Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/13/23 in all areas

  1. Încearcă și LING LONG,tot o marcă consacrată,echipare de fabrică bmw. Încearcă și LING LONG,tot o marcă consacrată,echipare de fabrică bmw. Cu steluță
    3 points
  2. @lei Ma tem ca esti o noua victima a "mirajului" deca avea un BMW relativ ieftin (= second hand), care dezvolta o putere enorma dintr-o capacitate cilindrica sub 3000 cmc (= cu impozit anual inca abordabil) si consum redus (= Diesel). Ceea ce ai patit este dezamagitor, dar in niciun caz surprinzator. Motorul N57, la rulaje semnificative si in versiunile sale cu puteri care trec de pragul de 100CP / litru, ajunge destul de des sa se autodistruga in acest fel. Ar fi util daca ne-ai informa: anul de fabricatie a masinii; rulajul (km la bord) la cumparare; rulajul la ultimul schimb de ulei - daca il cunosti; intrucat motorul a cedat la doar 200 km de la cumparare, l-ai impins cumva la limita in acest scurt interval?
    3 points
  3. Pe langa marca LING LONG exista si marca DOG CIUNG. Vine dintr-o fabrica apropiata de ling long..
    2 points
  4. @Tanstaafl Pe viitor, referitor la producatorii de anvelope, tine cont de faptul ca acestia se impart in trei categorii principale: Producatori premium: Bridgestone, Continental, Dunlop, Goodyear, Michelin si Pirelli. Unii includ in aceasta categorie si pe Hankook; Producatori mid-range: lista este semnifictaiv mai lunga, dar cuprinde in principal: BF Goodrich, Falken, Firestone, Fulda, Hankook (daca nu il incluzi la cat. 1), Kleber, Kumho, Nexen, Nokian, Semperit, Toyo, Uniroyal, Vredestein, Yokohama. // posibil inca (putini) altii, care imi scapa. Restul. Iti recomand sa echipezi masina numai cu pneuri noi, de la producatorul tau favorit din categoria 1 (de preferinta), sau cel mult din categoria 2. In mod evident, aceasta recomandare se aplica atunci cand nu intra in contradictie cu instructiunile producatorului - in mod particular in ceea ce priveste sistemul xDrive.
    2 points
  5. Unii inca mai asculta vocea poporului care spunea prin anii 2000 ca motoarele abia se "aseaza" pe la 200 de k de km. Nici atunci nu era chiar asa, iar acum orice masina cu peste 100k poate deveni o groapa de bani.
    2 points
  6. Robert partial sunt de acord, as zice ca cea mai mare gresala ar fi : -N57 distributie in spate solutie relativ noua rezultand in probleme la pompa de ulei -N57 bloc de aluminiu - aici din nou nu imi e clar care a fost logica M57 urile rezista destul de bine abuzului si nu am auzit de asa multe cazuri cu motoare invartite De mentionat ca multumita blocului de aluminiu daca ai invartit un cuzinet la N57 deja ai distrus tot motorul blocul nemaiputand fi salvat, in cazul M57 sansele de a recupera blocul sunt mult mai mari . Una pesta alta e o abordare clasica de producator care urmareste profitul : - scoatem cat se poate din acelasi motor -sa tina 200k km sau 4-5 ani cat o fi garantia dupa care nu ne mai intereseaza Din pacate daca e sa incep sa compar motoarele BMW din ultimii ani vs "dinozarurii " care ai stim noi revin la o afirmatie facuta pe vremea cand aveam 325ti-ul si de care multi radeau atunci, daca ar fi sa aleg intre un BMW serie noua F/G si un E3x/E2x in stare asemanatoare as lua intoddeauna pe cel din urma, ok nu am ceva gadgeturi nu am stele , dar am o masina fiabila si care va oferi senzatii de condus peste toatea astea noi
    2 points
  7. Revin cu concluzia - masina e ok, nu are nici o problema. Nu stiu cum, dar aparent a scapat.
    1 point
  8. Eu am lasat 2023-2 .. poate apare repede alt update si merge dupa..
    1 point
  9. Motor gasesti însă toată treaba te va duce la un 5.000 euro pentru ca vei pune distribuție noua si pompa ulei noua, cel puțin asa ar trebui. A stiut fostul proprietar de ce l a vândut..
    1 point
  10. Am avut si eu belele cu semeringul la grup pe spate la un f11, era chiar cel catre cardan. Semeringul + piulita daca imi amintesc erau 100-200 ron si mai ceva pe 1l ulei oem pt grup spate. Insa tin minte ca am cerut ceva oferte de pret, si doar manopera era undeva pe la 2000-2500 ron :)) Realitate este ca iti trebuie o cheie care vine prinsa pe flansha si o contra-cheie cu care desfaci piulita. E foarte al naibii de deblocat piulita aia, tinand cont ca se bune adeziv pe filet, si suprafata de contact este destul de mare :)) Cumparasem setul acela de chei, si in 2 persoane si cu tzevi puse pe chei, ne-am chinuit doar pana am deblocat piulita veche, si cu masina pe elevator Inainte de demontaj se face semn pe piulita veche si pe grup, numeri cate rotatii faci pana sa scoti piulita. Apoi cea noua avut grija sa nu strangi de mai multe ori, ca altfel risti sa tensionezi rulmentul din grup. Au trecut aproape 3 ani, si nici o lacrima de ulei pe exterior. Toata operatiunea nu a durat mai mult de 2 ore
    1 point
  11. 1 point
  12. It is a BETA Version with missing roundabouts - a friend of a friend of mine installed it with this workaround. He said that there are roundabouts missing that are already included in 2023-2. USB Stick 64GB with A 32GB partition - then the installation works. But I think it is not recommended to install because the maps are not complete. Am preluat aceasta informatie de pe alt forum !
    1 point
  13. Nu știu de ce, dar nu cred că merge.. Please connect the usb device 1 to start the update.. Am deja 5 minute. // Edit: am anulat, momentan mai stau cu 2023-2, pana confirma cineva ca merge...
    1 point
  14. Ca sa o masori trebuie sa te asiguri ca sta pe o suprafata dreapta. Cel mai usor mod de a face asta e sa o urci pe un stand de geometrie si sa o masori acolo. Nu ma mir insa sa aiba valori diferite, aparent e foarte dificil in Bucuresti sa gasesti un service care sa poata seta cum trebuie, sau macar decent o suspensie ajustabila, din pacate nu iti pot recomanda nimic, inca nu am gasit nici eu ceva de care sa fiu multumit. Daca ai diferente asa mari nu poti face corect geometria, iar de acolo poti avea orice fel de probleme. Cand corectezi inaltimea, incearca sa o ridici putin cat sa fie orientate bratele mai in jos si sa testezi daca se amelioreaza senzatia de instabilitate. Daca ajuta, te poti interesa de un kit de "bump steer corection" ca sa poti reveni la inaltimea dorita. Asigurate si ca toe angles ( semiconvergenta ) sunt egale si pozitive. Multe service-uri care fac geometrie am vazut ca se multumesc sa "nimereasca" media acceptata chiar daca unghiuirile sunt gresite. Si de aici poate veni acel comportament. Ex. sa zicem ca pe puntea fata ai recomandat de producator un total de +10 minute ( +0.10 grade toe ). Asta, ideal, ar trebui sa se masoare ca +0.05 stanga si +0.05 dreapta, dar am vazut de foarte multe ori unghiuri de genul -0.01 stanga si +0.11 dreapta ( total +0.10, deci apare verde pe ecran ), insa masina va avea un mic efect de "crabbing", adica va impinge spre stanga. La RWD astfel de unghiuri pe spate pot provoca sa fuga spatele la orice acceleratie mai violenta, sau in conditii de aderenta scazuta. Am experimentat aceasta senzatie cand mi s-a modificat inaltimea in mers si implicit toate unghiurile din cauza unui service "specializat" care nu a strans coilierele la amortizorul si arcul stanga spate. Deci fii atent si sa fie cat mai apropiate intre ele aceste unghiuri, sa nu doar fie suma lor verde pe foaia de diagnoza. PS. O mica diferenta e acceptabila, e aproape imposibil sa le faci toate perfecte. Daca esti dispus sa renunti un pic la viteza cu care raspunde la schimbarile de directie poti merge catre niste setari mai agresive de tow-in, asta va rezulta in stabilitate marita la viteza mare, deoarece se va autocorecta. Poti incerca +0.10 fata ( total +0.20 toe angle ) si +0.15 spate ( total +0.30 rear toe angle ). Atentie insa ca astfel de setari vor duce la o uzura neuniforma a anvelopelor.
    1 point
  15. Sunt ok mlperformance? Demult ma tot uit la ei, fac ceva box pt g20/21 cu cresteri de putere semnificative, pe dyno, dar nu gasesc nici in review
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.