Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/17/23 in all areas

  1. Vă salut pe toți! De ieri sunt fericitul proprietar al unui nou automobil BMW. Masina pe care v-o prezint este un 520d xDrive G30 LCI mild-hybrid, Premium Selection, achizitionat de la Automobile Bavaria Otopeni. Fiind vorba de un Premium Selection, ne bucuram si de o garantie de 2 ani. Mașina are o sumedenie de dotari si mi se pare superioară lui F11 525d xDrive, pe care tocmai ce l-am vandut luna trecuta, din absolut toate punctele de vedere. Optionale cred ca se pot observa in fotografii. Masina este produsa in 15.12.2020, prima inmatriculare fiind 02.02.2021, in Germania, Munchen. Rulajul actual este 45.162 km. Tot procesul de achiziție și livrare a fost impecabil. Ii mulțumesc pe această cale domnului Cristian Nicolae, de la Automobile Bavaria Otopeni, pentru sprijin și consiliere.
    3 points
  2. Sa o stăpânești sănătos! Ce preț?
    1 point
  3. nu cred ca e vorba de a fi sau nu atasat, dar ce optiuni are? 1. o vinde asa cum e: teapa urmatorului proprietar 2. o vinde, dar mentioneaza ca a gasit span in motor: trebuie sa reduca pretul cu 5k poate 3. o dezmembreaza: trebuie sa ai timp si spatiu, mai ales ca dureaza mult sa vinzi unele piese 4. o repara si spera ca iese bine si se foloseste de ea in continuare
    1 point
  4. Gizas, scrie și tu în Word și da autocorrect dacă nu ești în stare singur pana la vârsta asta. Sau vinde mașina și fa liceul la seral, ceva.
    1 point
  5. Cumpara un cardan SH echilibrat, adica cu garantia ca daca nu se comporta cum trebuie sa il poti da inapoi. Si schimba din nou bucsele guibo, ca asa se numesc bucsile din capat. VEZI CA se pun DOAR pe o ANUME PARTE. Nu oricum. Sa ti le monteze DOAR mecanicul care zice ca stie cum se fixeaza pe masina. Si schimba si suportul intermediar ce tine cardanul la mijloc. Pune tot nou; doar cardanul SH garantat bun. Ca bani de unul nou.. mai bine vinzi masina. Baga bine la cap ca un BMW costa sa il intretii. Si daca nu il exploatezi cu trebuie TE COSTA SI MAI MULT. Asa vechi cum e. Ca daca vrei si mai nou, pregateste buzunarele si mai bine. Nu iti zic cu invidie sau de sus, e realitate. Bafta
    1 point
  6. Postez o poza și cu o mașina contemporană cu e46, in esența masini total diferite însă ambele îmi sunt foarte dragi… https://www.imagebam.com/view/MENNTR2 https://www.imagebam.com/view/MENNTX0
    1 point
  7. https://www.imagebam.com/view/MENHZTZ https://www.imagebam.com/view/MENHZV9 https://www.imagebam.com/view/MENHZWK https://www.imagebam.com/view/MENHZY1 https://www.imagebam.com/view/MENI00S  Aproape ca uitasem cât de placut se conduce! O mică reîmprospătare după vreo 2 luni de stat in garaj.
    1 point
  8. Intre timp i-am mai facut una, alta, ca sa nu ma plictisesc...i-am schimbat broasca usii fata pasager pentru ca nu se mai incuia/descuia din cheie sau din butonul de pe bord, pare-se o problema destul de comuna la seriile F. De asemenea am schimbat si manerul interior la aceeasi usa, din nou problema comuna cu "topirea" cauciucului acela aplicat peste ornament, am luat atat ornamentul manerului cat si al butonului care comanda geamul, am vrut sa fie ambele in acelasi ton. Tot la capitolul, e boala lor, la ultimele ploi am gasit putina apa pe mocheta din spate stanga, bineinteles ca nefiind la primul BMW stiam clar care e buba, cu toate astea nu pot sa nu exclam cum naiba la +20 de ani BMW inca nu a reusit sa gaseasca o solutie acestui bug, si la E46, E60, E39 am avut aceeasi buba. Am dat jos fata de usa si evident, intr-un colt jos, masticul acela era usor dezlipit si permitea apei sa intre in masina, asa ca l-am dat jos si am inlocuit cu unul nou, am luat din Leroy banda butyl speciala pentru asa ceva si acum sper sa fie ok. Am inlocuit si butonul de actionare al franei de mana, era usor crapat, iarasi "boala" lor cred, am vazut mai multe F10 cu butonul acela crapat, are un punct slab si daca nu bagi degetul bine sub el si tragi mai cu forta, il poti crapa. Toate ornamentele astea de plastic le-am luat de pe raftulcupiese.ro, pe care ii super recomand, piesele sunt de o calitate foarte buna si se potrivesc 100%, asa trebuia sa le fi facut si BMW de la bun inceput cred. Partea buna la toate astea este ca exista piese AM de buna calitate care adreseaza aceste probleme si au preturi foarte ok. O alta parte buna este ca sunt realtiv usor de schimbat si ca totusi, spre deosebire de alte marci, manerele se pot demonta usor fiind prinse cu suruburi, la alte marci sunt prinse cu plastic topit si e mult mai mult de munca.
    1 point
  9. Din pacate, trebuie sa platesti din propriul buzunar pentru politica de piese de schimb care s-a generalizat la toti producatorii din industria auto. Vezi cele doua poze de mai jos: una cu piesele de schimb care erau disponibile pentru cutia de transfer a unui BMW E30 325 ix, iar cealalta cu reperele disponibile pentru cutia de transfer a unui BMW F10 2.0d xDrive. Cred ca e foarte usor sa iti dai seama in care este vorba de E30 si in care de F10. Trei decenii distanta - si aproape nimic nu se mai repara.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.