Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/29/23 in all areas

  1. Cred ca am mai spus asta pe forum, am apelat o singura data la BMW Mobile Service in Romania cand fiind pe centura Bucurestiului a plesnit un furtun de la circuitul de racire si a curs efectiv tot antigelul. Asta se intampla intro zi lucratoare in jurul pranzului. Am sunat sa vina cu o platforma si fata din call center mi-a spus ca ma suna cei de la Mobile Service in cateva minute sa le dau locatia. Dupa o ora de asteptare am sunat la o alta platforma care a venit prompt si am dus masina intr-un alt service. Faza tare a venit dupa vreo 2 saptamani cand primesc un apel de la BMW Mobile Service, si tipul de la telefon imi cere locatia unde sunt pe centura sa vina cu platforma dupa mine....... I am spus initial sa vina pe centura spre Mogosoaia si unde vede un BMW pe avarii si un cort instalat langa unde il astept de 2 saptamani sa opreasca. Omul se jura la telefon ca el primise solicitarea de asistenta de vreo 10 minute. I am trimis un printscreen cu data apelului meu la Mobile Service si nu a mai sunat inapoi nici macar sa isi ceara scuze de situatie.
    3 points
  2. Intrebarea ta e cam neclara. Flitru epurator la E90 sau E60 (aceleasi motoare pe masini diferite) sunt 2 tipuri: cu pasla sau pe principiu vortex. Cel vortex are niste plastice in interiorul aceluiasi corp. Cel cu pasla are alte plastice dar intr-o parte a interiorului e pasla care functioneaza ca filtru si care TREBUIE schimbat PERIODIC. Nimeni nu stie la cati km pentru ca fabricantul nu a mentionat niciodata asta ci turbinele ramaneau fara ulei si se stricau datorita paslei infundate. Povestea e lunga si trista.. Pe tine care tip te intereseaza? Cat despre desfacut mi se pare ca trebuie dat jos filtrul de aer ca sa ai acess la toate suruburile, sau sa poti sa io scoti capacul, ceva de genul asta.. Am desfacut candva vortexul la mine numa sa vad daca tre curatat, sau s-a spart ceva si de atunci neam.. cand il pui la loc, mare grija sa strangi suruburile in cruce. Si sa nu ciupesti garnitura.. E pozitionat langa filtru de aer. Fa o cautare pe YT si o sa afli cum si cat trebuie demontat sa ajungi la filtru. Daca nu l-ai schimbat pana acum pe cel de aer te asigur ca o schimbare anuala tine motorul tanar, puternic si economic. Filtrul pasla as zice la 20-30..40k km e foarte indicat sa il schimbi. Nu niciodata cum BMW zice.. prost. (Poate nu strica sa apesi pentru sfaturile primite si butonul de multumesc. Ajuta..)
    1 point
  3. Este o teorie in care am crezut si eu. Pana cand am ajuns intr-o situatie concreta, care m-a facut sa inteleg, intr-un mod foarte neplacut, sensul expresiei "practica ne omoara". Pe scurt, am ramas in pana cu o masina inchiriata, pe la ora 10AM dintr-o zi lucratoare. Am sunat imediat la serviciul de asistenta tehnica al firmei de inchirieri. Si au rezolvat problema, mi-au trimis masina de schimb. Cu observatia ca aceasta s-a intamplat dupa ~19 ore (e scris corect) din momentul in care am solicitat asistenta, timp in care am consumat cca. 3 ore (iar e scris corect) de convorbiri telefonice cu call center-ul si am primit vreo 10 promisiuni ca situatia e sub control si ca mai trebuie sa astept inca foarte putin pana asistenta ajunge la mine. Ca sa nu existe nelamuriri, firma de inchirieri era din categoria "premium", masina era un BMW, iar incidentul s-a petrecut intr-una dintre cele mai cu pretentii tari occidentale. Din acel moment, increderea mea in avelopele run-flat si in interventia la marginea drumului este nula.
    1 point
  4. Pana prostului are treaba cu, cat de des ti se strica caruta in drum. Faci asocieri ciudate rau. ( de fapt putin intentionat trase de par..) Reciteste ce incerc sa explic si apoi intreaba. Sa lasam trusa de prim ajutor in pace ca aico vorbim de masini care CHIAR IAU FOC. Ramai focusat pe subiect te rog.
    1 point
  5. Bimmer , servicul de tractare nu este facut prin asigurare, asa ca poti sa-i chemi tot a doua zi daca vrei. exact aia e si idea se strica rabla vine si o ia, pe langa aia in functie de ce fel de serviciu ai, poti primi masina de schimb sau transport in limita a x euro ce legatura are pana prostului cu trusa de prim ajutor? Si tot nu mi-ai spus ce verifici la trusa de prim ajutor cum ne-ai indrumat pe toti sa o facem.
    1 point
  6. Masina si daca se strica, oricum nu am ce sa-i fac, fiindca nu posed abilitatile necesare de a o repara in drum. Verificarea se face efectuand service-ul periodic de catre cei platiti sa faca asta, nu de mine, ca nu ma apuc eu acum sa dau cu piciorul in roti sau sa verific conducte, lichide, zemuri etc. Lichid de parbriz imi pun si singur, ca e normal, dar sa ma apuc sa completez cu ulei sau antigel, nu mi se mai pare normal. Eu nu spun ca soferul nu are obligatii de bun simt, normal ca orice proprietar responsabil isi ia niste masuri, evident in limita a ceea ce stie despre masina. Sunt si femei care conduc masini, ce pretentii ai de la ele? Iti asumi ceea ce conduci, cand ai o masina veche care poate ceda oricand sunt niste riscuri, insa cand ai o masina mai noua pe care ai cumparat-o cu o suma considerabila si mai platesti devize de mii de lei la dealer e normal sa ai alte pretentii si nu din aroganta sau superioritate ci pentru ca asa e normal. Si pana la urma fiecare sanctioneaza nemultumirea fata de un produs in cel mai simplu mod posibil, nu il mai cumpara.
    1 point
  7. Imi dau bine seama ca inot impotriva curentului in acest topic, dar totusi sustin ceea ce am scris mai sus: un consum de apox. 250 ml de ulei la 1000 km, in conditiile in care motorul are un rulaj de 233k Km si functioneaza normal, nu constituie un motiv de ingrijorare. Probabil ca abia dupa ce incepe sa consume dublu decat acum, ar trebui ca intr-adevar sa iei in considerare o interventie asupra motorului. Doar ca sa iti mai dau motive de gandire, ia in considerare faptul ca, in functie de regimul de utilizare si de starea tehnica, motoarele cu DPF pot ajunge usor sa contamineze uleiul cu motorina. Cred ca niciun posesor al unui BMW Diesel modern nu trimite mostre de ulei uzat la laborator, cu ocazia schimbului de ulei. Cu exceptia celor cu masini cvasi-noi, daca nivelul uleiului nu scade sesizabil intre schimburi, nu inseamna neaparat ca respectivul motor nu consuma ulei. Da, poate fi adevarat. Dar este posibil si ca motorul sa consume ceva ulei, insa acel consum sa fie "mascat" de contaminarea cu motorina. Cred ca este bine sa analizezi cazul in complexitatea lui, inainte de a lua o decizie. Este foarte usor sa desfaci un motor. Dar nu chiar la fel de usor este ca, dupa efectuarea reparatiei si achitarea notei de plata, sa ai un motor care sa functioneze mai bine decat inainte.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.