Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/19/23 in all areas
-
Ține cont cineva pe aici de exemplu de abordarea echilibrată a lui MGS in general și un comportament de bun simț pe forum in atâția ani, pe de o parte, iar pe de altă de faptul că bimer se ia în gură și are "probleme" pe extrem de multe topicuri,cu foarte multe persoane?2 points
-
2 points
-
1 point
-
Foarte sigur sunt! Am avut pe E60 fix asa. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC51-EUR-01-2004-E60-BMW-525d&diagId=18_0553 Scrie acolo clar ce sunt fiecare... 1 catalizator, 3 dpf.1 point
-
Termenul de particula este foarte general: polenul e o particula, virusii sunt particule, praful e particula, chiar si fumul de tigara tot particula e si are chiar dimensiunea particulelor de soot (funinginea din DPF, daca ma pot exprima asa). O particula e si un atom sau o molecula. Iar in termodinamica o molecula e orice particula gazoasa, indiferent de compozitie. Pe de alta parte iti dau dreptate si recunosc ca atunci cand vorbim de poluarea cauzata de masinile diesel, nu stiam pana azi ca DPF ul reduce (retine) doar PM, ma asteptam sa aiba o influenta oarecare si pentru ceilalti poluanti gazosi. Ar trebui numit filtru de particule PM2.5 (sau PM10 sau orium altcumva) sau sa fie folosit un termen mai restrictiv decat generalul "particula".1 point
-
Baiete, de cand sunt subiectul tau de discutie despre ce rahaturi zic eu aici. Chiar nu iti intra mintile in cap sa incetezi rahatul ce il mananci la adresa mea? Hai ca ma scoti din sarite complet! Putini m-au scos din sarite ca tine!! Discuti dracului subiectul sau discuti despre mine. Lasa- ma i in pace! Vezi-ti de rahatul din viata ta. Esti reclamat ca judeci perasoane aiurea, pur si simplu aiurea. Cine te crezi? Erai milog pe mesaj privat si aici te caci in capul omului pentru un rahat spus acum 7 ani. Nu ti-e rusine? Tu chiat nu ai ce face!?0 points
-
Inca ma ajuta memoria, stiam ca am mai discutat acest subiect. Iar acolo te certai cu cineva cu experienta care a lucrat fizic la zeci de masini. Apropo, a fost destul de simplu sa caut, folosind google cu restrictia de search doar pe forumul acesta, iar topicul e primul rezultat. E uimitoare tehnologia cand stii cum sa o folosesti. Nu prea inteleg daca acum 7 ani erai expert, ca in prima fraza, sau boboc ca in a doua, dar ce mai conteaza, ai putea sa deschizi o afacere cu diagnoza si reparatii de la distanta. Nu cunosc nici un mecanic cu asa o rata de succes ca tine, care a gresit O SINGURA DARA. Felicitari si succes daca iei aceasta decizie!0 points
-
Sa inteleg ca vrei sa admit ca nu le stiu pe toate, sau ca intre timp mi-au fost amintite anumite postari din 2016? Tocmai i-am multumit lui Dj pentru replica corecta cu mult inainte sa cauti tu in analele forumului.. (ti-e nu am de ce sa iti multumesc, trebuie sa mai muncesti..) OK admit. Vad ca unora nu le plac anumite pareri.. sau alte pareri care ar merita considerate. Tu, mgs ce vrei sa dovedesti cu topicul deschis ca nu prea se intelege mare lucru? DPFurile puse in 2006 sunt niste aiureli sau ce's? Cum ramane cu PM? Face bine? Ai tras vreo concluzie? Hai fii mai clar ca profesorii.. pardon, autorul de topic, ca vad ca, cauti (prea mult!)sa imi recitesti postarile din 2016! Asta spune multe despre tine.. probabil ma urasti suficient de mult sa nu imi dai pace in continuare. O pun pe seama tineretii.. timpului liber.. Vezi ca mai sunt inca 7100 postari de recitit.. si 99% nu sunt la misto, prea scurte sau pe vanzari.. sau admirari de echipari.. Baiete, suntem aici sa impartasim pareri despre masini si sa nu ne scoatem ochi, de acord? In 2016 scriam cot la cot cu Premium Service pe forumul asta si o singura data, retine O SINGURA DATA m-am contrazis cu el pe forum. Asta asa sa stii de la mine. Iar el este propietar de service. (Unde-i @adi v sa te ajute sa aflati CAND m-am contrazis cu Prenium Service..) Asta imi spune (mi-e cel putin) ca m-am incadrat cat se poate de bine intre cei care repara masini zilnic!! Nu ca mine cu un E90 din 2005... Acum ai inteles de ce pot fi diferente si lucruri uitate!? Intelegi ce inseamna sa te nimeresti cu parerile intre cei care repara masini zilnic!? Probabil nu; ramai la obsesia despre filtru daca iti face placere.. Vai te-ai intors in timp sa arati ca, candva acum 7 ani (la aproape un an de forum, bobc aproape fiind) am gresit din nou intr-o afirmatie. Asa, si? Ti s-a stricat masina, ai ramas pierdut? Nu ai inteles cum sta treaba cu filtru DPF, daca si cum functioneaza? ...Multumesc ca mi-ai si scos ochii.0 points
-
Cat esti de sigur de treaba aratata? Ai intrebat la dealer..? Eu nu am intrebat inca. Dar ma simt provocat sa arunc intrebarea cand mai trec pe la ei... Strict pe linkul pus ,eu pot sa inteleg si nu cred ca ma insel, ca in loc de toba mica (care se intampla sa aiba evident catalizatorul sa fie in toba mica) sa fie pus, in alte versiuni de echipari, pur si simplu inlocuita, cea cu filtrul dpf, sectiunea aia de la turbina la prinderea de celalalt capat de teava cu toba finala.. sa fie inlocuita cu toba (mica) care are si una si alta0 points
-
Normal ca nu s-ar incadra. De aceea au marit nivelul minim de poluare admis cand au/s-a trecut la Euro 5 sau 6. Numai narozii golesc toba mica (pentru ca evident catalizatorul fiind in fata filtrului nu va mai sta la locul lui daca scoti doar filtrul..) sau fac downpipe pentru alte prostii. Cei destepti se informeaza si GAURESC cu burghiul potrivit in diametru(!) doar filtrul DPF. Adica stiu, pentru ca s-au informat in prealabil! Dar, din nou, astea sunt treburi facute IN ALTA EPOCA! Din ce stiu, am inteles ca BMW nu a pus niciodata filtrul DPF separat de catalizator. Alte marci, da.0 points
-
Titlu: DPF si norma de poluare EURO 4 Primul rand din topic: Raspunsul tau: Discutia este despre E90 2005-2007 si raspunsul tau e ca "nu face sens" (verifica si tu corectitudinea expresiei daca tot vrei sa fii corect) pentru un BMW mai nou de 2007. Super! Oricum, normele EURO 5 si EURO 6 sunt suficient de restrictive incat sa forteze existenta DPF-ului, nu avem de ce sa discutam despre o masina EURO 5 sau EURO 6 fara DPF, pentru ca nu exista de fabrica. In plus, modul de testare s-a schimbat in timp, chiar sunt curios daca masinile EURO 4 s-ar mai incadra in normele EURO 4 daca ar fi testate respectand ultimele metode de masurare caracteristice EURO 6 c sau d. P.S.: scuzele mele ca am folosit expresia "studiu de caz" intr-un sens general si nu academic. Una dintre definitii este "Un studiu de caz este un tip de cercetare care constă în observarea detaliată a unui singur subiect [...]". Dar imi asum ca nu facem cercetare pentru scoala doctorala aici, puteam sa folosesc termeni mai populari.0 points
-
Ce interesant ...@mgs mai sus te comporti absolut nornal (si chiar intelegi ce ti-am spus si eu in replica) eu cu altii iar de mine zici ca fac misto de tine.. scornesti tot felul lucruri depre mine.. Se vede clar acum ca ai o problema, tu cu mine si nici decum eu cu tine. Adica pe intelesul tau, ma jignesti de indata ce CREZI TU ca ai ocazia! Baiete, parerile mele raman neschimbate si RESPECT LEGEA INAINTE DE TOATE, ca si regulile forumului. Ca apari tu din neant.. cu "investigatiile' sau constatarile tale (nu mai comentez mai mult) ma lasa rece. Dar asta nu inseamna ca nu o sa penalizez judecata stramba, indiferent cum te numesti.. Asta ca sa intelegi cu, cine ai de a face cand e vorba de un SUBIECT, nu persoana. Si daca tu sau altii imi arate ca judec stramb vreun subiect sa o spuna desigur. Pana atunci topicul asta ce se vrea pseudo-stiintific (la aproape 10 ani de cand au fost puse filtrele astea masinilor) spune ceva despre INACCEPTAREA UNEI REALITATI DE MULT TIMP DOVEDITE si acceptate de marea majoritate.0 points
-
Nu dragule nu ai folost suficient termenul PM suficient. Si stii de ce!? Pentru ca NU TREBUIE SA TE INTERESEZE NIVELUL DE PM la o masina FARA filtru DPF! De ce? Pentru ca esapamentul ala DEJA produce PM! Iar asta e SUFICIENT SA TE CONVINGA. Iar daca nu crezi, insesmna ca crezi in ..minciuni.. sau ai imaginatie bogata rau.. (sau te pomenesti ca esapamentele fara DPF nu produc PM.. asta crezi? Zi, ca sa stiu) De ce te-ar interesa INCA ce valori PM DIN MOMENT CE ELE EXISTA SI DAUNEAZA!? Acum, asa, intelegi SCOPUL filtrului? Sincer nu fac nici un misto si TI-AM ZIS ASTA si pe privat. TU esti prea suspicios.. si asta da in ridicol dupa cum iti pui intrebarile.. Pentru mine lucrurile SUNT FOARTE CLARE. Cum mama-masii tu nu intelegi logica si normalul? Iar asta nu o zic sa jignesc. O zic ca sa te fac sa iti schimbi FELUL CUM VEZI LUCRURILE. Ca sa putem merge mai departe. Altfel, ne invartim in cerc. Te rog sa raspunzi la situatia prezentata DE MINE in raspunsul MEU si nu mai crea reactii "pe langa".. din alt punct de vedere.0 points
-
Imbunatatirea (sau mai bine zis scopul) consta in tocmai ce ai fi vrut sa ignori, capacitatea filtrului de a stoca Partculate Matter (PM), care este si ceea ce i-au interesat pe specialisti cand au facut filtrele astea. Daca parerea mea nu te-a convins poti afla din articolul din (nu se putea mai serioasa publicatie SCIENCE: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0304389422006446 Am citit despre lucrurile astea mult timp in urma si am inteles. Eu sunt chiar curios, cum de iti pui asemenea intrebari? Adevarul e stiut. Filtru ala NU e pus sa enerveze posesorii de masinii. E pus cu un scop, sa se umple in oras unde altfel intoxica oamenii si sa se descarce in afara orasului.. (asta explicat sumar) daca masina e condusa adecvat, variat.. Subiect discutat demult si concluzia a fost daca stai in oras si comduci MULT in oras dieselul nu e pentru oras, o masina cu DPF.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00