Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/19/23 in all areas

  1. Eu nu o sa inteleg niciodata persoanele care refuza sa schimbe piese, si prefera sa mearga la risc total cu RAR. . Un EGR e 500 lei pe Pierburg, fu..i gura mami lui de EGR. La ce va luati oamenilor masini pe care nu le puteti intretine, sa schimbati un amarat de EGR, gura mami luinde EGR....?
    4 points
  2. adevarat si eu am hifi pe masina si e cam ….nasol. HK e total in alta liga
    1 point
  3. Eu doar ziceam, mie mi-ar fi placut sa am pe a mea B&W dar ma multumesc si cu H&K, am ascultat B&W intr-un i7….
    1 point
  4. Eu zic sa asculti prima data H&K si dupa mai vorbim, am un prieten care are pe G30 ce ai tu si eu aveam H&K , nu are nicio treaba HIFI cu H&K Acum am pe iX tot H&K si este mult peste H&K din fostul G30 si G32.
    1 point
  5. Iti spun numai daca explici cum l-ai stricat! Dar, hai sa iti zic pana la urma. Depinde in ce situatie esti cu etreierul. Daca e pe masina e un pic mai greu. Poti sa pui burduful cel mai usor cand pistonul este impins pentru ca evident ai mai mult loc de manevra in special in partea de deasupra, dintre piston si "cocoasa" lui.. Acum, cum am zis ideal e sa schimbi burduful cand pistonul e impins. Scoti burduful vechi din canelura de pe piston cand e pe la jumatate spre impins. Dupa ce il scoti din canelura il impingi pana in capat. Asa ii scoti pe cel vechi. Cureti la sange (metal) tot ce poti si apoi incepi sa il pui pe cel vechi incepand din dreptul "cocoasei" spre partea celalalta unde ai mai mult loc.. cand pistonul e impins complet.. Nu trebuie sa impingi deloc nebuneste in marginea aia a burdufului (cu latul surubelnitei de 4mm descrise mai jos) ci tehnic as zice.. pana la urma e vorba de un inel din metal imbracat in cauciuc iar (si asa) cauciucul pe interior "incaleca" buza aia. Atat. Cel mai indicat ar fi sa ai, fie un ajutor care sa tina cat mai fix etrierul pe unul din bratele suspensiei etrierul. Asta e foarte indicat pentru ca tu sa pui toata energia si precizia in acei 4mm cat sunt acolo de jur-imprejur. Alta varianta ar fi sa desurubezi furtunul de frana de pe etrier (pui un dop, daca lucrezi singur..) si prinzi etrierul intr-o menghina iar asta e solutia de vis.. ..ca altfel il injuri pe ala de tine de etrier ca nu tine bine, si iti faci dusmani. O sa pun o poza exemplu cu solutia gasita de mine pentru orice reparatii sau curatiri ale etrierelor... pe banc, fara scurgere de lichid de frana. Iar ca scula am folosit o scula facuta dintr-o surubelnita veche cu maner careia i-am taiat varful drept DAR tesita sa nu intre (ciupeasca) prin materiale moi ca cauciucul, foarte usor indoita la varf, sa intre in locuri in care nu ajung degetele.. groasa de cam 4-5 mm, indoita si tesita (fara margini ascutite la varf, asa am pus burduful pe marginea mare.. Apoi, am impins pistonul, fie facand pedala - daca e inca prins de furtun, fie am folosit o sarma otelita lunga de diametru gaurii din etrier (pe unde intra lichidul) si am impins asa pistonul, sa zic 3/4 din cursa, uns la interior burduful si pistonul cu vaselina pentru cauciuc si te apuci sa urci marginea cealalta pe piston acum. Cu mana sau o surubelnita. Invartit, cat de cat sa stea cat mai drept burduful... Apoi te apuci sa impingi din nou pistonul inapoi, sa pui placute si restul.. Dar, daca burduful a prins aer in el... din nou, aproape de maxim impins te opresti din nou si cu o surubelnita lata, subtire, ridici cauciucul de jur-imprejur sa iasa aerul blocat sa se aseze toate cutele cat mai bine, si frumos sa nu se deformeze iremediabil in timp daca ar sta stramb burduful sau rasucit.. Si cu grija dau drumul la marginea burdufului in canelura. Si asa a facut o treaba de profesionist. Bafta si sper sa intelegi procedura mea.
    1 point
  6. Pentru tine @AddVl si cei interesati sa faceti macar schimb de ulei, cantitatea de ulei se pune in functie de versiunea de diferential avuta. Adica: 168LW 0,75L 190AL 0,8L 205AL 0,8L 215LW 0,9L 215LWS 1,0L 225AL 0,9L 225ALS 1,0L 225M 1,0L 235LK 1,2L Cica se inlocuieste surubul pe unde umpli. Se strange la 60Nm. Parese ca surubul este M22.
    1 point
  7. Nu orice service știe sa repare sistemul electric hibrid, chiar și reprezentantele au dificultăți câteodată. Iar fără ista nu e nicio șansă..
    1 point
  8. Am verificat, nu e pe lista de rechemari. Acum strang informatii despre eliminarea EGR ... nu mi-e clar daca va mai trece testul de gaze la ITP ...
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.