Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/21/23 in all areas

  1. https://www.pieseauto.ro/ulei-motor/motul/ulei-de-motor-motul-104035-1623943259.html?ssk=7950d4807a7cf354638e9141f2c5b83b Scrie mai jos in descriere JASO FD. Doar din clasa aia pentru motoare cu DPF.
    1 point
  2. BMW AG a decis lansarea unei operatiuni tehnice in reteaua sa, codificata: 0041760100. - repararea consolelor de fixare ISOFIX
    1 point
  3. Daca nu ai retrofituri pe masina, e totul de fabrica, riscurile nu sunt asa mari daca faci updateul la reprezentanta. Defapt, doar in reprezentanta ti-as sugera sa mergi pt update. https://www.bmw.ro/ro/footer/quick-link/bmw-vehicle-recalls.html Verifica mai sus VIN-ul… s-ar putea sa ai recall pt racitor si update de soft. Daca ai, atunci nu e nevoie sa platesti nimic pentru update.
    1 point
  4. Pentru problema ta e suficient sa faci flash update la combox. Ca paranteza, banuiesc ca sti ce riscuri implica update de soft, verifica prima data ce ilevel are masina...
    1 point
  5. Problema masinilor actuale este ca sunt foarte complexe fata de un model din anii 2000 spre exemplu. Calitatea produselor chiar este testata destul de bine dar la nivel de laborator mai mult. Mai ales pe partea asta de infotaiment, telematica si safety stuff. Trebuie urmate niste ISO-uri au audit-uri si daca nu ai un anumit nivel nu poti livra acel produs. Inainte erau 2,3 componente care comunicau intre ele acum sunt vreo 20-30. Complexitatea mereu aduce slabiciuni, sansele ca una dintre componente sa raspunda mai greu sau sa aiba un comportament inconsistent este mai mare cand ai 30 de componente vs 2, 3. Asta cu producatorii fac piesa aia sa tina doar 2,3 ani e doar cancan.
    1 point
  6. Stai fara nicio liniste ca or sa apara bajetzii cu mild hybrid off, battery delete :))))
    1 point
  7. Ma uit pe acest topic si vad foarte clar imaginea acestui popor. Daca cineva trece printr-o situatie mai complicata, intotdeauna se aduna pe langa o gramada de gura casca, parerologi de meserie, cei de arunca cu pietre si arata cu degetul samd. Inevitabil acesti spectatori se vor lua pana la urma la bataie si la flegme, ca de ce asa si pe dincolo, ca daca si cu parca...Si unii cateodata, parca se bucura de necazul altora, in sufletul lor simt o caldura cand il vad pe unu cu x7 ars, daca facem referire la cazul asta. Ba baieti, ce mama dracu aveti? In ce masura il judecati voi pe el? Ca de ce nu si-a facut casco, ca masina n-avea 0 km , ca nu era luata de la 0 km, ca plm si bani de drum? E fix treaba lui. Tineti minte, cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia. D-aia noi ca popor traim in alta paradigma decat restul lumii civilizate.
    1 point
  8. Folosesc doar ulei Bmw 5w30 pentru B47,zero probleme.Asta folosește/pune și reprezentanța. Restul, povești...
    1 point
  9. Eu as pune fara sa imi fac griji. Se stie ca la pompele mai vechi li se duce ceva tiristor de putere de pe placa electronica.. si daca nu se duce ala sufera injectoarele de la spanul dat de ea .. iar uleiul 2T grija de pompa, pe partea mecanica ajuta. ..Apoi injectoare, admisie si alte alea,. (Tot imi zic sa scot o data injectorul 2 ca ala sta cam prapadit pe la 2.. si sa pun altul in loc dar nu am gasit timp) Nu am schimbat niciodata, sau sa fi avut probleme cu catalizator.., senzori, ceva. ...nici nu stiu ce e ala, unde e. Retineti, nu am nici un interes sa va mint. La un X1 euro6 pun deja jaso FD, adica ultra aditivat. Si asta chiar face predominant distante scurte.. zero probleme pe partea de noxe pana in prezent. Schimbat un senzor de oxigen, dar asa am luat masina.
    1 point
  10. Chiar te rog sa pui aici tot ce e de invatat de la tine, dar daca se poate cu vorbele tale nu citate din carti, ca din alea am si eu; direct de la BMW si ..altele, in caz ca am uitat sa spun. Pana atunci abtine-te sa sustii lucruri despre mine, cum sunt eu etc.. Nu iti face probleme ne mai intalnim aici pe probleme la masina.. /daca continui sa pui doar citate de la altii nu ajungi departe cu mine.
    0 points
  11. "Lasand mirosul concediului apus la o parte" :))))) tipic proprietar de vag. pe forumul Audi asa ma amuz cum scriu aia...toti sunt Eminesti Revenind la discutia recenta, eu niciodata nu am stat in Balcani sa ma stresez din cauza politiei. Bag blana totala si daca e sa ma prinda, aia e. In 2017 eram cu 520d-ul prin Croatia. Era un grup de croati (toti cu Mercedes, Audi, BMW) dupa Zagreb spre vama cu Serbia si toti mergeau 200+kmh. M-am lipit de ei si am facut aprox 300km in aprox 100min. Asa am mers acum 2 ani pe autostrazile din Bulgaria si Grecia cu 160 la dus si chiar ultimii 50km din autostrada din Bulgaria am mers 180-200 pt ca parea ca voi pierde ferry-ul pt Corfu de la ora 14 pt care cumparasem bilet. am ajuns pana la urma cu 5 min inainte de plecare. Pierdusem 45 de min in vama Giurgiu desi plecasem la 3 dimineata de acasa si imi luasem in calcul doar 15 min pt vama. Am mai pierdut un total de 15 min la 2 toalete, desi bugetasem doar una :))) plus vama cu Grecia, plus benzina, pkus vreo 15 min la vinieta din bulgaria etc. stiu ca timpul efectiv de mers din centrul Bucurestiului pana la fery-ul pt Corfu a fost 9 ore, aprox 1000km. Am fost si acum in concediul asta mic de pe 1 iunie pana in Veliko Tarnovo si Velingrad, numai Champions League am dat...nu merita stresul economiei unei amenzi.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.