Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/22/23 in all areas

  1. @CristianLV Este greu sa gasesti argumente pozitive pentru acea masina. Motorul este N13 (din generatia "Prince"); a fost in fabricatie doar 5 ani, iar istoricul sau privind fiabilitatea este relativ patat. Un motor mic (1.6l) si pe benzina - chiar daca turbo, la o caroserie relativ grea (~ 1,5 tone), implica o dinamica redusa si un consum destul de ridicat, in orice stil de conducere altul decat "batraneste". Masina are deja 11 ani vechime, deci incepand din 2024 vei avea de-a face anual cu deranjul ITP. Rulajul (declarat in anunt) de 132k Km nu este nici el deloc atractiv. Vezi si: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/186809-ghidul-cumparatorului-novice-de-bmw/
    2 points
  2. Interesant. Este pentru prima oara cand aud de acest produs. Citind la repezeala cateva informatii despre el, am inteles ca este in principiu glicol pur. Principala problema consider ca este parametrul denumit caldura specifica. In cazul apei, pentru a incalzi cu 1 gr. C o cantitate de 1Kg de apa este necesara o energie de 4186J. In cazul Evans-ului, doar de 2633J. Densitatea glicol-ului este cu cca. 10% mai mare decat a apei. In concluzie, la acelasi volum de lichid de racire si aceeasi crestere de temperatura, apa pura preia (si ulterior disipeaza in radiator) aproape 50% mai multa caldura decat glicol-ul. Avand in vedere ca, in mod standard, la o masina ai un amestec 1/2 apa - 1/2 antigel, rezulta ca lichidul de racire obisnuit poate prelua cu cca. 25% mai multa caldura decat Evans-ul, la aceeasi diferenta de temperatura. Nu imi dau seama de utilitatea reducerii presiunii, dar m-ar ingrijora scaderea eficientei de evacuare a caldurii. Desigur, folosind un radiator mai mare, sau o pompa de apa cu debit marit, poti face ca acest dezavantaj sa dispara - dar daca astfel de modificari sunt usoare la o masina de curse, nu la fel stau lucrurile la o masina de serie.
    1 point
  3. Si Google Drive daca foloseste cuiva.
    1 point
  4. Nu orice service știe sa repare sistemul electric hibrid, chiar și reprezentantele au dificultăți câteodată. Iar fără ista nu e nicio șansă..
    1 point
  5. Mama, ce articol. Incredibil, fabricantii sa declare o masina electrica buna de casat.. dupa un accident foarte probabil minor.. dupa regulile vechi in care se mai plesnesc masini.. Sa tot iti iei electrica... bleah..
    1 point
  6. Bimmer code 4.17 https://www.mediafire.com/file/541b5v6cgwj5kym/BimmerCode_4.17.0-11247.apk/file Bimmerlink https://www.mediafire.com/file/6bwekvcpk6uz7ny/BimmerLink+for+BMW+and+MINI_2.31.3-5481.apk/file
    1 point
  7. https://www.press.bmwgroup.com/usa/article/detail/T0373035EN_US/expanding-the-portfolio-bmw-group-acquires-the-alpina-brand The BMW Group welcomes a new addition to its portfolio, as the ALPINA brand becomes part of the company. The BMW Group will secure the rights to the ALPINA brand – bringing even greater diversity to its own luxury-car range. [...] The conclusion of the transaction is still subject to various suspensive conditions – in particular, approval by the responsible antitrust authorities. The long-standing cooperation agreement, which was extended for another five years in late 2020, will expire on 31 Dec. 2025. https://www.alpina-automobiles.com/en/tools/alpina-news/ The BMW Group buys the ALPINA brand from the ALPINA Burkard Bovensiepen GmbH + Co. KG. BMW ALPINA automobiles will continue to be developed and produced in BUCHLOE until the end of 2025. The family run company will rebrand itself under the BOVENSIEPEN name, invest in the business related to classic automobiles and will continue to offer different, exciting new mobility solutions.
    1 point
  8. Nu contează sincer cine a provocat accidentul ci raportul politistului austriac(era de fata ) si faptul ca eu nu vorbeam germana ci doar engleza dar asta e un alt topic si nu are rost sa dezbatem. Trebuie sa repar masina pe banii mei
    0 points
  9. Ai primit minus de la mine, din simplul motiv ca a te imprumuta la banca pentru o masina scumpa sh, este in opinia mea o prostie. Daca iei masina pe leasing, ca ai nu stiu ce afaceri, si iti deduci cheltuieli, aia e cu totul altceva, dar ca sa ai o rata de 4-500 eur la banca pentru o masina sh costisitoare, nu este o decizie prea inteleapta. Ai mai primit minus de la mine, si pentru faptul ca ti-a fost lene sa cauti, si ai adresat o intrebare generica. Pai consturile de intretinere pot varia enorm in functie de o multime de parametri, pe care tu nu i-ai oferit aici atunci cand ai adresat intrebarea, dar astepti raspunsuri.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.