Este o teorie in care am crezut si eu. Pana cand am ajuns intr-o situatie concreta, care m-a facut sa inteleg, intr-un mod foarte neplacut, sensul expresiei "practica ne omoara".
Pe scurt, am ramas in pana cu o masina inchiriata, pe la ora 10AM dintr-o zi lucratoare. Am sunat imediat la serviciul de asistenta tehnica al firmei de inchirieri. Si au rezolvat problema, mi-au trimis masina de schimb. Cu observatia ca aceasta s-a intamplat dupa ~19 ore (e scris corect) din momentul in care am solicitat asistenta, timp in care am consumat cca. 3 ore (iar e scris corect) de convorbiri telefonice cu call center-ul si am primit vreo 10 promisiuni ca situatia e sub control si ca mai trebuie sa astept inca foarte putin pana asistenta ajunge la mine. Ca sa nu existe nelamuriri, firma de inchirieri era din categoria "premium", masina era un BMW, iar incidentul s-a petrecut intr-una dintre cele mai cu pretentii tari occidentale.
Din acel moment, increderea mea in avelopele run-flat si in interventia la marginea drumului este nula.