Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/31/23 in all areas

  1. Salut, e normal sa smuceasca un pic cand ii dai kick down sa-ti dea senzatia de sportivitate Lasa cutia in pace ca-si face treaba bine. Cred ca toti proprietarii de BMW cu ZF8hp stim ca smuceste un pic cand o calci blana.
    3 points
  2. Salutare, Se vinde masina familiei – BMW 530i xDrive Sportline, 252 CP, 2.0 benzina, serie motor B48, G30, prima inmatriculare 11.2017, in prezent 108.000 km. Masina a fost cumparata pe 30.09.2021, la 86.300 km de la Automobile Bavaria Baneasa – Premium Selection, astfel, masina beneficiaza de garantie BMW pana pe 30.09.2023. Masina a fost folosita preponderent extern, fiindca home office, a mancat doar OMV MaxxMotion 100, a vazut peisaje frumoase si se vinde fiindca se doreste trecerea la fratele mai mare si gras, X5. La momentul cumpararii i-a fost atribuita categoria de Premium Selection si inainte de livrare au fost schimbate urmatoarele: (pot dovedi prin istoric cheie, bord): Discuri si placute fata si spate noi; Ulei, filtru ulei, lichid frana; Filtru aer; Flansa cardan; Clapete ghidaj aer. I-am achizitionat jante M Sport de G30 FL, Apple Carplay, cumparat inca un an de Connected Drive, infoliata grila pentru a inchide pachetul Shadow line din fabrica de pe ea, detailing exterior si interior, presuri originale BMW Seria 5, tavita portbagaj, folie fumurie geamuri spate ceramica si schimbat pielea de pe volan cu perforata pe lateral. La fix un an de la achizitie s-a facut revizie completa la Proleasing Ploiesti la 99.500 km reprezentata de: Filtru aer; Filtru habitaclu; Ulei nou (nu cred in cei 30k pe care ii recomanda BMW); Lichid frana nou si test pe banc franare; Inspectie tehnica totala; Poze aici: https://postimg.cc/gallery/B1M0RSz/c03a735e Contact: PM Pret: 35.500 eur Enumar mai jos unele dintre cele mai importante dotari ale masinii: Pachet Sportline cu ornamente Shadow line (volan sport cu padele, reglabil electric, bandouri iluminate Sportline, etc) Scaune Confort, full electrice, cu memorie sofer si pasager, ventilate si incalzite; Faruri Led Adaptive (camera suplimentara, urmareste drumul si directioneaza lumina in functie de nevoie, asistent faza lunga); Sistem de sunet Harman Kardon, se aude impecabil; Sistem de navigatie professional 4k, ecran mare + display digital complet cu diverse moduri de condus, Apple Carplay activ si Video in Motion); Innovation package (Real Time traffic information, incarcare wireless telefon, Remote Services, Concierge services); Incalzire auxiliara cu motorul oprit - se poate seta din aplicatie de la distanta; Setari Confort, Eco Pro si Sport (cutie, viraje); Active Cruise Control - urmareste masina fata, franeaza si accelereaza singura, etc; Driving Assistant, Pedestrian alert, Collision Warning; Aer conditionat 4 zone; Afisaj control pneuri; Lumina ambientala interior + exterior; etc
    2 points
  3. Este normala o mica "zmucitura" cand degrateaza 2-3 trepte. Referitor la schimbul in cutie, eu nu m-as atinge.
    1 point
  4. Logic,un combustibil mai performant ar trebui sa produca o detonație mai buna(un motor care trage mai bine) deci implicit si un consum mai mic.Teoretic.
    1 point
  5. Te adaptezi tine de la persoana pana la urma, dar da in trecut asa ziceam si eu ca trebuie macar un 200 cai in Romania :))
    1 point
  6. Sa spui ca masina nu e sigura in afara orasului din cauza puterii mi se pare o aberatie cat casa ce dracu are puterea/acceleratia cu siguranta? Cate bagi ca prostul in depasiri? Pe acelasi principiu un tir/autobus e cea mai nesigura masina de pe sosea
    1 point
  7. Salut! Nu cauta probleme unde nu sunt (cel putin nu pare a fi nicio problema din spusele tale), ca asa o sa-ti gaseasca ceva mecanicii si te vor scutura bine :). Cum a zis si colegul, six, e normal ca atunci cand dai kick down sa simti ceva.. schimbul de ulei poti sa-l faci (gravitational - conform procedurii ZF), dar apoi sa efectuezi si o readaptare a cutiei.
    1 point
  8. si ignoranta multa , primul care iti scrie e ala cu halele metalice pe olx , ii dai block direct , revine el si cu SMS , mai e unul de propune promovare ca are el un site ca face etc , un copilas , dar inca e bine ca sunt 3 luni gratuite pt anuntul pe olx , probabil va disparea si asta curand , mai dai si de cate unul care suna dupa ora 23 doar pt ca n-a citit bine anuntul in care ai mentinat fix in prima linie FARA SCHIMBURI . Iti recomand daca ai tel cu dual sim sa iei un sim fix pt asta si seara il opresti . CE observ eu ca in ultimul timp comunicarea asta prin mesaje a devenit nesimtita si impersonala , adica sa te astepti sa inceapa un mesaj cu Salut , Buna ziua , seara deja este o asteptare peste limitele de inteligenta ale unora....dar un lucru bun per total , stii din start cu cine vb
    1 point
  9. Conteaza, ca daca te suna la 11 seara si iti spune ca iti cumpara masina ca si cum ti ar face o favoare, "hai boss ca te scap io de ea dar facem actele saptamana viitoare" si mai stiu si alte situatii... Te gandesti de doua ori cui vinzi... Bineinteles ca fiecare vinde cui vrea... Spune ce vrea.. Intelege ce vrea... Io cu tiganii nu ma incurc, indiferent de oferta, dar asta este doar parerea mea. Si ca tot veni vorba de cumparat masini, cred ca sunt sute supraevaluate, ce faci? îi suni pe toti sa le spui ca e mare pretul? Sau iti faci o lista pe care sa le verifici in functie de buget, dotari etc Eu defapt am incercat sa scot in evidenta ca intre colegi pretul se discuta in privat. Am vb relativ recent cu doi colegi aici pe forum, am vazut anunturile si i am contactat in privat, defapt am si cumparat ultima masina de pe forum.Bineinteles ca am si negociat. Puteam sa cumpar oricare dintre ele, ambele erau ok. Ce ar fi insemnat sa incep sa scriu pe anuntul omului ca e mare pretul sau mai stiu eu ce...consider ca nu ar fi fost ok, atata tot.
    1 point
  10. Da, masini care ajung la suta in 10 secunde n-ar trebui sa se fabrice, sunt un risc major. Cum sa mergi cu asa ceva??? E ok masina, pentru cineva care n-are pretentii de sportivitate. A class mie nu-mi place absolut deloc, pornind de la sistemul de entertainment si pana la tinuta de drum. Sau, ca sa fie mai clar, daca as primi unul cadou l-as vinde si as lua altceva..
    1 point
  11. domnu Piovra, cred ca n-am facut facultatea impreuna ca sa ne tragem de sireturi, iar faza cu " nute duce capul" ma face sa ma gandesc la alte lucruri.. eu incercam sa dau un sfat vis-a-vis de calitatea uleiurilor care se gasesc in romania, mai ales a celor asupra carora exista dubii, si ma refeream strict la aralul de romania; apreciez solutia cu ebay si o sustin, faza cu untdelemn de la bunica era o gluma, vad ca luati lucrurile exact cum nu trebuie.. nu e cu suparare, probabil stress mult, caldura..etc in incheiere; ORICE ulei este bun, pana si ala romanesc, totul depinde de cum se merge cu masina si la cat se schimba; noi avem bmw..probabil plecam si mergem un pic mai tare...stiati ca la plecare toata forta, cuplul motor, care nu e ala maxim, ci este mai mare, pe a1a, cade pe cuzineti, asta ma refer la o plecare mai rapida, si aici se vede calitatea unui ulei, spre exemplu la liniute..sa te duci la curse, legale, cu un motor nou, iar dupa cursa sa il desfaci, si sa te uiti la cuzineti...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.