Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/14/23 in all areas

  1. Nu pateste nimic inca 10km cutia de transfer. Nu, nu sunt atat de sensibile cand montezi anvelope corecte, cu circumferinta in limitele de toleranta date de producator. Dar cand ai diferente de 2cm++ cum spui, clar e diferenta si mai mare la circumferinta si normal ca se comporta aiurea. Nu este obligatoriu sa pui anvelope cu * atunci cand ai toate cele 4 anvelope (jante) la fel ca si diametru, insa, atunci cand vorbim de jante in 2 dimensiuni, acea * certifica faptul ca circumferintele anvelopelor de dimensiuni diferite, este in limita de toleranta data de producator.
    2 points
  2. @FiveThreeFive thanks fam, schimbat macazu' pe ceva mai pro. Mi-au prins bine randurile tale, pacat ca nu am intrebat mai devreme. @wolf20 && @bimmer90f30 weird flex. si total previzibil. mersi de flashuri, m-am dat de pe banda voastra.
    2 points
  3. Vand cabrio 2006. Detalii in privat.
    1 point
  4. @mgs X3 e o masina voluminoasa. Cand privesti masina din spate, mai ales ca ea e in esenta un break si volumul partii din spate e mai mare decat volumul unui sedan, la sedan fiind distribuite altfel formele masinii, atunci niste roti late de 245 sunt prea subtiri raportate la volumul total al masinii privita din spate. La 245 vezi ca de sub masina ies niste roti de bicicleta. De asta am considerat ca cei care au 225 pe x3 sunt de desene animate, iar 245 la limita inferioara a acceptabilitatii. Spre exemplu, daca privesti din spate un G30 sedan si un touring, ambele cu roti de 245, pe touring par mai subtiri si asta din cauza volumului mare al masinii vazuta din spate. eu am niste fixuri ale mele: x1/2 minim 245 fata spate pt a arata bine x3/4 minim 255 x5/6 minim 275 x7 minim 295 Si la sedan prefer 255 pe toate colturile asa cum am la A6 decat 245 pe fata si 275 pe spate si asta din rationamentul faptului ca la viraj pe loc vezi ca iese de sub masina o roata subdimensionata, de 245. discrepanta asta e si mai mare la seria 7, la viraj iese de sub un tanc masina o roata de bicicleta de 245, asta putandu-se pune ca latime maxima pana la generatia G11, inclusiv.
    1 point
  5. @mgs au fost cazuri, citite si pe forum, unde anvelope RFT fara * au fost problematice, desi corespundeau dimensiunilor masinii, in realitate, fiind diferenta de circumferinta a rotilor ( si asta la anvelope premium - chiar era un coleg cu Michelin cu o speta similara daca imi aduc bine aminte ).
    1 point
  6. Eu când mi-am luat cauciucuri le-am ales după ce am verificat cu seria de șasiu ce cauciucuri mi se potrivesc și rft cu steluță erau doar de la continental și Pirelli . Pe 18 și in doua dimensiuni , 4 cauciucuri au costat 900 euro .
    1 point
  7. Merci, inainte sa fac orice fel de plangere, o merg maine la ei. Am discutat cu seful de service si mi-a promis ca se rezolva. Au incasat 55.000 lei de la Allianz pentru dosarul cu pricina, asteptarea era ca totul sa fie totul ok si sa nu mai fie nevoie sa fac drumuri suplimentare catre ei. Eu unul nu sunt dispus sa le platesc nimic in plus pentru a-l recalibra, sincer.
    1 point
  8. de asumat mi-am asumat-o. si aparent si luat-o. Tanstaafl e un acronim, vine de la There Ain't No Such Thing As A Free Lunch. Am vrut din acelasi buget sa incalt si mobra si pe capra asta. Macar aialalta a primit niste Michelin-uri misto. Mai am un stress, de fapt cel principal. Am rulat @80km cu rotile alea si am simtit cum cutia schimba naspa si toate vibratiile. Prima vulcanizare e la @10km distanta; de unde se naste si intrebarea, how fucked am I? Pun cruce vtg-ului daca o mai duc si pana acolo pe roti pt dejantare & shit? Sunt cutiile astea de transfer asa fragile? Multumesc voua pentru raspunsuri. @op daca am deturnat thread-ul, scuzele de rigoare.
    1 point
  9. @Tanstaafl macar ai inteles mesajul - pe BMW cu X nu se pun panarame de cauciucuri! ..Ca explicatiile sunt date de PREA MULTE ORI (de multi dintre noi) despre DE CE NU.. in paginile acestui forum! Nu mai zic ca VIATA nu trebuie sa depinda@@ de cum sta o masina pe 4 (patru) plicuri pe asfalt, ca tu stiai.., ca ai schimbat banda deja.. Hai sa schimbam topicul ca tu sigur ai inteles. Poti sa imparti multumiri tuturor care ti-au raspuns.
    1 point
  10. Pe langa marca LING LONG exista si marca DOG CIUNG. Vine dintr-o fabrica apropiata de ling long..
    1 point
  11. Am rezolvat problema. A fost antena diversity care nu mai functiona corespunzator, s-a inlocuit si acum functioneaza perfect.
    1 point
  12. Încearcă și LING LONG,tot o marcă consacrată,echipare de fabrică bmw. Încearcă și LING LONG,tot o marcă consacrată,echipare de fabrică bmw. Cu steluță
    1 point
  13. Configuratorul ala este pt G60, noul model. La G30 sitemul BW se invartea pe la 5k euro, deci e clar ca retrofitul o sa fie mai scump. Nu este. Standard nu are tweterele in usile fata. Pentru G30 sunt 4 sisteme: standard, HIFI, HK si BW.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.