Cand am luat masina pe la 52.000km i-am facut o revizie completa, ulei motor Aral High Tronic K 5W30, si toate filtrele.
Azi dupa 8.000km, si inainte de un concediu de vreo 2500km, am mai facut o revizie, acelasi ulei si filtre ( in afara de cel de motorina )
Acum 2 saptamani am avut si martor de placute fata aprins in bord, comandat la BMW, si asteptat programarea. Azi am schimbat si placutele fata. Cu reducere 20% au fost 1660lei + TVA, + manopera si maruntisuri.
Dupa cum am postat si in alt topic, aveam ceva eroare pe ventilatia din scaunul pasagerului dreapta fata. S-a constatat a fi o problema cu unul din ventilatoarele de la sezut. 1000lei cu manopera oferta, si am ramas ca o sa-l schimb cand ma duc pentru EGR/Racitor.
M-au mai taxat 275lei + TVA pentru diagnoza, desi cred ca nu era cazul, masina neavand nicio eroare si facusem una acum o luna/o luna jumate, cu update-uri de soft la tot ce se putea. Repet nu am nicio eroare/avertizare, dar cand la duc la meniul de ADBLUE, imi arata range-ul, care se si adapteaza (scade) in functie de km, dar la refill imi arata 0. Mi-au zis ca nu-i stres. Om vedea daca a fi stres sau nu
In rest, totul ok, motorina EFIXS de la Rompetrol ( sau cateodata MAXXMOTION de la OMV ), si bataie.
Am avut si o escapada in Ungaria, pe autostrada, portiunea Bors-Debrecen fiind destul de goala, am testat un pic si veleitatile sportive ale masinii... se intinde bine si fara efort, si cred ca aici ii e locul, pe autostrada unde pluteste lejer la viteze mai mult decat legale. Merge fara efort, ajuta mult si cutia cu 8trepte.