La mine nu a fost pompa de ulei de vina ci blocul motor… din cauza caldurii s-a deformat si atunci a inceput sa bata. Erau exact ca acum zile caniculare, masina de culoare inchisa, facusem transfagarasan si transalpina in aceeasi zi. Pe F10 mi se pare foarte inghesuit motorul… nu ramane loc deloc pe langa el ca sa se disipe caldura. Acelasi motor pe X5 ori X6, 640d, parca e mai liber sa respire… nush.
Noul motor a fost de pe un X5 lovit lateral, nici 100k nu avea, 6 service-uri de ulei facute. Deci nu avea mare uzura… chiar si asa, i-am pus distributie noua OE, pompa de ulei noua OE si multe alte chestii facute daca tot motorul era jos… de la tampoane de motor OE, tampoane cutie, uleiuri diferentiale, cutie transfer etc etc
Masina nu mai e la mine de 2 ani, este la un prieten, merge ceas si acum, nu consuma ulei deloc intre schimburi (la mine consuma cu LM). L-am sfatuit sa bage doar ulei Bmw (dupa cum ti-am zis, eu bagasem Liqui Moly 4200 ultimele 2 schimburi) si cam atat.