Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/05/23 in all areas

  1. Salutari tuturor, scriu aici in speranta ca toti cei care au avut si/sau inca au aceasta problema, vor putea folosi infortmatiile ce urmeaza pentru a rezolva la randul lor această problemă. Initial am crezut ca nu voi putea depista niciodata defectul, ca pur si simplu masina nu va fi reparata niciodata si ca pur și simplu trebuie sa accept ca am pierdut cateva mii de euro. Asta deoarece ma asteptam ca problema in sine sa fie cauzata de o singura piesa defectă. Bun, am schimbat putin strategia si am abordat situația diferit. "Daca sunt mai multe componente ce nu isi fac bine treaba, daca sunt mai multe piese care necesita schimbate?", so, am luat fiecare componenta in parte! 1. Capcul de la tacheti, cel pe care este montata valva pcv. Am dat capacul jos si la o analiza foarte amănunțită am descoperit ca acesta era spart(crăpat), deci masina nu mai avea vacuum, de asta turatia scadea atat de mult. Bun, am comandat capac nou. Dupa schimbarea capacului am observat ca turatia nu mai scade atat de mult dar ca unele probleme persista, cum ar fi mirosul puternic de benzină, lipsa de putere, si socuri puternice in motor ca si cum acesta ar merge in 3 pistoane. 2. Debitmetrul de aer! Desi debitmetrul de aer era nou, acesta fusese comandat gresit de tipul de la magazinul de piese auto, imi comandase debitmetru de aer pentru un seria 1 motor 2000, diesel desi eu vroiam pt 318i. M-am gandit sa verific debitmetrul deoarece tot primeam "mixture control error". Bun, am comandat un alt debitmetru, de data asta m-am asigurat ca este cel potrivit si am zis ca il testez si daca nu e ok il trimit inapoi. Nu a fost nevoie, dupa ce am schimbat debitmetrul cu cel potrivit pentru masina mea, puterea a revenit si nu am mai primit eroare pe mixture. Bun, am ramas doar cu problema finala, mirosul de benzina si socul in motor. 3. Injectoarele! Desi schimbasem un injector asa cum am si relatat initial, auzisem povesti cum ca daca shimbi un injector, e posibil ca un altul sa cedeze imediat dupa asa ca vazand ca mirosul puternic si sicurile descrise persistă, am luat decizia de a da toate injectoarele jos si le-am bagat la ultrasunete pentru curatare ca mai apoi sa le testez pe banc. La testare am luat ca si valori corecte de functionare valorile injectorului nou. Asa mi-am dat seama ca mai mai doua injectoare cu probleme, unul care baga de 4 ori cantitatea de benzina normala si un altul care baga prea putin sau nu baga deloc, se bloca. Dupa curatarea cu ultrasunete, cel care se bloca si-a revenit dar celalalt a trebuit schimbat. Bun, in principiu ar fi trebuit sa le schimb pe amandoua dar mai am putina rabdare sa imi revin cu finantele si il voi schimba si pe cel cu blocajele deoarece am impresia ca nu va mai rezista mult. Am asteptat cca 2 săptămâni pana sa va relatez cele intamplate pentru a vedea daca masina mai face probleme. Niente, nada, problem soved. Am parcurs in ultimile 2 saptamani cca 3k km si totul merge perfect. Sper ca update-ul meu (pe care nu am stiut cum sa il pun in postare), va v-a ajuta si pe voi si ca va veti bucura de masinile voastre asa cum ma bucur eu de a mea. Ps: intre timp am cumparat si softul ISTA original cu toate cablurile aferente Numai bine!
    2 points
  2. Ne apropiem de extinctia automobilului cu motor cu combustie interna. Ma refer la automobil in forma (tehnologic, vorbind) consacrata si perfectata in ultimul secol. Deja s-au avansat termene. Astfel de automobile nu se vor mai vinde in Norvegia din 2025, in UK incepand cu 2030, in California si Uniunea Europeana din 2035. Nu va fi nicio surpriza daca unele termene vor suferi modificari – ma astept in special la UE, unde puterea de decizie la nivel central este foarte firava. Dar, cu sau fara amanari, extinctia este la orizont. Evident, aceasta nu inseamna disparitia automobilului. Dar, indiferent de forma de energie si metoda de propulsie, automobilul va fi altfel. Sunt, in mare, doua categorii de soferi: cei pentru care automobilul este un mijloc de deplasare de la A la B, si pasionatii. Pentru primii, extinctia este o veste buna; cel mai probabil nici nu o vor prea baga in seama. Pasionatii, se impart si ei in doua categorii. In prima categorie intra cei pentru care importante sunt forma si culoarea masinii, impreuna cu dotarile, confortul si tehnologia de ultima ora din interior. Acestora, disparitia motorului cu ardere interna le va lasa cel mult o vaga nostalgie. Din fericire pentru ei, unele automobile electrice pot fi echipate cu un performat sistem audio care imita fidel sunetele motorului cu combustie interna… indiferent cum s-o numi din punct de vedere medical placerea de a avea o astfel de dotare pe masina. In fine, am ajuns la cei care pretuiesc sunetul si mirosul unui motor cu combustie interna, curba de cuplu neliniara, implicarea unica pe care le-o ofera ambreiajul si cutia de viteze manuala (deja o raritate), tabloul de bord analogic (pe cale de disparitie) si altele asemenea. Cu o nota speciala pentru pasionatii de mecanica auto, cei pentru care o problema tehnica nu este un motiv de necaz, ci o sansa de a-si practica hobby-ul. Acestora din urma, automobilul clasic le va lipsi enorm. La o prima vedere, situatia nu pare iminenta. Chiar daca peste circa un deceniu nu se vor mai vinde automobile noi cu motor cu combustie interna, se afrima ca cele existente pe piata vor continua sa functioneze. Dar, facand o analogie cu alte extinctii (ex: cvasi-disparitia in scurt timp a aparatelor de fotografiat cu film, a ziarelor cotidiene tiparite, sau a Daciilor 13xx de pe strada), nu va fi o surpriza ca, imediat ce se implineste termenul, conditiile de utilizare a automobilelor clasice sa devina prohibitive (prin taxe, sau costul / calitatea combustibililor si a pieselor de schimb), iar acestea sa dispara intr-un ritm accelerat. Concluzia, pentru unii pasionati: acum este momentul sa cumparati automobilul pe care l-ati dorit mereu, dar poate nu l-ati avut niciodata. Chiar daca efortul financiar (achizitie, impozite, cost de utilizare) este semnificativ, atat timp cat pentru voi face totusi sens, acum este ultima ocazie. Mai aveti, in fata, putin peste un deceniu in care sa va bucurati de masina. Ceasul ticaie, iar extinctia este iminenta.
    1 point
  3. https://www.theguardian.com/commentisfree/2023/jun/03/electric-vehicles-early-adopter-petrol-car-ev-environment-rowan-atkinson (Articol de Rowan Atkinson, a.k.a. Mr. Bean)
    1 point
  4. Salut, trebuie pusa pe un ISTA, fara diagnoza e loterie!
    1 point
  5. Întreabă-i pe ei dacă este normal sau/și de ce ai valorilea alea.
    1 point
  6. Da. .. Antena e o chestie/banda din cupru de la care pleaca doua fire spre modulul acele de sub eleron. Verifica sa nu fie semne de umezeala inauntru. Ar trebui sa iti dai seama daca esti primul care desface modulul ala sau nu.. iti recomand sa il desfaci sa verifici continuitatea a intregului manunchi.. din conectorul dinauntru pana la urmatorul conector. Bmw nu a pus fire in plus acolo. Repara-le pe toate care le gasesti rupte si in izolatie ca si alea se vor rupe mai devreme decat mai tarziu si o sa desfaci din nou.. Nu ma intreba de unde stiu... am facut-o intelept de la inceput. Trebuie sa inlocuiesti SECTIUNi de fire, de aceiasi grosime nici mai subtiri sau mai groase, asa cum gasesti rupte sau aproape de rupere.. Gasesti si sectiunea de manunchi de fIre la dealer (nu e ieftin pentru niste sarme..) sau SH... Dupa ce deschizi modulul asigura-te ca nu va intra apa sau umezeala acolo decat foarte greu. E expus la umezeala!
    1 point
  7. Mai e si dupa dealer,daca nimeresti unu ii dai seria si vede ca n ai calcat in service bmw in viata ta,te trimite la plimbare normal.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.