Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/09/23 in all areas

  1. Salutare all, a trecut ceva vreme de cand nu am mai scris pe forumul asta, desi masini BMW au mai trecut pe la mine dar niciuna nu a ramas multa vreme asa ca nu aglomerat degeaba memoria forumului F10 mi-a placut cred inca de la aparitie, mi s-a parut a fi continuarea naturala a lui E39, desi am avut 2 E60 nu mi-au intrat la inima deloc. Cu toate ca pot spune clar ca F10 e atat de comuna pe strazi incat desi e o masina premium numarul mare de pe sosele le face sa para atat de banale, dar dincolo de aspectele astea mai putin importante, cred totusi ca platforma e una reusita. Si E60 tehnic vorbind mi se pare o masina foarte reusita, dar design-ul e mai greu de rumegat. Ce m-a tinut departe de F10 a fost penuria de probleme cu motoarele, tocmai de asta am ales un LCI cu motorul B47, care pare-se a fi mai reusit decat N47. Am ales un motor mic pentru ca fac zilnic intre 70-100km intr-un regim mixt si vreau sa am un consum decent si taxe mici, m-am cam saturat de platit taxe pentru motoare mari. Am avut o gramada de masini cu motoare mari, cu siguranta vor mai fi dar acum am zis ca e momentul sa fac o pauza. Important e confortul si range-ul pentru mine acum, de fun mai am ceva jucarii deoparte, dar pentru un daily cred ca asta e perfecta. Asadar este un F10 LCI cu B47, fabricatie Oct. 2014, Euro6 fara AdBlue, cutie automata cu padele pe volan, interior Confort(asta era prioritar pentru mine) cu memorii scaune, volan electric, HUD, sistem H&K cu Logic7, carlig de remorcare si o culoare care imi place mult, nu vroiam negru sau argintiu, Sophistograu e interesanta fiind un mix intre negru si argintiu oarecum. O am de vreo 3 saptamani aproape si m-am ocupat sa o aduc in stare tehnica perfecta. Am luat o baza buna, in sensul ca nu are pierderi de ulei pe la motor/cutie, are insa o mica prelingere la diferential, dar tocmai ce mi-am luat piesele si o voi rezolva in curand. Insa, i-am schimbat pana acum discurile fata si placutele, desi avea discuri ATE aproape noi insa aveam o trepidatie la franare, asa ca am luat originale si am rezolvat problema. Am schimbat cu ocazia asta si protectiile discurilor. Am continuat apoi cu suportii motor si cutie, erau cam obositi dupa cei 220k km ai masinii, reali par a fi conform istoricului de la BMW. Un senzor EGT inainte DPF, dadea cand si cand eroare si bineinteles o revizie completa. Intercooler-ul si el pentru ca am vazut ca e putin umed intr-un colt, desi nu am eroare legata de presiune, dar mai mult ca sigur zic eu ca pe acolo scapa ceva, am comandat Mahle. Daca tot umblu acolo schimb si cele 4 oringuri ale celor 2 furtune. Anvelope noi fata/spate, asta pentru ca pe fata avea unele made in China si nu pot concepe sa merg cu asa ceva. Pe spate sunt niste Dunlop Sport Maxx f ok, dar le schimb oricum sa stiu o treaba. Si urmeaza al 4lea racitor de gaze pe recall :), se pare ca e ultima campanie pe racitorul buclucas, desi ultimul a fost schimbat in Nov. anul trecut, m-au chemat totusi sa mi-l schimbe iar si posibil si galeria de admisie. Daca e gratis e bine-primit :). Si daca tot o duc o sa-i fac si geometria ca tot punem anvelopele noi. Bineinteles un detailing ca sa fie bine totul si un set de pedale din AL, ceva aftermaket bineinteles, nu sunt o componenta vitala, asa ca am ales o varianta made in China aici . Are deja facut chrome delete, initial as fi preferat cromul dar a inceput sa-mi placa si all black. Apoi sper sa ma bucur de ea cat mai mult timp fara probleme .
    2 points
  2. Salut. Vand si eu jantele acestea , sau schimb cu Style 351, la fel ca acestea toatea 4 la fel. Cauciucurile nu prea mai merg, eu unul nu le-as mai folosi, poate doar 1 sezon cu indulgenta. Jantele sunt impecsabile, mai putin 1, care prezinta zgarieturi de la 1 bordura.
    1 point
  3. Ca in fiecare an, scoasa din “hibernare” Ma bucur ca încep sa fie din ce in ce mai rare modelele de e46 ingrijite https://www.imagebam.com/view/MEKQP0E
    1 point
  4. Este campanie si se schimba direct racitorul + Egr, fara verificare, fara discutii. Azi am fost la reprezentanta cu a mea. Problema sta cam in felul urmator. Au schimbat producatorul racitoarelor Behr din cauza problemelor repetate cu acestea, noul producator este BorgWarner; arata putin diferit, ceva mai mare si pare mult mai bine construit, tabla mai groasa. Campania noua a inceput pe 24.04 pe hartie dar modelul nou de racitor, nu prea se gaseste pe stoc inca prin reprezentante, sunt fff putine. Zic sa mai aveti putina rabdare sa apara pe stoc ca sa nu va puna acum tot reperul vechi Behr iar peste 1 an sa mergeti din nou pt cel BorgWarner.
    1 point
  5. sper sa nu iti mai pice ceva la ea ca ai investit pana acum aproape un F10 NFL
    1 point
  6. Daca zici ca „Problema mea este ca în mers dacă o scot din viteză și calc frana si o țin călcată sau o las parca oscilează cumva relantiul…“ atunci cauta pe partea de vacuum. In prima poza cu galben e piesa 4 unde intra in tulumba de la frana. Vezi continuarea in poza doi restul traseului de vacuum. Problema asta era des intalnita la e39 pentru ca intra apa in tulumba de la frana.
    1 point
  7. Tot e bine ca o sa ai caseta noua.Cati km are mașina?
    1 point
  8. Dupa o curatare mai in detaliu... am zia sa fac cateva poze la masina...la exterior dupa spalare am aplicat un sealant ceramic de la gyeon si la interior o curatare a pielii cu meguiar's gold....
    1 point
  9. Update: problema rezolvată prin schimbarea motorașului de la stergătorul spate.
    1 point
  10. Dă-mi mesaj în privat și rezolvăm.
    1 point
  11. e chiar simplu sa vezi daca au schimbat caseta asta in conditiile in care accepta asigurator ,dai scutul jos si cauti un part no cu o data fabricatie , zic sa nu o mai dai in paranoia , imp e sa-ti iei masina reparata bine si in cel mai scurt timp .
    1 point
  12. Ce masina, motor, an fab., model? Ce tester s-a folosit?
    1 point
  13. Cum spun si colegii, este un maaare semnal de alarma, fiind primul semn de incediu. Il locul tau nu as mai merge cu ea pana cand nu rezolvi. Sau, asigura-te ca ai mai multe extintoare in masina (o gluma proasta, daca mi se permite ). Nu ai campanie activa pentru EGR? La N47 sunt o groaza, nu stiu la B cum e treaba...
    1 point
  14. La bmwx5 2008 se opreste motorul în mers...care poate fi cauza?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.