Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/20/23 in all areas

  1. E spart vasul de expansiune...poveste veche de cand lumea, schimba vasul, ar fi bine si busonul...
    2 points
  2. Pereche , cele fata - Kyb sunt ok
    2 points
  3. Salut. Surprinzător, se pare că nu sunt singurul cu 140i. Al meu este din 2017, într-o configurație puțin atipică (cel puțin pentru România): 3 uși, tracțiune spate, cutie manuală. L-am luat de la primul proprietar, din Bremen, în 2019 pe la 25.000km. De atunci a mai făcut aproximativ 30.000km și a primit câteva upgrade-uri: grilă față negru mat, roți 359M și o evacuare completă custom. Evacuarea s-a făcut din rațiuni de sunet, aspect și greutate și mai puțin din motive de performanță. Downpipe-ul a păstrat dealtfel un catalizator redus (200 celule) pentru că nu-mi place sunetul de "țeavă goală" și nici mirosul de evacuare. Un scurt clip cu evacuarea puteți găsi aici. Roțile sunt o preferință personală (referință la E46 CSL, E36/8, E92 GTS), dar am păstrat și R267FG-urile originale. Am profitat și am făcut un upgrade și la gume. Cum s-a mai spus, runflat-urile cu care vine din fabrică sunt destul de proaste. Modelul va deveni probabil un clasic în timp, fiind ultimul exemplar dintr-o specie rară (hatchback cu tracțiune spate). În rest, motorul face cam 75% din mașina asta.
    1 point
  4. Ce sa mai adaugi...? Poate niste abtipilduri cu flacari pe capota
    1 point
  5. Si eu as pune franele ceramice, cu sau fara circuit De la aspect la performanta la brake dust Imi place ca ai pastrat numarul!
    1 point
  6. Din cate am inteles nu apare dar isi dau ei seama dupa alte valori... Uite si aici niste pareri: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=52521 Mie mi-au schimbat-o obligatoriu ca facea partea din Inspectia II...
    1 point
  7. Nevestei ii place mai mult cum intra in viteze la BMW si mie mai mult cum intra la leon. E greu sa ne multumesti pe amandoi nu? La BMW parca "agata" un pic cand bag in viteza 1. Pe VW Golf am nimerit o cutie mai naspa (tot la vit. 1 erau probleme). Pe seat au fost precise toate. Dar la 160.000 km (cat are BMW-ul) ambreiajul nu mai este ce a fost. Probabil daca as schimba ambreiajul lucrurile s-ar schimba mult in bine.
    1 point
  8. Am mers in weekend si cu leonul sotiei si parca e sculptata in marmura maneta de schimbat vitezele. Nu vibraza nici la ralanty, nici la accelerari bruste. Orice faci cu masina STA NEMISCATA.Si nu ca oscileaza 1mm in loc de 3mm - nu oscileaza deloc. Am zis sa nu ma bag in vorba pana nu sunt atent la acest aspect. In general nu retii un lucru care nu te deranjeaza asa ca am asteptat sa verific obiectiv.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.