Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/26/23 in all areas

  1. teoretic si practic daca este greseala lor ar trebui sa poti , daca intampini greutati si consideri ca ai dreptate singura optiune este ANPC , reclamatie online pana in ora 16 . este simplu de facut , la mine mereu a avut rezultat in diverse situatii. Succes
    2 points
  2. Ce imi place enorm la forumul asta este faptul ca mereu se intampla ceva; mereu apare ceva sau vreo bomba sta sa se amorseze. Am avut destule marci de masini, insa pe niciun forum nu am ramas. Aici da. Pur si simplu intru sa ma relaxez. Cand pur si simplu ziua e anosta, apre sigur ceva aici. Si felul cum e moderat de Romulus, e lux, nu alta. Tristete si scarba mai mare ca pe forumul Audi, prostie si stare de mila ce imi starmesc aia, nicaieri. E cumva si tipic proprietarului de Audi, sincer sa fiu.
    2 points
  3. As zice ca daca tot pui arcuri pro kit sa vezi si cat costa un kit complet arcuri si amortizoare .
    1 point
  4. Din 2008 de cand posed masina (nu aceeasi) o singura data am fost in service si a lucrat altcineva la masina. Cu prima masina, mi-au schimbat niste pivoti care s-au dus in 6 luni si mi-au spus ca trebuie sa schimb urgent ambreiajul care a mai tinut vreo 100 mii de km. Recunosc, am si unde sa imi fac "service-ul" (curte la tara, uneori acces la service cu elevator, scule, etc) dar imi si place sa fac asta. Mai ales ca am masina mai veche si totul e simplu. Pentru cei care vor sa faca asta, eu recomand sa o faceti doar daca vreti sa tineti masina o perioada mai indelungata, e mult mai greu sa accepte un potential cumparator ca ti-ai facut tu service-ul, mai ales la masinile mai noi, mai ales un cumparator care nu prea stie cum functioneaza o masina. Daca totusi o faceti, cumparati piese de calitate (OE, OEM), cheie dinamometrica, manual de reparatie, interfata de diagnoza plus laptop cu soft specific masinii, fara d-alea multi marca, si toate sculele pe care poti pune mana, plus asteapta-te sa stochezi tubulare de 10 si torx-uri prin compartimentul motor. Si tineti cont ca piesele nu au garantie, de regula garantia e conditionata de montarea in service autorizat, singura chestie pe care o puteti face in caz ca e piesa gresita sau cu vreun defect vizibil, e sa o returnati, dar doar daca nu a fost montata, de aceea e bine sa verificati de 3 ori piesele pe care le primiti. Daca ai masina mai vechiuta, tine cont ca orice job de 30 min se poate transforma in ceva de 3 zile daca nu se desface un surub sau se rupe, asa ca, daca vrei sa iti repari tu masina, fa-ti un bine si cat ai posibilitatea, inlocuieste cat de multe suruburi, piulite, cleme. Apoi netul e plin de tutoriale, trebuie sa te uiti la cat de multe poti pentru un subiect, in felul asta poti vedea mai multe chestii cu care e posibil sa te intalnesti, mai multe eventuale greseli pe care sa le eviti.
    1 point
  5. Salutare, Am revenit cu feedback, a functionat din prima. Multumesc @mgs pentru tot ajutorul, am facut cu ai zis tu, am cumparat si codul FSC @Flausatu, si a mers. Ii multumesc si lui @patrutalex , m-a ajutat foarte mult ca ai pus hartile pe google drive, a durat 5 minute sa le iau. Thx for all!
    1 point
  6. Discutia era despre uleiul in cutie, distributia cand a intervenit? In conditiile si a unei distributii nu pot sa ma pronunt asupra pretului total ofertat.
    1 point
  7. am avut o situatie similara la e60 cu placute spate TRW care erau comandate dupa cod , corect , piesa defecta am returnat , de atunci am renuntat la TRW . Avand in vedere ca ai schimbat ambele piese nu stii ce sa suspectezi si nu poti spera decat sa fie placutele , daca mai ai placutele vechi , comanda inca un set de placute si le compari la achizitie . Ai putea sa comanzi ATE sau alta firma , eu unul suspectez placute mai ales ca am trecut prin asta . Nu prea am incredere in brembo aftermarket , le-am evitat mereu , mai ales la discuri , desi masina actuala are culmea tot sistemul Brembo , inclusiv etrierii cu 6 pistonase , dar evident sistem de fabrica alte standarde
    1 point
  8. Pai e si schimbul de distributie cu piesele aferente...
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.