat si nu e necesar... Nu inteleg ce nu e clar si cum poti sa spui ca "nu ai dus masina niciodata la reprezentanta"
    1 point
  13. @bmw.e71.2010 imi pare foarte rau ca trebuie sa spun asta, dar cand ai cumparat masina te-ai lovit, in mod constient, de 4 semnale clare de alarma, care zbierau catre tine ca ceva nu este in regula. Se pare insa ca nevoia ta de a cumpara un chilipir E71 X6 bi-turbo a fost mai presus de toate aceste semnale de alarma. Este improbabil sa afli pe forum solutia problemelelor pe care le intampini acum la masina si pe care le-ai prezentat mai sus. Trebuie sa mergi la un service competent si sa iti asumi cheltuiala aferenta.
    1 point
  14. Nu mi se pare normal sa ia foc, insa… Si mie mi-a picat motorul la fostul F10 si nu am dat vina pe Bmw. Si m-a costat mult (7.000€ aprox) alt motor plus toate cele. A fost vina primul proprietar care a servisat masina la 30.000km pana sa ajunga la mine. Daca eram primul proprietar, nu se intampla asta… insa nu am fost si nici tu. Este de datoria fiecarui proprietar sa aiba grija de bunul lui. Sa curete ce este de curatat, sa faca update-uri si verificari periodice. Cand nu ai timp si/sau ignori anumite lucruri, nu este vina noastra si nici a Bmw. Cum au spus si altii, daca o servisai la Bmw poate aflai de recall-uri… daca nu o servisezi acolo, atunci macar intereseaza-te de probleme/recall-uri. Zici ca ai facut totul ca la carte dar nu stiai/aveai timp de anumite lucruri se pare. Macar la service-ul independent unde mergeai sa iti fi zis mecanicii de anumite recall-uri. Repet, ti-am expus punctele slabe ale problemei tale… ca sa nu pierzi bani si timp si nervi prin sali de judecata. Daca aveai istoric doar sau si la reprezentanta, erau ceva sanse sa mearga pe goodwill, sa suporte si ei ceva. Iti inteleg frustrarea dar mari sanse de reusita nu prea vad in cazul tau… dupa detaliile spuse de tine si dupa pataniile altora care s-au aflat in situatia ta. Cand nu o repari in reprezentanta, nu prea ai cum sa ii tragi la raspundere dupa.
    0 points
  15. Normal era s o servisezi la ei,măcar acum aveai de cine sa te iei. Asa.... Mai mult ca sigur admisia trebuia schimbată( pe banii tai) Poate și un capac de tacheti,niște diagnoze făcute ca lumea...d astea. Crezi ca aia recomanda de tâmpiți service autorizat și piese de schimb originale? Iti spun eu răspunsul de pe acum: "Contactați dealerul local" Cam asta e procedura.
    0 points
  16. Și chiar dacă era în baza lor,tot egal cu 0 este,după aproape 4 ani nu mai garantează nici un service lucrările făcute la o mașină. Treaba e clară, omul și a reparat o pe unde a putut( la bmw e scump) acum ca e groasă, hopa și a adus aminte ca e bmw, și bmw e de vină ca a luat foc. Lol.
    0 points
  17. Ca sa te bage in baza de date din cate stiu, trebuie sa ai servicii efectuate/platite la reprezentanta… sa iti taie factura etc. Nu cred ca la verificare ai fost introdus in baza de date ca si nou proprietar, mai ales ca nu au schimbat nimic la masina. Ca si exemplu, daca vreau sa cumpar o masina si ma duc sa o verific la reprezentanta, nu ma baga automat in baza de date ca si nou proprietar.
    0 points
  18. Da,probabil au greșit ei că nu te au sunat în fiecare an să mergi să verifici mașina. Sau odată la 6 luni măcar. Niște măgari.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.