Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/16/23 in all areas

  1. Senzorul respectiv este de obicei o “eroare” a diagnozei. Inclusiv ISTA pe N47 ( nu ma întrebați care varianta de N47) citește un senzor cu -40 grade de pe DPF, însă senzorul efectiv nu exista. Adică este un senzor care este pe unele modele, însă diagnoza zice ca ar trebui sa fie și nu l vede in parametrii aceia de citire, nu vorbesc de citirea erorilor. La n47 personal, acum vreo 6 ani când l am luat am “găsit problema” și la fel de ușor am rezolvat o când ne am dat seama ca toți senzorii funcționează și este doar o problema de citire a diagnozei. E un lung șir de discuții pe google privind aceasta problema pentru ca problema poate sa apara inclusiv la senzorul respectiv când este defect, dacă exista. In primul rând dacă nu apare nici o eroare pe vreun senzor, insa diagnoza citește un senzor cu -40 grade, trebuie investigații suplimentare dacă chiar este un senzor defect sau este vorba de o anomalie a diagnozei.
    2 points
  2. Aceeași problema am avut și eu la N47. Unele modele vin cu catalizatorul separat de dpf, acele mașini au senzorul ala, astea care au catalizatorul in dpf, nu îl au… Dar pe ISTA apare cu -grade. Singurul senzor de temperatura este cel dintre turbo și dpf, langa sonda lambda!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.