Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/07/23 in all areas

  1. Nu exista sa ai o masina mai rasarita un pic si sa nu ii faci casco.
    4 points
  2. Pai si atunci de ce te miri ca ai probleme? O data cu schimbarea placutelor SE SCHIMBA si senzorii de uzura, cate unul pe fiecare din cele doua punti. Punct.
    2 points
  3. Buna ziua! Deranj din nou cu un topic de aceasta data legată de motor. Sunt posesor nou de BMW 325d 2013 luna 10 si am sesizat o problema după 2 săptămâni deja mașina este din Germania înmatriculata in Germania dar nu se oferă garanție de la privat dacă pot sa îl dau in judecată pe proprietarul respectiv ma scuzați nu cunosc îndeajuns legile. Deci problema este așa, eu dimineața merg la munca cu mașina ca nu pot altfel am 30Km de mers si astăzi dimineața 5.05.2023 am constatat când am ajuns la munca un fum venind de la motor cu miros de, si precizez nu stiu cum sa o încadrez “cauciuc ars sau asfalt moale” acum nu știu cu exactitate cum sa o descriu . Dacă ati pățit sau știți ce o sa ma aștepte sau care ar putea fi problema as fi foarte recunoscător. Mulțumesc Cu stima, Betmen
    1 point
  4. Daca nu ai un cric si daca nici nu ai facut inainte vreo operatiune de gen demontat placute de frane, nu iti ramane decat sa te duci din nou la mecanic. Daca te duci cand e mai liber probabil nu o sa te coste o inspectie vizuala, minimala. E bine sa ai si un senzor (de la dealer..) pentru fata.. ca nu e greu deloc sa iti puna doar senzorul. Nu trebuie decat sa ridice masina pe elevator.. Nu iti mai face ganduri, mergi sa verifice starea senzorilor pe spate si sa iti puna senzori noi in fata, sa "iti scoti dintr-o parere" ca nu ai pus noi cum zic multi aici pe forum.. Imi cer scuze @Shep86ca nu am inteles intrebare ta decat acum. De cand sunt atinsi senzorii, asta implica si afisarea in bord, care este doar o estimare a numarului de km.., poti sa mai mergi cateva sute bune de kilometri chiar in oras... deci depinde de cat de mult franezi, adica folosesti franele masinii. Oricum dupa ce senzorii sunt atinsi acestia trebuie inlocuiti chiar daca schimbi placutele. Iar daca placutele sa presupunem ca nu vrei sa le schimbi, sau uiti.. alt avertisment nu mai primesti pana partea activa de pe placuta se toceste complet iar dupa aceea vei auzi un huruit ingrozitor la franare pentru ca partea pur metalica a placutei atinge discul cu fiecare frana pusa. Asta nu insemna ca masina nu va frana.. ba va frana dar, dac afaci sis accident atunic s-ar putea chiar sa fie din vina ta in orice circumstanta ai fi.. Si atunci trebuie sa schimbi si discul (cand atinge metalul placutei discul) pentru ca acesta se va subtia si mai mult si chiar deforma...
    1 point
  5. Eu iti sugerez ca sa verifici daca nu cumva senzorii de pe spate sa fi fost atinsi de fapt. Se intampla ca la o privire sumara placutele de pe exterior sa para groase in timp ce, cele de pe interior sa fie mai subtiri si implicit senzor atins. Daca senzorul nu a fost atins, caz general nu cazul lui... (sa mai continui colegi ? care nu isi schimba singuri placute si discuri de frana..)
    1 point
  6. Cele de fata au releu temporizați, nu știu daca are separat si cel de spate, sau este comandat de același releu.
    1 point
  7. Pai aia e problema, senzorul e dus normal ca nu ai cum sa dai reset. Aceiasi chestie am avut-o pe f10, proprietarul anterior a s cj imbat placutele fara senzor, asa ca le-am mai schimbat idata deampixu si eu
    1 point
  8. Da, știu.. fa i cum ti am spus, nu te mai stresa. O sa mearga cu senzor nou original.
    1 point
  9. Mergi pana se duce de tot senzorul, după lui senzor original nou. Uneori, rar, nu știu de ce, dar senzorii de pl frâna aftermarket dau chix.
    1 point
  10. Este o teorie in care am crezut si eu. Pana cand am ajuns intr-o situatie concreta, care m-a facut sa inteleg, intr-un mod foarte neplacut, sensul expresiei "practica ne omoara". Pe scurt, am ramas in pana cu o masina inchiriata, pe la ora 10AM dintr-o zi lucratoare. Am sunat imediat la serviciul de asistenta tehnica al firmei de inchirieri. Si au rezolvat problema, mi-au trimis masina de schimb. Cu observatia ca aceasta s-a intamplat dupa ~19 ore (e scris corect) din momentul in care am solicitat asistenta, timp in care am consumat cca. 3 ore (iar e scris corect) de convorbiri telefonice cu call center-ul si am primit vreo 10 promisiuni ca situatia e sub control si ca mai trebuie sa astept inca foarte putin pana asistenta ajunge la mine. Ca sa nu existe nelamuriri, firma de inchirieri era din categoria "premium", masina era un BMW, iar incidentul s-a petrecut intr-una dintre cele mai cu pretentii tari occidentale. Din acel moment, increderea mea in avelopele run-flat si in interventia la marginea drumului este nula.
    1 point
  11. Cu placere. Stiu ce zici .. m am apucat de aplicatia asta din "necesitate". Am un laptop de aproape 4 kg si e un chin sa il tarasc dupa mine cand mai repar pe la masina...
    1 point
  12. https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f20-120d-sha_201512/repair-manuals/34-brakes/34-11-front-wheel-brakes/GfwQ1450 Si pe spate e valabil Odata ce e scos,poti sa l arunci.
    0 points
  13. Știu că sunt probleme și pe B57, însă sunt curios dacă strict comparând N47 cu B47 ( motoarele de 2.0d ), motorul mai nou e mai sensibil/problematic. Vorba aia: pare că au rezolvat problema cu distribuția la B47,nu se mai rupe,doar că ia foc mașina,in rest nu-s probleme mari
    0 points
  14. Cred ca am mai spus asta pe forum, am apelat o singura data la BMW Mobile Service in Romania cand fiind pe centura Bucurestiului a plesnit un furtun de la circuitul de racire si a curs efectiv tot antigelul. Asta se intampla intro zi lucratoare in jurul pranzului. Am sunat sa vina cu o platforma si fata din call center mi-a spus ca ma suna cei de la Mobile Service in cateva minute sa le dau locatia. Dupa o ora de asteptare am sunat la o alta platforma care a venit prompt si am dus masina intr-un alt service. Faza tare a venit dupa vreo 2 saptamani cand primesc un apel de la BMW Mobile Service, si tipul de la telefon imi cere locatia unde sunt pe centura sa vina cu platforma dupa mine....... I am spus initial sa vina pe centura spre Mogosoaia si unde vede un BMW pe avarii si un cort instalat langa unde il astept de 2 saptamani sa opreasca. Omul se jura la telefon ca el primise solicitarea de asistenta de vreo 10 minute. I am trimis un printscreen cu data apelului meu la Mobile Service si nu a mai sunat inapoi nici macar sa isi ceara scuze de situatie.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.