Vlad, nu poti obtine pe forum o diagnoza mai buna decat cea realizata de un bun specialist care a inspectat motorul. In ipoteza ca service-ul este competent si corect, rezulta ca uleiul s-a contaminat cu apa, iar ungerea deficitara a dus la uzura pieselor respective. Uleiul si apa se intalnesc fie cand se compromite garnitura de chiulasa, fie cand se compromite radiatorul ulei - apa ("termoflotul"). Cuzinetii arborelui cotit (biela / palier) au fost verificati? Ar fi util sa precizezi exact ce model de motor este, anul de fabricatie si rulajul.
Daca ai cel mai mic dubiu privind service-ul respectiv, este bine sa mai ceri inca o opinie, inainte de a lua o decizie. Dar retine ca o astfel de opinie necesita inspectia motorului, nu se poate realiza la distanta.
De asemenea este bine sa ai in vedere ca, in functie de valoarea estimata a notei de plata, uneori este mai avantajos sa inlocuiesti motorul cu un altul al carui istoric este cunoscut - preferabil livrat si cu un minim de garantie.