Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/28/23 in all areas

  1. Sant urme de la uleiul din dif.Nu e decat o usoara umezire ,dar totusi e ulei. Ideal era sa cureti zona cu un spray de frane si sa urmaresti daca mai reapare.
    2 points
  2. da, m-am documentat si cica ar exista un breather/vent, care mai da pe afara cand creste presiunea. Posibil sa se fi intamplat asta la un drum mai “sprinten” pe A2 pe la mijlocul lui iunie.
    1 point
  3. Unii schimba altii nu, la fel si cu uleiurile din diferentiale si cutia de transfer... la Oradea schimba si dau si garantie evident. Bine si pretul e "altul" dar macar stai o idee mai linistit.
    1 point
  4. Ehh, asta imi aminteste de 2 amici cu E46-uri , ma plangeam ca se aude ceva pe fata, m-au luat si am mers cu ambele masini "uite ba, asa se aude cand e stricat" On topic curata , vezi nivel ,cum am zis mai sus posibil sa fi scapat un pic pe la breather mai ales daca ai mers ceva mai tare or fi vapori de ulei
    1 point
  5. Asa arata unui disc nou ovalizat.. de pe fata. Apoi discul vechi incins la 200 de grade... de pe spate cum am zis mai sus. Cauza: piston blocat de rugina.. piston care, mi-am amintit s-a lasat impins cam greu inapoi, neobisnuit de greu (era rugina de pe piston din burduf). Am pus disc nou... care bine-nteles a inceput sa fie blocat de pistonul cu rugina pe el dupa ce ridicam piciorul de pe frana pe la 30-40 km/ora. Altceva nu se simtea. Ulterior dupa cum se vede in poza discul s-a incins de (prea) multe ori, dar nu a cedat.. Janta, abia se incalzea.. Dupa schimbarea pistonului din etrier si toate garniturile (pentru ca nu m-am indurat sa renunt la un etrier BMW pe un no-name) etrierul e ok la data curenta cu discul Bosch incins candva. Asa arata pistonul uns pe garnitura fara sa fi stiut ca e rugina in el pe piston.. Pistonul vechi l-am masurat inainte de al cumpara pe cel nou, care a fost cam jumatate din pretul unui etrier SH no-name.. Le-am comparat cu sublerul cand mi-a ajuns pistonul. Nu am observat nici o diferenta, ca ar fi fost uzat in exces.. sa scape lichid de frana. Pur si simplu suspectez ca garnitura de pe piston a inceput sa scape lichid de frana care a facut sa rugineasca fonta de pe margine care ulterior s-a transformat in rugina care IMPIEDICA RETRAGEREA MILIMETRICA a pistonului dupa apasarea franei. Simplu. Asta dupa 15 ani de neglijenta in adaugarea de vaselina in piston. Asta ar fi salvat neplacerea.. incingerii unui disc aiurea. Asa arata cand un disc se incalzeste normal in Ianuarie. 17 grade pe disc.
    1 point
  6. PARANOIA, iar eu sunt unul dintre ei. Saptamanal ridic masina pe elevator si ii verific scurgeri, jocuri, diagnoza, samd. Saptamanal gasesc ceva nou: un burduf de planetara rupt, pata de ulei la dif fata sau spate, o bucsa mai slaba...mereu se gaseste ceva. Iar daca nu gasesc nimic, mai fac un schimb de ulei, o geometrie, echilibrat de roti...etc. Imi pare foarte sensibila fata de E90 si de aici si paranoia asta la mine.
    1 point
  7. Plictiseala mare sau ....paranoia?
    1 point
  8. Fiecare vanzator este absolut liber sa stabileasca pretul si marja de negociere pentru produsul sau. Dar cred ca anunturile publicate pe forum nu ar trebui sa contina elemente de marketing psihologic. Daca astfel de elemente sunt acceptate pe site-uri specializate de mica publicitate, utilizarea lor intr-un forum frecventat de pasionati este cel putin discutabila. A declara pretul de lista, in locul pretului real de achizitie, creeaza subliminal impresia ca valoarea produsului este mult mai mare decat in realitate. In functie de talentul de negociator al primului proprietar, este de asteptat ca masina din anunt sa fi costat undeva in jur de 100.000€ - cel mai probabil cateva mii in plus, dar nu e exclus sa fi fost chiar mai jos de atat. Similar, nu isi are locul un pret de vanzare in format "retail" (gen: 29,99 lei). Pretul de 93.499€ trebuia, in mod onest, scris 93.500€. O diferenta de 0.001% este neglijabila pentru un potential cumparator, dar un pret evident croit psihologic este deranjant. @Ciprian01 sper sa iei cele de mai sus drept un comentariu neutru.
    1 point
  9. Probabil de la simeringul de la diferential, uzura, temperaturi ridicate, km, etc....
    1 point
  10. La mine in talon scrie Hybrid la motorizare. Nu scrie nicaieri ca este Diesel. Masina este 30D Mild-hybrid. "Mașinile hibride (mild hybrid, full hybrid, plug-in hybrid) vor avea o reducere stabilită de fiecare consiliu local, dar care nu poate fi mai mică de 50% din valoarea stabilită pentru un mijloc de transport cu motor termic similar de aceeași capacitate cilindrică." https://evmarket.ro/stiri/mild-hybrid-impozit-romania-26791/
    1 point
  11. Ma duc de 5 ani in Bulgaria si Serbia, cu muncs, cel putin o data pe luna. N am avut nicio problema cu furatul, zgariat, furat oglinzi etc si masina a stat si in parcare subterana si pe strada, si in Varna si in Burgas si in Sofia, si in Veliko Trnovo si i! Plovdiv sau Novi Sad, Belgrad, Nis, Kragujevac. Terminati cu povestile astea. Nu se fura nici mai mult nici mai putin decat se fura in Romania
    1 point
  12. Dupa M140i cred ca o dracovenie din asta mi-ar prinde si mie bine, ar trebuie sa fie ceva mai confortabila , pierd ce e drept la capitolul fun dar nu le poti avea pe toate edit: legat de comfort ma gandeam azi mergand cu 140i ca topaitul asta l-am mai "vazut" undeva si mi-a picat fisa la fostul 323i dupa ce pusesem ceva arcuri sport M tech cred, al naibii daca atunci ma deranja, dar au trecut anii si am imbatranit
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.