Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/15/23 in all areas
-
Am, mers sambata in dreapta cu ceva Tesla din asta stock la 32 sau 33 k eur dupa ce se scade rabla e o alegere destul de buna , mai e ceva long range pe la 39k la fel fara sa mai arunci ceva optionale .Din dreapta - masina nu m-a impresionat adica ok 0-100 6.1 sec aia care ai zice nu i-am simtit, dar clar avantajul vs termic e la reprize unde pleaca instant .Parea sa stea decent pe drum desi la 130 in dreapta din nou mi s-a parut un pic instabila, ma rog masina e absolut ok una peste alta. Sotiei i-a placut deci daca dau Patrolul posibil sa bagam ceva leasing la o ghena din asta . BMW trebuie sa mai umble la preturile I4 ca sa poata concura, o sa incerc sa vad daca prind un I4 la test drive desi la Bavaria mai greu am mai avut eu anul trecut o incercare :)) later edit: care mai aveti benzine aspirate 6 in linie tineti de ele ca nu se mai fac altele si feeling ca in cotetzele alea nu o sa mai aveti , da stiu sunt pe stil "vechi" , dar ca si "placere" si "implicare" la condus saraciile astea electrice sunt departe, in curand masina va fi un telefon mai "ciumeg"3 points
-
Salutare, După ceva research, am ales sa ma alătur și eu comunității BMW. Deși am cochetat cu G21, în special pentru design, am ales pana la urma confortul din G31. Țin sa precizez ca am cautat doar varianta touring, deoarece după spațiul din portbagaj de la Octavia 3, este foarte greu sa revii la gura de încărcare de la o berlina. Pe varianta berlina doar Superbul era în cărți care de fapt este un liftback. Sunt la primul BMW astfel ca urmăresc îndeaproape forumul si încerc sa ma acomodez cu caracteristicile acestei mașini. Vin după ceva ani de VAG, astfel ca unele lucruri mi se par puțin pe dos, însă probabil ca tine și de obișnuință. Despre mașina, țin sa precizez ca principalul motiv pt care am ales BMW este cutia automata de la ZF. Am mai condus automate de la Honda, Renault și Skoda, însă nici una nu are rafinamentul BMW. Mașina este fabricata în februarie 2018 și are 107.000 km. Ca și dotări principale as enumera: 223 Adaptive suspension - îmi place mult cum se simte suspensia la mașină. Nu știu dacă suspensia standard se simte la fel. 481 Sport seats cu piele dakota/elfenbein-weiss. 3AC Trailer Tow Hitch - a fost un must, pentru suportul de biciclete. 402 Panorama Glass Roof - asta a fost cerința copiilor, a trebuit sa ma aliniez. 5AT Driving Assistant Plus - mi-am dorit dotarea pentru Adaptive Cruise control. 5DN Parking Assistant Plus - la dimensiunile mașinii este destul se utila 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 6WB Multifunctional Instrument Display 3DS Bmw Display Key - o cheie foarte mișto ca și look, dar care după ce o ai îți dai seama ca nu e cine știe ce dotare, mai ales dacă ai aplicația My BMW. Ca planuri de viitor, as face retrofitul la farurile de LCI acesta fiind și unul din motivele pt care nu am insistat sa găsesc o mașină cu farurile Led adaptive (nu ca as conduce eu prea mult noaptea - fiind vorba doar de design). Am o mare nemulțumire ca nu exista posibilitatea de a avea Android auto, pe care il utilizez intens în cealaltă mașina a familiei (Octavia 3 FL), care culmea este mai veche decât acest BMW (iulie 2017). Sunt un utilizator de Android de când ma știu, și ma cam sperie ecosistemul IOS. În fine, cochetez cu ideea de a trece în gradina Apple, caz în care va trebui sa fac rost și de Apple car play preparation. Deocamdată am echipat mașina cu anvelope de iarna, aceasta venind cu anvelope de vara. Inițial am zis sa trec pe all season, având o experienta f bună cu Michelin Crossclimate Plus pe fosta mașina a soției (Seat Ibiza). Totuși, tracțiunea spate și gabaritul mașinii m-a făcut sa aleg varianta mai costisitoare cu roti dedicate pe anotimp (Michelin Alpin 6 225 55 R17). La primăvară probabil voi cauta ceva pe 18, oricum anvelopele de vara ar mai merge maxim un sezon. Scuzați postul cam lung. Las mai jos și câteva poze și sper sa am timp sa țin un fel de jurnal aici pt cine va mai avea nevoie de informatii legate de acest model.1 point
-
cu cat e psdzdata mai nou cu atat e mai mare probabilitatea sa nu functioneze...e logic1 point
-
Aveam aceiasi problema de cca 2 saptamani.. Am scos toate becurile( in afara de torpedou) Maine trebuia sa ma duc la service sa stau pe ea.. Acest topic m a salvat.. Era becul din torpedo.. Era plin de praf si facea camp electric Multumesc tuturor.. Azi am rezolvat problema1 point
-
Momentan in plaja asta de preturi Tesla cam joaca singura, ceilalti producatori privesc de pe margine.1 point
-
La un caz similar, cu simptome cvasi-identice, solutia a fost inlocuirea rulmentilor rotilor fata. De-a lungul anilor, m-am intalnit, la diverse modele BMW, cu trei rezolvari diferite pentru problema vibratiilor la franare: 1. schimbarea discurilor (si implicit a placutelor); 2. inlocuirea unor elemente de suspensie (bratele superioare si inferioare de la puntea fata); 3. inlocuirea rulmentilor de la puntea fata.1 point
-
La Bmw “ seria motor nu poate fi citită” , asta înseamnă ca putea fi pus orice motor de 2.0, cum crezi tu. De menționat faptul ca motorul de 163cp-177cp are alte injectoare, turbo, însă la baza este același motor. Daca de exemplu ti a pus cineva motor de 163cp, dar a pus anexele tale, are tot 184cp.1 point
-
Daca schimbarea motorului e trecută în carte , atunci kw sunt cei trecuți în carte ! Daca era vreo diferență la puterea motorului , clasa de poluare ...etc ,RAR-ul menționa asta !1 point
-
1 point
-
Nu se strica absolut nimic. 225 55 17 sunt recomandate iarna pe F10 deoarece au amprenta/latimea cu solul mai mica si astfel strapund zapada mai usor decat 275 ori 245. Binenteles ca ai stabilitate mai mare cu 275 ori 245 dar daca te intereseaza mai mult confortul, atunci e ok.1 point
-
@Cristi0809, de cativa ani apar semnificativ mai frecvent decat in trecut probleme de vibratii la franare dupa inlocuirea discurilor si placutelor de frana. Am constatat ca fiecare caz este in anumita masura diferit, de aceea o diagnosticare prin intermediul forumului este improbabil sa fie corecta. In principiu, daca noile discuri si placute sunt originale BMW si au un rulaj de 500 Km, atunci nu ar trebui ca ele sa fie cauza. In ceea ce priveste rodajul lor, cu exceptia situatiei in care cei 500 Km au fost parcursi doar pe autostrada, sunt sceptic ca ai reusit sa conduci fara ca franele sa actioneze macar din cand in cand. De regula, la o masina obisnuita franele sunt rodate dupa cel mult 300 Km. Deci 500 Km ar trebui sa fie suficienti chiar si pentru un hibrid. Totusi, poti incerca procedura de rodaj a franelor noi. Si aici sunt abordari destul de diferite, spre exemplu: https://help.summitracing.com/app/answers/detail/a_id/5300/~/how-do-i-break-in-new-pads-and-rotors%3F sau https://www.ferodo.com/blog/give-brakes-a-break.html Ideea principala este ca, pe perioada rodajului, sa eviti ca placutele sa apese pe discuri cand acestea sunt fierbinti iar masina nu se deplaseaza. De asemenea, cauza ar putea fi in alta parte. Spre exemplu, un etrier care nu functioneaza corespunzator (inclusiv la rotile din spate). Sau un element de suspensie, sau chiar un rulment de roata care, desi nu pare a fi uzat, in fapt a iesit din parametrii de functionare. Daca schimbarea discurilor si placutelor a fost efectuata la un service BMW, ar fi bine sa revii la acel service si sa ai o discutie in acest sens.1 point
-
Totul sa rezolvat cu cheie noua facuta la o firma aici. Prima data cand am mers la ei cu cheia mea mi-au zis ca cheia mea e buna, apoi a trebuit sa duc masina la ei pe platforma si sa dovedit ca de fapt cheia mea era problema. Mi-au facut alta cheie si acum totul e normal .1 point
-
revin cu un rezumat a ce am aflat in luna care a trecut de cand mi-am cumparat primul bmw problema era simpla, cautam solutii pentru a folosi apple carplay pe ecranul masinii. solutiile de mai jos cred ca se aplica pentru cam toate modelele f3x. solutiile gasite de mine se pot incadra in doua categorii mari, cu cateva directii separate pe fiecare categorie, si voi incepe cu: - solutiile aftermarket: modul separat pentru carplay: se intercaleaza intre unitatea originala si display; se poate comuta din unitate ce afiseaza display-ul (adica meniul idrive sau interfata carplay); diferite modele si implementari - conectare wireless sau pe cablu, folosesc microfonul original sau nu, etc; din ce am vazut eu, cele mai cunoscute modele sunt de la bimmer tech, unique ad si joyeauto, dar exista si alte chinezarii pe aliexpress. sunt destul de multe review-uri pentru fiecare in parte; navigatie independenta cu android: inlocuieste display-ul din bord cu o tableta cu android; la fel, are intrare video pentru unitatea originala a masinii, pentru a se putea folosi in continuare si idrive-ul. cel mai avansat model acum pare a fi cel de la avin - ecran 10.25", 4 GB RAM, android 9.1, etc. cu destule alternative pe site-urile chinezesti. - solutiile OEM, in ordinea crescatoare a complexitatii: pentru masinile cu unitati nbt evo id5/6, carplay se activeaza pur si simplu pe site-ul connecteddrive (nu stiu daca pentru id5 se poate direct sau e nevoie de vreo codare, dar oricum, e foarte simplu) pentru masinile cu nbt evo id4 - se poate flashui unitatea cu firmware-ul de id5/6 si apoi activa carplay-ul; din ce am vazut, in general ruleaza decent, dar pt ca id4 vine cu 2 GB RAM (fata de 4 pt id5/6), pot aparea probleme de stabilitate (reset-uri, etc) in anumite conditii de utilizare; se pot evita doar prin inlocuirea unitatii, revin mai jos; pentru masinile cu unitate nbt sau sub acest nivel - trebuie facut retrofit la un head unit care suporta softul de id5/6. retrofitul de sistem id5/6 e destul de complex cat sa merite o categorie separata, in opinia mea, si poate insemna: inlocuire de head unit, display, idrive controller (pentru masinile cu nbt, se poate inlocui doar head unit-ul, dar functiile de pe controller nu vor mai corespunde cu ce e scris pe butoane) - se pierd functiile connecteddrive si navigatia originala; inlocuire de head unit, display, idrive controller plus emulator atm - se poate folosi navigatia masinii, dar se pierd functiile connecteddrive; inlocuire de head unit, display, idrive controller plus modul atm OEM plus cablaj nou - se pastreaza in principiu toate functiile, dar e si cel mai complex retrofit. pentru toate optiunile de mai sus, este necesar fie ca unitatea sa fie codata pe vin-ul masinii, fie sa fie instalat un filtru can, pentru ca unitatea sa fie acceptata de masina. instalarea unui modul atm original si folosirea unitatii cu vin-ul original al masinii va necesita si mutarea unui circuit integrat (esim) din modulul TCB (daca masina a avut unul) in atm. se poate instala si un modul atm fara sim-ul aferent vin-ului masinii, folosindu-se un cablaj cu filtru can, dar inca nu mi-e clar cum. gata, asta-i tot acum la final imi dau seama cat m-am lungit, probabil ca nu va citi nimeni toata polologhia, dar stiu ca mie mi-ar fi fost mult mai usor la inceput daca as fi gasit toata informatia asta intr-un singur loc. daca vreo parte e neclara, ma voi stradui sa clarific, in limita cunostintelor mele inca foarte limitate.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00