Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/28/23 in all areas

  1. Am si eu o Tesla Model 3 Long Range de aproape 1 an. Dpmdv nu este nici pe departe o masina de autostrada, consumul de energie e urias pe caldurile astea (aproape 25% din energia totala consumata e clima, undeori si 30%), pentru mine ceva mai rau decat iarna. Chiar ieri am facut un drum de vreo 150km, cu autostrada unde am mers si cu 180, si pe drumul asta cu clima, singur in masina pana acasa am consumat aproape 40% din baterie. Daca merg potolit in limitele legale, acelasi drum consum vreo 28% baterie. Pe autostrada, daca conduci cu 140-150 te vei opri la max 300 km pentru incarcare. Asta nu e o problema in vest unde ai supercharger pe autostrada, dar aici poate fi o problema. Daca mergi "ca mortu'" poti veni de la cluj la bucuresti fara incarcare. Din fericire, mai am si o masina cu motor termic si combustibil nelimitat, asa ca Tesla o folosesc doar pe anumite rute, si preponderent oras. Ce e misto, si imi place la ea, este ca ai scaune/bancheta/volan incalzit, o poti raci/incalzi/porni/da cuiva de la distanta, sunetul e peste multe masini scumpe. Luminile sunt mai proaste decat cele adaptive de pe F40, senzorii de ploaie se bazeaza pe camere si sunt de cacat. Masina mea are senzori de parcare, dar tot ce vine de vreun an aproape vine fara senzori, sunt multi care se plang de acest aspect. Overall, pentru mine este o masina-gadget, nu as tine masina daca nu as avea si o termica. Pur si simplu Romania nu este tara unde sa faci asta. Inca.
    4 points
  2. Eu sunt tantalaul in cauza. Am zis sa las un update. Masina are un pret de 3200 (negociabil), la 200 000 km. Am fost astazi sa o vad, si rezultatele sunt dupa cum urmeaza: racordul flexibil de la esapament e fisurat, motorul hâsâie puternic chiar si la ralanti la accelerare de la ralanti, motorul ezita un sfert de secunda intre 1400-1600 rpm, de fiecare data dupa ce s-a incalzit, motorul avea fluctuatii mari de turatie. In 10 min de stat la ralanti, s-a oprit de 2 ori am inteles de la proprietar ca ar avea probleme la senzorul de noxe nu are itp ventilatorul de la AC nu a pornit deloc proprietarul schimbase un injector. Probabil mai trebuiau schimbate si restul estetic, masina se prezenta ok. pacat de motor Acestea fiind spuse, am hotarat sa ii las pe altii sa profite de ocazie.
    1 point
  3. daca “se merita” e greu de spus. de pe ebay, sau de la Ionut la colt care face tuning in parcare nu. parca Bmw vinde ceva performance upgrade pt motorul asta
    1 point
  4. Intre timp, am luat ceara lchida de la meguiar"s, 47 lei, 500 ml. Se aplica usor, strat subtire, deci economic iar daca o stergi imediat, rezolvi toata masina in 10 minute. Nu stiu daca aluneca apa dupa aceea, nu am probat, petele de calcar sigur le rezolva. Nu am vandut inca masina, anuntul ramane valabil. Daca nu ma razgandesc, intre timp, la primavara o postez pe mobile.de
    1 point
  5. A, am inteles. Deci daca lumea iti spunea ca trebuie pus ulei 5w30 la dpf off, si nu 5w40, nu mai faceai dpf off. Are logica, ce sa mai vorbim. Ca si raspunsul pe care i l-ai dat lui @bimmer90f30, ca sa-ti dea el bani sa schimbi dpf-ul. E clar ca tu ai de gand sa intretii cum trebuie masina, si voiai doar sa stii cum sa faci treaba asta corect
    1 point
  6. Nu cu mult timp in urma era pe forum o discutie privind faptul ca vremea tuning-ului este la apus. Au inceput sa apara si masuri legale impotriva unor firme de tuning: https://www.thedrive.com/news/another-diesel-tuner-nailed-with-1m-fine-for-emissions-tampering
    1 point
  7. Vor suna urat, H40, zici ca e de pe tabelul lui Mendeleev. Mie îmi place, dacă l as vedea pe strada, tot as întoarce capul după el.
    1 point
  8. Din pacate la fel si eu in trecut am pus aftermarket si nu tin, se ovalizeaza imediat, doar cu cele originale nu am avut probleme.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.