Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/18/23 in all areas

  1. Atata vreme cat acul indicatorului de temp motor sta la jumatate totul e ok. Indiferent de conditiile de utilizare, frig sau caldura motorul trebuie sa functioneze la o anumita plaja de temp, variatiile fiind foarte mici. In cazul in care temp nu urca sau urca prea mult, atunci clar avem de-a face cu o defectiune. Mai nasol e pe partea de performante, cu cat aerul din admisie are o temp mai mare cu atat randamentul motorului este mai scazut. Sunt fel si fel de solutii pentru racirea intercoolerului folosite de raceri....cel putin la motoarele turbo.
    2 points
  2. cred ca te superi degeaba de data asta. Din ce am înțeles ar vrea sa facă comparartie de genul: -fara DPF se emit 1543544 mii de particule -cu DPF 10022 mii particule => DPF scade nr particule cu X%
    1 point
  3. De acord. Nu am folosit termenul "șoc termic" in acceptiunea sa stiintifica. Mea culpa.
    1 point
  4. Stiu ce e XHP, dar chiar si asa, nu toata lumea care il foloseste da setarile in rosu (stage 3 in cazul asta). La fel si cu remaparea motorului. Cine e interesat sa faca un remap calumea se duce la un tuner sa-i faca o mapa personalizata. Nu instalezi softul si dai toate setarile la blana. In fine, fiecare face ce vrea cu banii lui.
    1 point
  5. XHP sunt printre cei mai cunoscuti pentru soft cutie. MHD nu o fi cea mai buna varianta pentru remap motor, dar sunt foarte populari in afara cu feedback pozitiv. Cunosc un pusti (dintr-o famile cu o situatie financiara foarte buna) care a investit sume considerabile (de ordinul zecilor de mii de euro) intr-un 340i (interior, admisie, evacuare, softuri, etc) si singura bucurie a lui e sa accelereze masina pe drum drept. In sensul ca ii e frica si sa dezactiveze DSC-ul, nici nu discutam de 'drifturi'. Multi pusti se dau raceri si incerca sa isi construiasca imaginea asta pe social media. Nu zic ca ar fi acelasi lucru si in cazul de fata, doar voiam sa subliniez ca modificari aduse nu implica 100% o masina omorata. In plus, cred ca suntem prea optimisti sa credem ca drifturile se fac atat de usor incat doar asa a mers. Cati oameni cunoasteti care isi bat cu bunastiinta joc de masina? Si cu soft si fara soft, pana la urma nici 40i nu il iei ca sa mergi 100% legal.
    1 point
  6. Fisierul atasat indica in detaliu diferentele intre N57 si B57. B57 Engine.pdf
    1 point
  7. La mine nu a fost pompa de ulei de vina ci blocul motor… din cauza caldurii s-a deformat si atunci a inceput sa bata. Erau exact ca acum zile caniculare, masina de culoare inchisa, facusem transfagarasan si transalpina in aceeasi zi. Pe F10 mi se pare foarte inghesuit motorul… nu ramane loc deloc pe langa el ca sa se disipe caldura. Acelasi motor pe X5 ori X6, 640d, parca e mai liber sa respire… nush. Noul motor a fost de pe un X5 lovit lateral, nici 100k nu avea, 6 service-uri de ulei facute. Deci nu avea mare uzura… chiar si asa, i-am pus distributie noua OE, pompa de ulei noua OE si multe alte chestii facute daca tot motorul era jos… de la tampoane de motor OE, tampoane cutie, uleiuri diferentiale, cutie transfer etc etc Masina nu mai e la mine de 2 ani, este la un prieten, merge ceas si acum, nu consuma ulei deloc intre schimburi (la mine consuma cu LM). L-am sfatuit sa bage doar ulei Bmw (dupa cum ti-am zis, eu bagasem Liqui Moly 4200 ultimele 2 schimburi) si cam atat.
    1 point
  8. Pfff… imi pare rau. Trebuia sa mergi din start pe varianta de alt motor cum am facut si eu. Din cauza asta ti-am explicat patania mea si a altor persoane.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.