Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/17/23 in all areas

  1. Salut. Surprinzător, se pare că nu sunt singurul cu 140i. Al meu este din 2017, într-o configurație puțin atipică (cel puțin pentru România): 3 uși, tracțiune spate, cutie manuală. L-am luat de la primul proprietar, din Bremen, în 2019 pe la 25.000km. De atunci a mai făcut aproximativ 30.000km și a primit câteva upgrade-uri: grilă față negru mat, roți 359M și o evacuare completă custom. Evacuarea s-a făcut din rațiuni de sunet, aspect și greutate și mai puțin din motive de performanță. Downpipe-ul a păstrat dealtfel un catalizator redus (200 celule) pentru că nu-mi place sunetul de "țeavă goală" și nici mirosul de evacuare. Un scurt clip cu evacuarea puteți găsi aici. Roțile sunt o preferință personală (referință la E46 CSL, E36/8, E92 GTS), dar am păstrat și R267FG-urile originale. Am profitat și am făcut un upgrade și la gume. Cum s-a mai spus, runflat-urile cu care vine din fabrică sunt destul de proaste. Modelul va deveni probabil un clasic în timp, fiind ultimul exemplar dintr-o specie rară (hatchback cu tracțiune spate). În rest, motorul face cam 75% din mașina asta.
    3 points
  2. Pune ulei BMW 5w30 sau Liqui Molly 4200 TEC 5w30 si nu mai ai probleme. La noi pe piata ft mult ulei CAstrol este contrafacut.
    2 points
  3. httpshttps://mega.nz/file/KnxD3ALa#s_Z9Nnxf0Ld5C_mhn2RDoksF_kjKB3QKtJpsK8Axy98://mega.nz/file/KnxD3ALa#s_Z9Nnxf0Ld5C_mhn2RDoksF_kjKB3QKtJpsK8Axy98
    1 point
  4. KM "originali".. reali poate. Daunele ruperii lantului pot fi semnificative, iar reparatiile pot fi foarte costisitoare in functie de ce anume a fost distrus prin motor.. doar un mecanic iti poate spune exact ce componente necesita schimbate, dar daca pretul reparatiilor se ridica la 3-4-5 mii de euro, atunci ia-ti motor sh..
    1 point
  5. Salut! Pune o diagnoza cu ISTA si vezi exact ce eroare ai.
    1 point
  6. 1 point
  7. 48.70 https://www.mediafire.com/file/er76nslu24uf0zq/Carly+OBD2+v48.70+Unlocked.apk/filehttps://www.mediafire.com/file/er76nslu24uf0zq/Carly+OBD2+v48.70+Unlockhttps://www.mediafire.com/file/er76nslu24uf0zq/Carly+OBD2+v48.70+Unlocked.apk/file
    1 point
  8. Salutare bimmer90f30 Clar si corect ca baietii din Letonia au o afacere si isi promoveaza produsul de diagnoza remote si emulator, eu nu sunt afiliat sau incerc sa fac reclama lor , dar din pacate sunt printre putinele solutii de rezolvare la problemele de N43 si N53 eu chiar sunt "Stan Patitul" cu aruncatul de mii de lei aiurea dar macar m-am luminat la cap si atat cat pot incerca sa ajut si pe altii cu probleme similare in limita priceperi mele Bafta multa tuturor in continuare
    1 point
  9. Salut , Multumesc pentru apreciere, acum in Septembrie se face fix un an de cand am E90 cu N43 si in tot acest timp m-am documentat si intrebat si pus mintea la lucru sa inteleg de ce masina nu merge cum trebuie si are un cosum cu 50% mai mare decat cel dat de BMW AG, determinarea sa fac tot efortul asta a venit dupa ce in primel 3 luni de la achizitia masinii am aruncat pe geam mii ide Roni in piese inutile ( si nu exagerez) la recomadarea mecanicilor din service dedicat, desi atunci eram extrem de frustrat pe ei acum imi dau seama ca nefiind un motor foare raspandit nu au cunostintele necesare unei diagnoze corecte. Orice posesor de N43 poate sa isi dea seama singur daca motorul merge corect dupa consum , daca sare de 5,5 %max 6 % in afara si 8% max 8,5% in oras garantat motorul nu foloseste Stratified Charge Operation! Am de facut doua recomadari celor care sunt pasionati de masina lor sau celor care ajung la disperare dupa ce arunca cu mii de lei si sunt fix in aceeasi problema: 1- Obligatoriu laptop cu diagnoza INPA si ISTA si cablu aferent, nu se poate face nimica fara aceste 2 softuri si va vor scoate din toate problemele. 2- Recomand cu tarie citirea cu multa rabdare si timp site-ul baietilor din Letonia despre acest motor , eu l-am citit de 3 ori cap coada si am pus cap la cap informatiile, este extrem de multa informatie acolo de o valoare cum nu vei gasi la nici un service dedicat BMW sau reprezentanta din Romania.https://bimmerprofs.com/ In masura in care pot ajuta pe cineva cu probleme la acest tip de motor o fac cu mare placere fara a ma crede increzut sau atotstiutor , evident nu pe bani. Bafta tuturor
    1 point
  10. Salut Florin, problema se poate rezolva in mai multe moduri , te rog sa ne spui exact ce coduri de eroare are masina pe sistemul de NOx ( catalizator si senzor) . Motorul este proiectat sa mearga in modul de injectie stratificata ( stratified charge ) cu clapeta de acceleratie deschisa la maxim si turatia motorul controlata de injectoarele piezzo, in acest caz adica cel ideal valoara sondei lambda este 2,7 spre 3, adica masina merge cu un amestec extem de sarac ( mult oxigen in raport cu benzina. In cazul oricarei erori pe sistemul de evacuare gaze adica : catalizator CO , sonde Lamba ( sunt 2 bucati) , catalizator NOx , sau senzor NOx sistemul de management al motorul ( DME ) va opri modul statificat si va obliga motorul sa mearga in modul de Injectie Omogena ( Homogenus ) , acest mod de fuctionare este unul de urgenta/avarie pentru motoarele N43 si N 53 . In modul de Injectie omogena amestecul este ca si la orice masina cu motor pe benzina 14,7 : 1 , aer : benzina iar valoarea sondelor lambada este = 1. Aprope posesorii de N43 au impresia ca masina merge corect desi nu au idee cum trebuie sa mearga asa cum a fost proiectat motorul si mai ales cat de putin poate sa consume
    1 point
  11. WY31 GA8HP-45Z N47T Engine 5.20 Transmission 8.50 Rear axle 0.85 Coolant with air conditioning 9.00 Coolant without air conditioning 0.00 Brake 1.00 *Note Transfer box (0,6 l), final drive (front axel) (0,6 l), Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing
    1 point
  12. Ca in fiecare an, scoasa din “hibernare” Ma bucur ca încep sa fie din ce in ce mai rare modelele de e46 ingrijite https://www.imagebam.com/view/MEKQP0E
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.