Multumesc de urari. Hai sa raspund punct cu punct. In momentul in care am comandat-o puteam sa iau si noul seria 5 dar pentru o masina mai mare cu aceleasi dotari price tagul era foarte mare. Am in familie si un X6 modelul nou deci nu aveam nevoie de ceva mare ci mai degraba de ceva mai sportiv, distractiv, de bun simt si cu 4 portiere ca trebuie sa urce si sa coboare copii... Da, simti diferenta de spatiu interior in raport cu seria 5 dar repet, avand in vedere ca e cam full options (adica nu am interior individual ci doar piele si nu am luat si parcarea automata) la un seria 5 ajungeam foarte sus si cu discountul obtinut as fi sarit bugetul pe care mi-l alocasem. Asa cum ai intuit are suspensie adaptiva si toate chestiile oferite de packetul M (frane, directie, toate chestiile din interior). Ce pot sa zic este ca se simte diferenta foarte clara intre diferite setari. Daca o las pe comfort e foarte placuta, destul de moale, numai buna de mers in oras peste sine de tramvai si toate hartoapele. O treci pe sport si simti imediat reactia mai rapida a motorului, sasiul mai rigid si directia mult mai exacta si mai grea la mana. In general asa merg cu ea cand sunt pe autostrada sau cand am nevoie pe perioade scurte de un condus mai dinamic. Daca pui si cutia in sport mode e fiara si trage bine cam in orice turatie. Ca si performanta in comparatie cu un 2 litri diesel nu exista comparatie. Da, ai cuplul mai mare si automat senzatia de sut in cur e mai proeminenta in diesel dar ca si acceleratie si mod de livrare al puterii nu exista comparatie... Nu vorbesc de sunetul motorului care e foarte prezent dar fara sa deranjeze... Deci, nu ai ce sa turezi pentru ca masina schimba exact cum trebuie si ai cuplu cand doresti... In comfort mode schimbarea in treapta jos e mai lenta la kick down dar daca esti in sport mode e instantaneu... Momentan am roti pe 18 inch de iarna pe ea si vara am un set pe 19 inch si se simte diferenta intre ele la elasticitatea masinii si modul de abordare a virajelor. Cred ca un 430d e mai rapid si poate mai brutal dar aveam obiectiv clar sa trec pe benzinara si nu imi pare rau. Am facut test drive si cu 435D xdrive, e senzational, are cuplu in orice turatie la orice viteza, dar simti la fel ca si la 430d, greutatea mai mare a motorului de pe puntea fata si faptul ca e diesel. Chestie de gusturi In rest toate bune, masina are deja 18000 Km merge impecabil, consum in oraj in jur de 11.4 in afara depinde mult de cum mergi dar la viteze legale (si nici nu se pune problema de altceva) stai pe la un 6 si ceva... Intradevar trebuie sa o speli ca altfel e doar o alta masina albastra