Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/19/23 in all areas

  1. Nu e normal ce se intampla, nici nu are rost discuția de Casco sau nu, pana acolo trebuie discutate multe altele.
    2 points
  2. 2 points
  3. Hai sa nu mai poluam topicul aiurea. Eu de fapt m-am luat doar de faza cu cainele (recunosc, subiectiv fiind, pentru ca am oslabiciune pentru animale), tu in schimb m-ai atacat gratuit de cateva ori pe langa subiect. Dar las-o asa, si eu am fost rautacios - recunosc. Peace!
    1 point
  4. Dubios?! Are bebe de 6 luni si inca un copil de 2 ani. Daca si el e “dubios”… tu care plangi dupa un senzor montat stramb… ce sa mai zicem?!
    1 point
  5. Eu sper ca tipul sa dea in judeca dealerul sau chiar BMW group pentru chestia asta. Cat timp masina a fost in parametri normali si nu a facut ceva schimbari ma astept ca el sa fie castigatorul procesului, chiar daca o sa dureze ceva.
    1 point
  6. Constat ca nu este cunoscut termenul de premium. Premium nu inseamna ceea ce credeti voi. Da, bmw este marca premium, indiferent ca iau foc 10.000 de bmw-uri pe an. Si Audi la fel, fie ca 100.000 de cutii cu dublu ambreiaj au probleme anual. Bentley, Rolls, Lambo, nu sunt masini premium
    1 point
  7. "Am ajuns sa traim vremurile in care bmw nu mai e o marca premium si daca vrei premium te uiti la porsche / lambo" Colegul @Benilika nu a facut nicio mentiune referitoare la fiabilitate... a specificat doar premium... si da, din pacate premium nu mai inseamna ce a fost, si eu sunt de aceeasi parere dupa trecerea la BMW, asteptarile au fost mai mari decat realitate la "premium"... un plus de calitate se remarca, dar e departe de "premium"... cred ca doar marci ca Bentley si Rolls mai ofera premium in adevaratul sens al cuvantului... Cat despre fiabilitate, cam toata piata auto e setata pe consumerism, si perioadele de viata a masinilor au tot scazut de la an la an, dar chiar si asa, o masina cat de cat noua, cu sub 10k km, la aprox 150k eur sa-ti ia foc in garaj peste noapte e surprinzator ( intr-adevar inca nu cred ca e foarte clar de ce a luat foc, raspunsul poate doar in urma unei expertize, daca mai poate sapa cineva ceva in epava ramasa ).
    1 point
  8. Da, cea pe care o am noua nu se mai gaseste. E foarte ok, am acelasi model pe masina de serviciu. O vand pe cea noua pentru ca nu am mai montat-o si am ales sa imi pun BlueLens pe a mea, mai mult din considerentele de montaj pe mijloc. Imi place ca se integreaza mai frumos decat in varianta Xiomi cu folia electrostatica si suportul cu bands dubluadeziva. Mersi! Nu i-am facut si nu am in plan sa fac astfel de modificari. Are un soft de putere Stage 1, conservativ, care sa nu necesite alte modificari. Mi-ar fi placut, poate, sa se auda mai frumos in Sport… dar daca atat se poate, nu am ce face. Pe viitor poate o sa iau in calcul un M340i / 440i si poate asa voi avea si un sunet mai pe gustul meu. M3 / M4 e cam departe de mine in acest moment si cred ca mai mult timp de acum incolo, caci as prioritiza altele cu acei bani. La ce ai trecut?
    1 point
  9. Salut. Toată evacuarea (downpipe, intermediară, finală) este făcută custom acum vreo 2 ani. Am fost inițial la Kline, dar tocmai finalizaseră contractul de furnizare pentru RUF și nu mai lucrau pe orice mașină - cu precădere pe ceva atât de plebeu ca un 1er. M-au trimis la un băiat cu care colaborează pentru proiecte generice pe care ei nu le mai fac. Materialele sunt de la ei (țevi, catalizator, tips, etc.), iar manopera și montajul sunt făcute de acel tip. Nu știu ce prețuri mai are acum, la momentul respectiv m-a costat puțin peste 2000€ toată treaba. Știu că doar pentru downpipe (dacă-l luam separat) cerea vreo 800. Acum ai mai multe variante (mai ales dacă vrei fără catalizator), dar la vremea respectivă erau foarte puține pe piață, majoritatea în UK (i.e., taxe și TVA), iar un Akrapovič cu catalizator de 200 cum am eu era peste 2000. Merci.
    1 point
  10. benilika nu intelege diferenta intre premium si fiabilitate si el crede ca inseamna cam acelasi lucru. si paradoxal este ca, absolut cu foarte mici exceptii, cu cat masina este mai scumpa, cu atat sansele sa se strice sunt mai mari. culmea si paradoxul este ca premium niciodata nu inseamna fiabil, ci inseamna mai putin fiabil aproape de fiecare data. de ce marcile nonpremium sunt mai fiabile decat cele premium, nu e complicat, dar trebuie si audienta care sa inteleaga. de asta las pt alta zi.
    1 point
  11. Nu am spus ca e normal, dar accidente se intampla, deasta s-a inventat casco, asigurare obligatorie , de casa, de calatorie. in caz ca se intampla ceva neprevazut si nu, nu am masina de 135k , dar macar am asigurare
    1 point
  12. Pai te plangi ca bmw aproape nou a luat foc, nu are legatura cu fiabilitatea? si ai mai spus subainteles ca, pentru ca a luat foc bmw nu mai e premium , dar lambo e , ca alea nu iau foc
    1 point
  13. Exact aceasi poza am vazut-o si eu dar pt E60, insa nu o mai gaseam. Eu am trecut de la sistemul audio basic la unul custom apoi la L7 complet(factory like). Am avut toate combinatiile boxe OE posibile pe sistemul basic si diferentele sunt mici doar prin schimbarea difuzoarelor. Aici vorbesc de E60 Mask headunit. Se pare ca sunt diferente intre HU de E60 si E90. Exact asta i-am spus si eu colegului in postarile anterioare referitor la fisierul .Man gol. Resetarea se poate face si prin alta metoda, dar asta e cel mai simplu. Si neaparat resetate toate modulele ce tin de ccc(caudi, ctune..etc.). I unele locuri informatia pt outputul Mask e 4×15 w @ 4ohm , iar in altele 4x25w...
    1 point
  14. La cine ai facut soft? Observ ca tunerii trag de turbine pana le ia naiba. A mea are limita stock 1.3bar, iar dupa soft ajungea la 1.7-1.8bar, ceea ce e ff mult. Am mers 2 zile asa, monitorizand-o constant, apoi am decis sa pun softul original inapoi. In ceea ce priveste reconditionarea, mai bine iei una noua, parerea mea. Nu e chiar atat de scumpa, si macar stii ca te tine cativa ani minim.
    1 point
  15. Revin cu concluzia - masina e ok, nu are nici o problema. Nu stiu cum, dar aparent a scapat.
    1 point
  16. Salut. Surprinzător, se pare că nu sunt singurul cu 140i. Al meu este din 2017, într-o configurație puțin atipică (cel puțin pentru România): 3 uși, tracțiune spate, cutie manuală. L-am luat de la primul proprietar, din Bremen, în 2019 pe la 25.000km. De atunci a mai făcut aproximativ 30.000km și a primit câteva upgrade-uri: grilă față negru mat, roți 359M și o evacuare completă custom. Evacuarea s-a făcut din rațiuni de sunet, aspect și greutate și mai puțin din motive de performanță. Downpipe-ul a păstrat dealtfel un catalizator redus (200 celule) pentru că nu-mi place sunetul de "țeavă goală" și nici mirosul de evacuare. Un scurt clip cu evacuarea puteți găsi aici. Roțile sunt o preferință personală (referință la E46 CSL, E36/8, E92 GTS), dar am păstrat și R267FG-urile originale. Am profitat și am făcut un upgrade și la gume. Cum s-a mai spus, runflat-urile cu care vine din fabrică sunt destul de proaste. Modelul va deveni probabil un clasic în timp, fiind ultimul exemplar dintr-o specie rară (hatchback cu tracțiune spate). În rest, motorul face cam 75% din mașina asta.
    0 points
  17. Cu alte cuvinte bmw nu e fiabil dar lamborghini este?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.