Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/23/23 in all areas

  1. A ajuns masina. Am pus 3 poze, desi nu ii fac dreptate, aratand mult mai bine in realitate. Sr conduce frumos, e super spatioasa exceptand portbagajul (vreo 600 de litri ar fi mers, nu 535) si consuma, nene. De accelerat, trage de rupe. E destul de zgomotoasa in sensul ca are destul de mult zgomot de fond care intra in habitaclu, la fel ca si la A6, ambele avand geamuri fata cu izolare fonica). Si suspensia parca e destul de zgomotoasa la denivelarile din oras, desi e pe aer...dar in sfarsit, sunt destule articulatii mecanice care sa inceapa a canta. Nu am inteles cum G30-ul era atat de silentios, singura explicatie pe care o gasesc fiind ca era diesel si izolarea necesara pt motorul diesel a ajutat si in a filtra celelalte zgomote exterioare. Nu am condus A6 diesel ca sa imi dau seama daca se verifica teoria...stiu ca atunci cand am iesit cu A6-le pe autostrada am ramas un pic socat, desi in aparenta, prin comparatie, G30 e tabla goala. Anyway, nu am fost mirat, mai ales ca suv-ul are si aerodinamica de dulap.
    6 points
  2. Pentru ca vad ca umbla multe mituri urbane despre hibride si apar si multe intrebari pe diverse topic-uri, m-am gandit sa fac unul in care sa centralizam informatia/discutia. Eu am un 330E F30 cu care merg (aproape) zilnic de 3 ani, deci daca aveti intrebari, pot sa raspund la ele.
    1 point
  3. https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1690599 da , si nu pare ca sunt mai multe discutii pe tema asta https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1819822
    1 point
  4. Carplay doar cu interfete. Prea vechi masinile Trebuie sa aiba unitate NBT EVO id5 sau 6 ca sa se poata activa Carplay wireless. Carplay prin fir nu exista la BMW.
    1 point
  5. Am rezolvat problema! Codarea jbe-ului și sincronizat geamurile! Pana la urma nu a fost fir întrerupt / contact imperfect sau macaraua defecta. Cel puțin la mine zii faina!
    1 point
  6. Stiu man. Stiu in ce m-am bagat. Am facut-o constient pt ca prea mi-a placut cum arata si m-a gadilat si numele Maserati. Miercuri imi livreaza harbul si joi plec la un drum de vreo 370km. Sper sa nu ma lase in drum. Revin cu feedback.
    1 point
  7. Soluția deocamdată este sa mai aștepți. Versiunea aceasta este un soi de beta. O poți păcăli folosind fișiere de la versiunea anterioara dar nu vad rostul.
    1 point
  8. Du te cat mai repede sa nu ia foc…nu contează unde.
    1 point
  9. Salut, cand eram tanar si nelinistit, mergeam cu un 525i E39 combi cu un portbagaj mare Thule pt placa snowboard pe plafon. Faceam undeva la 1000 de km autostrada din care mare parte in Germania. Nu se gandeam nimeni la doujdani ca putea sa zboare portbagajul de pe masina. Va confirm am mers si cu 200 km/h cu Thule pe plafon si n am avut nici o treaba. Singura problema pe care am avut-o la acel drum, a fost faptul ca am ramas fara bautura, dar am oprit in benzinarie si am facut plinul de benzina si Jaegermeister. Asa ca nu va fie frica, puteti depasi 130 km/h cu un Thule pe plafon. Am facut vreo 6 excursii la ski cu acea masina, toate iarna si nu s-a intamplat nimic. Respectivul E39 l-am rasturnat de 2 ori din sant in sant si l-am proptit intr-un pom in 2006. Am luat 60 de euro pe el la centrul de colecare fier. Cu banii respectivi m-am dus la carciuma din colt si am baut bere de toti banii....
    1 point
  10. Dpdv al meu, ca si tranzitie catre o masina electrica (sau alte surse de energie - ex hidrogen), un plug in hybrid este o alternativa ce imbina atat avantajele ambelor tehnologii ICE & electric - elimini poluarea din orase, putere combinata, cat si minusurile ce vin la pachet - complexitate, masa mai mare, etc. Pt mine este important ca pt un daily driving ce inseamna distante relativ mici 60-80 km, sa pot merge exclusiv electric, iar la drum lung sa pot sa ma bazez pe o realimentare rapida cu combustibil fara dificultatile actuale reprezentate de o retea de statii de incarcare aflate inca la inceput de drum. Cam asa arata consumul unui MB 300e cu o baterie de aprox. - 25 kw brut, 21 kw net - pe care o incarc de 3-4 ori pe saptamana: [img]https://i.imgur.com/xaWnKHJ.jpg[/img] https://imgur.com/xaWnKHJ ... iar cu bateria "empty", in functioneza ca un hybrid obisnuit, si undeva la 1/3 din km sunt parcursi pe electric din energia de franare recuperata: [img]https://i.imgur.com/ImpESRM.jpg[/img] https://imgur.com/ImpESRM
    1 point
  11. Uite eu atitudinea asta nu o inteleg la cei care se doresc a fi progresisti si verzi (no offence). Daca un posesor de masina plug-in hibrid, merge electric zi de zi in oras. Si de cateva ori pe luna sau chiar an, merge cu ardere interna, nu e mai aproape de ecologie? Nu e mai bine sa sustineti o solutie de compromis decat una extrema? P.S. Nu sunt posesor de hibrid, sunt chiar porc de porc (SUV diesel) dar sunt curios strict de dragul discutiei. Toti fanii Gretei par sa deteste hibridele si hidrogenul, mai mult decat Dieselul. Nu ma deranjeaza cu nimic dar nu are nici un sens pentru mine.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.