Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/23/23 in all areas

  1. Desi sunt de parere ca este riscant a cumpara un BMW second-hand sub presiunea unui buget redus, iata totusi cateva sugestii generale: ii recomand sa se concentreze pe platformele seria 3 E90 si seria 1 E87 (inclusiv derivatele). Din punct de vedere al robustetii caroseriei si suspensiei, ambele sunt net superioare fata de seria 3 E46. Nici vorba de serii 5, 6, 7, sau de platforme introduse inainte de anii 2000; in ceea ce priveste motoarele, as lua in considerare pentru Diesel doar M47 (prima optiune) sau N47 (a doua optiune, cu rezerva arhi-cunoscuta asupra lantului de distributie), iar pentru benzina doar N52B25 (2.5l - cu rezerva asupra consumului de ulei). Cu orice alt tip de motor este fie loterie (avand in vedere fiabilitatea discutabila combinata cu uzura acumulata), fie impozit mare (capacitatea cilindrica), fie ambele; istoricul de intretinere / service bine documentat, reviziile efectuate mai des decat specificatia BMW, precum si rulajul redus (nefalsificat) sunt criterii mult mai importante decat dotarile, culoarea, jantele, etc. As prefera o astfel de masina, chiar daca ar avea in istoric accidente usoare, dar cu reparatii realizate cu simt de raspundere; o masina cumparata de noua de la reprezentata din România este de regula un deal mai bun si cu un istoric mai sigur decat o masina adusa din strainatate, mai ales daca aceasta din urma a trecut prin filiera "samsarilor".
    4 points
  2. Salutare, Am rezolvat-o singur! Esys, PSdZData Full, Cablu Enet sau iCOM, sursa stabilizatoare pentru baterie. In linii mari am facut update de soft pe DDE cu esys. Procedura de flash cu esys este in mare parte cea cunoscuta, cu mentiunea ca sunt cativa pasi de urmat pentru ca Esys sa scrie soft-ul de pe motorul de 190hp. Update-ul dureaza cateva minute. Momentan nu sunt erori sau probleme. Deci da, se poate pune soft-ul stock de pe motorul B47 de 190hp pe motorul de 150hp, cu Esys. Dupa update s-au actualizat si valorile in Sport Displays.
    1 point
  3. Da, oricum trebuie sa tragi cabluri HU-AMP si AMP-boxe, dar o spuneam in ideea ca it's not worth overdoing it. Adica nu cumpara fire ca pentru un subwoofer de 1000w .
    1 point
  4. Am cont de atatia ani pe forum si totusi nu am vazut pana acum topicul acesta... Doamne, ce E46...e superb! Felicitari!
    1 point
  5. Referitor la condensul de la AC, este absolut normal. Multumesc pentru feedback.
    1 point
  6. BMW și super ieftin ? Mult noroc....
    1 point
  7. Scoate furtunul de la convertizorul de presiune (care intra în egr) , astupa-l cu un șurub și mergi așa câțiva km ,vezi daca mai face .
    1 point
  8. Ce camioane frumoase, la varsta lor! Te doare sufletul sa vezi cat de obtuzi sunt idiotii de parlamentari fata de niste lucruri care nu isi gasesc locul decat fie la muzeu, sau pe cele mai frumoase sosele (care nu sunt) in cazul masinilor de epoca.
    1 point
  9. Pune un soft mai nou sau alt soft (upgrade/downgrade) in DDE si poate ii trece..
    1 point
  10. https://b365.ro/supraimpozitul-pe-pasiune-un-camionagiu-pensionar-care-a-reconditionat-vehicule-romanesti-de-patrimoniu-se-uita-ingrozit-la-planul-guvernului-de-a-l-taxa-ca-pe-miliardari-cu-maybach-511934/
    1 point
  11. Poate iți faci de lucru si la masina nou cumparata luând discurile jos,nu e ca si cum ai schimba niste roți.Te miri ce probleme apar ,o să ai 2 masini cu probleme.
    1 point
  12. @adelina Este dificil de pus un diagnostic. Ar putea fi chiar cateva probleme diferite. Idei: a) verifica daca lichidul care se aduna la picioare, respectiv cel de sub masina, este intr-adevar lichid de racire. Ar mai putea fi condens de la AC. Il poti identifica dupa culoare, miros si simt (usor uleios), dar cel mai sigur (si totodata scarbos) dupa gustul dulceag; b) nu atat ventilatorul electric pare sa aiba o defectiune, ci mai degraba circuitul care il comanda, de vreme ce spui ca atunci cand AC este pornit ventilatorul se invarte. Aceasta ar explica si supraincalzirea motorului la viteza mica, temperatura ambientala mare, dar cu AC oprit. Ar trebui sa faci o diagnoza cu soft original BMW; c) faptul ca pierzi lichid de racire (mocheta + sub masina, dar de verificat conf. pct. a) trebuie diagnosticat imediat. Este musai sa descoperi exact de unde curge; d) daca din testul de la pct. a) rezulta ca lichidul nu este din circuitul de racire, iar din testul de la pct. c) rezulta ca nu exista o sursa a scurgerilor de lichid de racire, garnitura de chiulasa ar putea fi compromisa; e) in fine, fumul albastru denota o problema la simeringurile de supape, posibil pe fondul uzurii si acutizata de supraincalzire. Ar fi util sa ne tii la curent.
    1 point
  13. LSD si suspensie e una. Doar nu iti faci soft stage 2 motor si cutie ca sa mergi legal. I-a rupt fasu' bro, pops and bangs noaptea vrummm vrumm Fiecare face ce vrea cu masina lui, fiecare face ce vrea cu banii lui. eu unul asa cum am zis mai sus nu o sa cumpar masina gata "tunata" din mai multe motive, unul fiind ca printre placerile vietii (cel putin pt mine) e sa-mi customizez masina dupa bunul meu plac.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.