Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/25/23 in all areas

  1. Salut @Alexandru Nica, Da am rezolvat, la mine nu a fost nici de la filtrul de aer, nici de la MAF sau MAP. A fost conducta care pleaca din galeria de evacuare catre senzorul de presiune gaze evacuare. Acea conducta era efectiv blocata cu cenusa, la fel si intrarea in senzor. Le-am curatat si nici pana acum nu am mai avut probleme. Gasesti in imagine reperele:
    2 points
  2. @Bala @mgi de ce va suparati totusi? Serios intreb , sunt niste treburi care lumea nu le stie totusi :)
    1 point
  3. Eu vad electrica doar pentru oras.Sunt curios ce range are o electrica daca de exemplu merg pana in Italia-Spania cu 150-160km/h constant pentru ca eu asa merg.Sa ne intelegem,eu nu am luat hibrid pentru consum.L-am luat ca sa incerc si varianta asta si pentru ca nu mai vroiam diesel.La acelasi pret gaseam 4.0i dar care era mai slab ca motorizare (340 cai vs 400).Singurul lucru care imi place ca la aglomeratia din Timisoara pot merge fara sa chinui motorul termic si merg relativ gratis.Cand o sa existe electrice cu autonomie de 800-1000km atunci probabil ca voi face trecerea dar la cum merg eu si cat merg nu vreau sa stau prin parcari si benzinarii la incarcat cu ea.Iar masini mari de genul X5,X7 sau Gls nu am vazut electrice.Si mai e un aspect...cat mai valoreaza o electrica second hand dupa 150-200000km?M-am uitat dupa TAycan si am fost uimit ce se devalorizeaza dupa 60-80000km.
    1 point
  4. Sunt de acord cu faptul că astăzi electricele pot oferi range uri decente,care le pot clasa ca singura mașină deținută, și să acopere aproape toate nevoile deplasărilor extra, cu puțin efort în planificarea acestora. Remarc însă un neajuns al electricelor, și anume situația apariției unor deplasări inopinate, care necesită urgență,și tu ești cu bateria descărcată/range mic. Aici hibridul mi se pare superior.
    1 point
  5. Va multumesc tuturor pentru sfaturi si rabdare! A durat cam mult, dar cred ca a meritat! Vineri se ridica!
    1 point
  6. Salutare! pun si eu o intreare poate prosteasca, ai piele naturala in masina? Altfel nu vad de ce ai da cu solutie pentru hidratare
    1 point
  7. A lipsit la orele de fizica clar, mai bine intri in cel care merge in aceasi directie cu tine, probabil ca nu-i cadea nici bara.
    1 point
  8. Iese la polish. Parca au totusi cursuri de defensive driving, cu sa tragi sa eviti direct in contrasens... sau cel putin asa am inteles din articol...
    1 point
  9. De curand am fost nevoit sa inchiriez o masina, intr-o calatorie in strainatate. Desi am rezervat un model "popular", din motive de disponibilitate firma de inchirieri mi-a oferit la acelasi cost un G20 330e non-LCI. Nu am refuzat. Am plecat cu bateria complet descarcata si nu am cuplat masina niciodata la priza. Am parcurs cca. 400 Km, din care cca. 80 Km in oras iar restul de 320 Km pe autostrada. Apoi, dintr-un motiv obiectiv (poveste lunga, irelevanta pentru acest topic), firma de inchirieri mi-a schimbat masina cu un alt G20, de data aceasta 330i LCI. Cu ea am parcurs cca. 2.000 Km, din care cca. 200 Km in oras iar restul pe autostrada. Pentru ca a fost o ocazie unica de a experimenta, cu ambele modele am mers numai in regim "Eco Pro" si respectand strict limitele de viteza. Practica a confirmat ceea ce era de asteptat. Atat timp cat nu este utilizata preponderent in oras, varianta Hybrid nu ofera absolut niciun avantaj palpabil. Cu ambele am realizat un consum undeva in jurul a 6.2 l/100Km (+/- nesemnificativ). Modelul 330e Hybrid este mai greu si are spatiu mai mic in portbagaj, iar modelul 330i este, in general, o idee mai placut la condus. Comentariu colateral: tabloul de bord de la varianta LCI, care este un mare monitor LCD, este - dupa gustul meu - un gigantic pas inapoi.
    1 point
  10. Un drum la munte de 299 km cu diferenta de nivel de 1000m.Plecat cu rezervor plin (aprox 65l) si cam 70% baterie,mers pe nationale cu maxim 110km/h.La intoarcere alea au fost consumurile (alimentat 108 lei la benzinarie).
    1 point
  11. Si daca tot a fost frumos afara, m-am apucat si i-am facut interiorul: aspirat, curatat plastice, curatat si hidratat pielea. Acum am lasat-o la “uscat”.
    1 point
  12. Sa nu zici ca-s baiat rau, scad km de verificare la 200, adica mai ai de rulat doar 50 Ori ai prins o motorina aditivata "din galeata", ori care nu era "de iarna" si s-a gelificat intr-o oarecare masura ...ori a continut apa care a inghetat in filtru si l-a infundat. Din cauza ultimelor 2 situatii posibil sa se fi fortat pompa din rezervor care in final a cedat. Eu zic ca atata a fost tot, nu mai trebuie sa circuli cu frica ca se va opri. Bafta !
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.