Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/10/23 in all areas

  1. Pai daca ti-au pus si mai putin ulei, inseamna ca teoretic a consumat cam 500ml la 8000km, iar daca ai mers si sportiv, e plauzibil. Dpmdv nu e nicio problema. La urmatorul schimb, incearca sa verifici sa fie la maxim uleiul, si mai verifici pe parcurs.
    3 points
  2. Pune masina pe elevator si o diagnoza cu ISTA si sigur afli ce are. Poate sa fie un furtun sau clapeta de acceleratie...cauze pot fi multe. Pe forum nu vei descoperi problema
    2 points
  3. Era un coleg pe aici care zicea ca de la galerie incepuse sa se auda asa, ai facut update-ul pentru galeria de admisie?
    1 point
  4. Salut! mersi frumos pentru raspuns! Salut! mersi frumos pentru raspuns!
    1 point
  5. E normal stai linistit Toate benzinarele papa ulei cand le calci sau le dai forja
    1 point
  6. E absolut normal ca in urma unui condus mai sportiv sa manance si un pic de ulei.. oricum, situatia asta a aparut din pricina faptului ca nu ti-au pus de prima data 5.75L.. E ok, stai linistit.
    1 point
  7. 180 km/h + pe tempomat mulți km pe autostrada poate genera consum de ulei. Cu drumurile sprintene pe la munte nu ma știu :))
    1 point
  8. Exact cum a spus și sskkaa. Este normal dacă ai “omorât-o”, și “omorât-o” este relativ bineînțeles de la fiecare la fiecare.
    1 point
  9. Nu exista "asistenta soferului" la regenerare la E90. Lasa forumurile de vw ca nu e acelasi sistem. Martorul galben inseamna ca trebuie sa pui un tester, sa vezi care e problema si s-o repari.
    1 point
  10. Intre timp i-am mai facut una, alta, ca sa nu ma plictisesc...i-am schimbat broasca usii fata pasager pentru ca nu se mai incuia/descuia din cheie sau din butonul de pe bord, pare-se o problema destul de comuna la seriile F. De asemenea am schimbat si manerul interior la aceeasi usa, din nou problema comuna cu "topirea" cauciucului acela aplicat peste ornament, am luat atat ornamentul manerului cat si al butonului care comanda geamul, am vrut sa fie ambele in acelasi ton. Tot la capitolul, e boala lor, la ultimele ploi am gasit putina apa pe mocheta din spate stanga, bineinteles ca nefiind la primul BMW stiam clar care e buba, cu toate astea nu pot sa nu exclam cum naiba la +20 de ani BMW inca nu a reusit sa gaseasca o solutie acestui bug, si la E46, E60, E39 am avut aceeasi buba. Am dat jos fata de usa si evident, intr-un colt jos, masticul acela era usor dezlipit si permitea apei sa intre in masina, asa ca l-am dat jos si am inlocuit cu unul nou, am luat din Leroy banda butyl speciala pentru asa ceva si acum sper sa fie ok. Am inlocuit si butonul de actionare al franei de mana, era usor crapat, iarasi "boala" lor cred, am vazut mai multe F10 cu butonul acela crapat, are un punct slab si daca nu bagi degetul bine sub el si tragi mai cu forta, il poti crapa. Toate ornamentele astea de plastic le-am luat de pe raftulcupiese.ro, pe care ii super recomand, piesele sunt de o calitate foarte buna si se potrivesc 100%, asa trebuia sa le fi facut si BMW de la bun inceput cred. Partea buna la toate astea este ca exista piese AM de buna calitate care adreseaza aceste probleme si au preturi foarte ok. O alta parte buna este ca sunt realtiv usor de schimbat si ca totusi, spre deosebire de alte marci, manerele se pot demonta usor fiind prinse cu suruburi, la alte marci sunt prinse cu plastic topit si e mult mai mult de munca.
    1 point
  11. pare o problema cu pompa de injectie sau poate chiar pompa din rezervor
    1 point
  12. Trebuie sa pui tester ista sa vezi ce presiune diferentiata are dpf ul, la relanti, 2000 de ture si 4000 , cu acest test care exista in ista vezi cum este starea dpf ul, in rest ce ai facut tu cu un scan de erori nu prea intelegi nimic.
    1 point
  13. Desi nu e chiar topicul corect pentru acest subiect - In proiectul de ordonanta a guvernului privind modificarea codului fiscal, aflat acum in plina dezbatere, se prevede si abrogarea unor scutiri de impozite privind vehiculele, prevazute la art. 469 alin. (1) literele b), c), e), g), h), i), k), l), m), n și p), plus art. 470 alin. (3) din varianta in vigoare a codului fiscal, dar si totodata mutarea unora din aceste scutiri la alin. (2) al art. 469. Pe româneste, aceasta inseamna ca - daca proiectul se adopta in forma actuala: unele scutiri de impozite sunt anulate. Cea mai importanta: vehiculele istorice; alte scutiri sunt lasate la mana Consiliilor Locale, care pot hotari fie continuarea scutirii respective, fie reducerea impozitului, fie impozitarea integrala. Cele mai importante: vehiculele electrice si vehiculele hibride. Evident, cea mai grava este introducerea impozitarii vehiculelor istorice - pentru care, daca am inteles bine proiectul de lege, nici macar nu mai apare posibilitatea scutirii / reducerii impozitului prin hotarare a Consiliului Local. Ma astept ca Retromobil Club sa faca ceva in sensul acesta, cat timp ordonanta este inca in faza de proiect. Daca ramane ca in proiect si se va adopta, rezultatul evident va fi decimarea, in scurt timp, a vehiculelor istorice.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.