Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/18/23 in all areas
-
Vă salut pe toți! De ieri sunt fericitul proprietar al unui nou automobil BMW. Masina pe care v-o prezint este un 520d xDrive G30 LCI mild-hybrid, Premium Selection, achizitionat de la Automobile Bavaria Otopeni. Fiind vorba de un Premium Selection, ne bucuram si de o garantie de 2 ani. Mașina are o sumedenie de dotari si mi se pare superioară lui F11 525d xDrive, pe care tocmai ce l-am vandut luna trecuta, din absolut toate punctele de vedere. Optionale cred ca se pot observa in fotografii. Masina este produsa in 15.12.2020, prima inmatriculare fiind 02.02.2021, in Germania, Munchen. Rulajul actual este 45.162 km. Tot procesul de achiziție și livrare a fost impecabil. Ii mulțumesc pe această cale domnului Cristian Nicolae, de la Automobile Bavaria Otopeni, pentru sprijin și consiliere.2 points
-
2 points
-
Salutare tuturor, m-am gandit sa deschid acest topic mai mult in ideea de a oferi unui posibil viitor proprietar un istoric cat mai bine documentat a masinii, atunci cand ii va veni sorocul. Pe mine m-a ajutat asa ceva acum 5 ani cand am luat F10-le de la @bomb3009 F10-le a dus o viata buna si linistita alaturi de mine timp de 5 ani sau ~70000 km, ba mai mult, dpdv estetic a plecat ceva mai bine. La inceputul anului am maritat-o, iar din iunie am ales sa merg la drum cu un G30 540dx dupa o lunga batalie intre X3 si 5 Series. Cred totusi ca am facut o alegere grozava cu seria 5. Poze inainte de a ajunge masina la Autohaus Isernhagen (de unde am luat-o eu): https://drive.google.com/drive/folders/10SQHq9_mk7k4x5BvNpHBsRQUszBn7Xc_?usp=drive_link Poze de dupa ce au cosmetizat-o cei de la Autohaus: https://drive.google.com/drive/folders/1yn7Q_YnaMsLJGMPaxSuB6wyHwIyFE_L8?usp=drive_link Am facut putin research legat de proprietarul din Germania si am descoperit ca este VP la o companie care se ocupa cu comercializarea stivuitoarelor si nu prea i-a pasat de masina, desi istoricul de service arata ca mentenantele au fost facute de cele mai multe ori la timp (la 30 000km conform BMW cu depasiri de cateva sute de km - lucru cu care nu-s tocmai impacat). Nu are rost sa mai atasez PDF-ul, il am salvat in caz de necesitate. A schimbat parbrizul, niste cauciucuri, a avut niste mici probleme cu AC-ul si a schimbat articulatia la cardan. In rest nimic iesit din comun. Durerea in pix se poate vedea in pozele de dinainte de cosmetizare. Nu cred ca e genul care sa intretina o masina cu pasiune. Am luat-o la ~90500 km, iar primul lucru pe care l-am facut a fost sa schimb cauciucurile. Desi aveau "carne" pe ele, profilele erau diferite, din ani diferiti si nu am vrut sa am probleme de diferential. La momentul curent e incaltata cu anvelope de vara Continental Premium Contact 6 SSR cu * astfel: Fata: 245/40 R19 Spate: 275/35 R19 Desi dealer-ul spune ca urmatorul schimb de consumabile sa fie facut in 2024 in iulie, i-am schimbat consumabilele inclusiv uleiul la diferential. Toate consumabilele sunt OE. I-am montat folii omologate, iar masina arata asa: Acum cateva saptamani am reusit sa rup un runflat, intr-o groapa. Multumesc CNAIR pentru cadou. Am schimbat cauciucul, am indreptat janta (care se ovalizase doar) si totu-i in parametrii normali acum. Pentru iarna am cumparat un set de jante R18 originale de aliaj, iar legat de anvelope inca ma gandesc ce sa iau, mai am timp pana la iarna. Legat de interior, l-am aspirat, curatat si hidratat cu produse de la Koch Chemie. Top Star - plastice Pol Star - curatat textile si piele Leather Star - hidratare piele Urmatoare interventie mai mare va fi schimbul de ulei la cutie, dar astept sa fac macar 100 000km cu ea. Momentan sunt la 94 000 si ceva. Optiuni avem urmatoarele: https://bimmer.work/vin/b1e37aed43e2e387f42015c652eadcaf9/options/ Drive: xDrive Series: G30 Transmission: Sport-Aut Color: Sapphire black metallic - 475 Upholstery: Exclusive leather nappa black / exclusive seam piping in contrast - LZFK Production date: 11.07.2019 Special equipment ex works: 1CA Selection of COP relevant vehicles 1CB CO2 scope 230 Additional scope EU-specific 248 Steering wheel heating 29G BMW 19"LM wheel, multi-spoke 633 258 Runflat Tyres 2NH M sports brake 2TB Sports automatic transmission 2VB Tire pressure display 2PA Locking Wheel Bolts 302 Alarm system 316 Automatic tailgate operation 319 Integrated universal remote control 322 Comfort access 323 Soft-close automatic doors 346 Chrome Line exterior 403 Electric glass roof 423 Velor floor mats 428 Warning triangle and first-aid kit 441 Smokers Package 453 Air-conditioned front seats 456 Comfort seat with memory 465 Through-loading system 4HA Heated seats front and rear 4LF "Fineline Ridge" wood finish 4M5 Individual instrument panel. Leather-covered 4NB Automatic air conditioning with 4-zone control 4NM Ambient Air package 4T7 Massage function for driver and front passenger 4T8 Automatically dimming exterior mirrors 4U0 Galvanic application of controls 4UR Ambient interior light 4UY Ski and snowboard bag 548 Kilometer speedometer 552 Adaptive LED headlights 5A1 LED fog lights 5AC High-beam assistant 5AL Active Protection 5AT Driving Assistant Plus 5DN Plus parking assistance system 610 Head-Up Display 650 CD drive 654 DAB tuner 688 Harman/Kardon Surround Sound System 6AC Intelligent Notcall 6Ae Teleservices 6AK Connected Drive Services 6c4 Connected Package Professional 6NW Teleplace With Wireless Charging 6u3 BMW Live Cockpit Professional 6U8 BMW Gesture Control 710 M Leather Steering Wheel 775 RACK HIMM Aion package 7R7 Innovation Package 7S2 Luxury Line 801 country version Germany 851 Language version German 879 On-board literature, German 8EK Dummy SALAPA 8KB Oil maintenance interval 24 months/25,000 km 8R9 Refrigerant R1234yf 8TF Active pedestrian protection 9BD Business Package 9D5 Entertainment Package 9LC BMW Live Cockpit ConnectedDrive A090 AGM battery 90 Ah1 point
-
Mulțumesc frumos! Când am luat decizia de a cumpăra Premium Selection exact la acesta gândire am recurs și noi. Sunt foarte mulțumit de achiziție și va încurajez și pe voi sa ajungeți la aceasta decizie!1 point
-
1 point
-
Felicitari pt achiziție , ai cumpărat o masina aproape noua cu minim 30 la suta reducere și te vei bucura de ea fără probleme și griji o buna perioada de vreme . Ai dotări suficiente , însă cel mai important e ca ai luat o masina in stare tehnica aproape noua . Ai făcut cea mai buna alegere . Sincer si eu prefer o masina aproape noua , chiar si dacă ii lipsesc anumite dotări , bă chiar dimpotrivă , mi-aș cumpara una cheală dar noua .1 point
-
1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si sa va plimbe cat mai mult fara probleme! Sunt curios ce optiuni utile crezi ca ii lipsesc masinii. Asa cum spunea si Ionut, sistemul audio HK era nice to have , dar in rest nu prea vad nimic altceva.1 point
-
Legatura este ca piesele sunt noi iar dauna a fost in spate bateria motorului hybrid e in fata (am garantie pe partea de electric si pe partea mecanica 2 ani) Pentru ca dureaza 2 sapt pana sa se uite cineva la ea si m am saturat sa stau cu masina in service frate mi s a taiat Dar o sa ma duc daca nu exista o alta varianta iti dai seama1 point
-
Ce legătură are kilometrajul cu dauna din accident? Și de ce nu te duci în reprezentanta?1 point
-
1 point
-
Been there done that. Mi a facut ieri cineva diagnoza cu ista a ramas sa se gândească cum sa abordam problema, a sugerat ca s ar putea sa fie nevoie sa schimb bateria pentru motorul electric si din ce am vazut pe net bateria ar fi in jur de 4000 de euro doar ca masina are 50.000 km si nu inteleg cum s ar putea ca din impactul accidentului sa se intample ceva atat de grav cu bateria cat sa trebuiasca schimbata, asta inseamna ca la orice accident eu schimb la baterii:)) ? Nu inteleg frate si ma simt pierdut .1 point
-
1 point
-
1 point
-
in general extra optiuni te ajuta la revanzare , probabil ca nu iei neaparat asta in calcul cand iei o masina , pt mine conteaza si sigur ca e irelevant , masina e frumoasa per ansamblu . Am vazut si eu configuratia asta la vanzare ,probabil destul de comuna , majoritatea cu M pack vin cu tapiserie neagra sau cel putin ce-am gasit eu . Jantele nu prea se potrivesc masina dar suntem cu totii diferiti si asta e un lucru bun pana la urma1 point
-
Iti spun eu inaintea tuturor mergi sa faci o diagnoza cu ISTA si o iei de acolo. Apoi ca orice problema electrica trebuie verificata abolut toata zona aceea a impactului.. cabluri lovite, mufe strambe, module electronice lovite si reparat ca la carte. Altfel nici nu poti.. Probabil masina a intrat intr-un mod de protectie a bateriei deconectand-o, cand a fost lovita masina. Aceasta avand probabil ceva senzori de impact, mai ales cand masina are o baterie electrica capabila sa produca prin invertor sute de volti.. pentru un motor electric. Un releu ceva de gen face asta.. un modul electronic probabil il controleaza. Dar mai intai trebuie verificate cabluri si ce am mentionat in mare mai sus.1 point
-
Ai dotari bune pe ea si e ce trebuie. As schimba jantele initial si cam atat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Gizas, scrie și tu în Word și da autocorrect dacă nu ești în stare singur pana la vârsta asta. Sau vinde mașina și fa liceul la seral, ceva.1 point
-
https://drive.google.com/drive/folders/1oSyi-TAGV7EjQlxeBb0jFVjydlZcJe-U?usp=sharing1 point
-
Si eu iti recomand sa te duci la reprezentanta. https://www.thisismoney.co.uk/money/electriccars/article-11891229/Rising-number-electric-cars-minor-battery-damage-written-off.html0 points
-
Multumesc de urare. Trebuia probabil sa caut ca tine mai intai pe YT, ca doar el ne invata mai intai. Despre ce e vorba in cazul lui, sa iasa planetara doar dintr-un capat sau sa coboare/schimbe grupul cu totul implica desigur pierderea aliniamentului pentru ca va trebui sa desfaca tot (Ma intreb daca tipul din video a luat in considerare demontarea arcurilor cu tot cu amortizoare.. ???? ca nu l-am auzit zicand nimic de arcuri - alea pe ce stau sprijinite?) sau aproape tot... Nu poti pur si simplu sa ridici fuzeta in sus de ambele parti desfacand 2-3 bare la tractiunea pe spate a unei masini ca bmw... _________________________________ EDIT: Doamne, dumnezeule ce porcarie au facut la F, ca si la G-uri pe spate. Ce bine ca mai am inca E90!! Tocmai m-am uitat in TIS! Vai mama mea ce bataie de cap, ...ce scule ai nevoie sa dai un rahat de diferential jos.. Ma intreb, de ce, oare de ce trebuie noi sa platim pentru mizeriile lor creative... ce avea rau diferentialul la un E90 prins in 6 suruburi??? Sa il fi pus exact la fel cum a fost conceput pe F-uri, G-uri!?!?! ..Nu a curs niciodata ala de E90, nu s-a auzit de probleme!! Poate prin fata lui.. ceva probleme dar rar.. Mai ales ca, auzi, e o problema la F-uri stiuta ca semeringurile sa piarda ulei. Pai numai daca te uiti asa in treacat in documentul TIS vezi, dupa modul de reasamblare, ce mizerie au facut.. (crrdeti ca G-urile sunt departe de aceiasi problema? Nu, ca e la fel diferentialul!) DE CE SI-AU BAGAT RELELE INTENTII SI AICI? Intr-un lucru care chiar tinea sute de mii de km pe modelele trecute!!!! Are doar ulei frate inauntru, ulei intr-o carcasa.. nici macar nu e precum cel de la cutia manuala.. cu atatea si atatea piese in miscare.. Bine ca stiu acum ce sa caut pe viitor!! Bravo @manole2000 ca m-ai facut sa caut mai bine.. ..Flacai, nu va mai luati bmw ca va jupoaie la buzunare, sunt pregati astia de la bmw. Ce a fost inainte.. da sa vedeti ce urmeaza.. Imi pare rau daca asta suna a frustrare dar ei chiar sunt mizerabili.. Astia de la bmw cauta falimentul sau sa faca masini care sa tina 100k, maxim 150k km la pretul stiut.. Sa nu ziceti ca nu v-am zis.. Pe topic, @AddVl nici nu te gandi, nici vorba sa crezi ca o poti face pe suportii tai, ca vrei tu, fara sculele necesare.. Sunt foarte curios cum o sa rezolvi minora problema a curgerii simeringului diferentialului! (Bietul tau diferential nici vopseau nu i-a cazutsi are deja probleme cu pierderea uleiului.. Intelept mecanicul la care ai fost.. ) Fara scula asta (doar pentru tras planetara din diferential, in locul celor 6 suruburi..) nu poti sa o scoti; desigur, in prealabil trebuie coborat diferentialul TEMPORAR, PE UN ALT SUPORT ... evident special, o talpa-tava care il tine fix in pozitie.. care tre' sa fie exceptional de scumpa.., daca pe o scula de mana dam doar $650... CARE FACE DOAR UN SINGUR LUCRU! Simplu.. (Va puteti imagina cat v-a ia un mecanic, ca sa isi scoata banii cat mai repede, si asta ca sa nu mai socotim presa care scoate simeringul si scula care impinge simeringul../ nemernici, nemernici, nemernici ai de au proiectat asa ceva! ) Desgur, au salvat timp neplatind timpul angajatului (salveaza bani) la montat in fabrica si castiga cand mergi la ei sa folosesca scula lor cea speciala; win-win situation pentru producator! Clientii/victime?... cum sa nu avem! Asta nu pe un model..0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00