Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/31/23 in all areas

  1. Este necesar sa mergi la un mecanic care are multa experienta cu motoare N47 si, in plus, referinte foarte bune. Ar fi excelent daca mecanicul de acum este calificat, dar esecul reparatiei indica opusul. Inainte de a angaja alte cheltuieli, trebuie facuta o analiza atenta asupra sirului de evenimente. Incepe cu motivul pentru care s-a spart vasul de expansiune. A fost imbatranirea materialului, sau supra-presiune in circuitul de racire? Pe ce s-a bazat decizia de a inlocui garnitura de chiulasa? A fost studiata garnitura veche, dupa demontare, pentru a stabili daca intr-adevar era compromisa? Nu elimina din start cauze banale. Exista certitudinea ca, dupa inlocuirea garniturii de chiulasa, circuitul de racire a fost aerisit temeinic? Ai grija, aerisirea circuitului de racire la un motor modern nu este o operatiune banala. Faptul ca iese abur, cu pompa de apa demontata, nu este un test relevant. "Verificarea" chiulasei implica ceea ce a spus @enders mai sus, anume un test pentru fisuri. Pe scurt, astuparea tuturor "gurilor" circuitului de racire din chiulasa, urmata de presurizarea cu aer comprimat si verificarea scaparilor de aer intr-o baie de lichid. Nu este nici simplu si nici la indemana oricui. Orice altfel de "verificare" poate sa fie neconcludenta. Inainte sa ii faci ceva blocului motor, re-verifica atent daca toate componentele despre care mecanicul a spus ca sunt OK, precum si operatiunile facute de acesta. Succes.
    2 points
  2. Din fericire pentru tine, audiograma ta este tipica unei persoane cu auz normal, dar care nu mai e la prima tinerete. Din pacate pentru mine, audiograma mea consemneaza o deficienta de auz, combinata cu degradarea indusa de varsta.
    1 point
  3. Cred ca mai puțin de atât.. dar da.
    1 point
  4. Consider ca cea mai buna si fiabila varianta e instalarea unui combox. Cu 300 euro reusesti sa cumperi tot ce e necesar, sa faci montajul si toate codarile necesare.
    1 point
  5. @bimmer90f30 Imi pare rau ca trebuie sa te umilesc in public, dar ce ai tu acolo este poezie. Uite asa arata audiograma la varsta mea - ocazie cu care intri in contact cu expresia grafica a notiunii "hearing impairment". Te asigur ca auzeam excelent in tinerete. Cand ajustez cele 10 benzi EQ de la head-unit astfel incat sa aud decent, toti ceilalti din masina (cu auz normal) se plang, pe buna dreptate, ca sunetul este oribil. Rog scuzati off-topic-ul.
    1 point
  6. Ce buna oportunitate sa ma laud. Ca ai adus in discutie @FiveThreeFive, asta sunt eu la varsta mea. Facuta de un asistent medical. Pentru curiosi, sunt ceva aplicatii pe mobil ce genereaza frecvente la diferiti db.. Trebuie doat cautat Audio Frequence Generator pentru android/iphone si apoi selectati cu, ce frecventa vreti sa va testati. Nu stau prost cu auzul inca, da desigur, se va deteriora cu varsta., (si) de aceea am ales personal sa imi pun la punct un sistem audio nu surround, nici DSP.. ci surround-matrix.. ceea ce face, ca sunetele sa nu trebuiasca intarziate pana ajung la urechi - ca sa dea un efect placut auditiv ci sa fie cat mai separate sonor in piesa muzicala in voce si instrumente separat distribuite spre difuzoare ..Nu multe circuite integrate (IC) pot sa faca asta! E vorba de unul anume creat (de altii..) in tineretea mea.. Si e nevoie doar de 7 difuzoare in BMW (hai 9 daca socotesc si tweetere). Revenind la idee, simplu fapt in a se incerca electronic separa (nu frecvente!) voce (chiar cor separat de vocea artistului) de instrumente si directiona pe canale diferite (evident) face ca frecventele sa nu trebuiasca sa umbli la ele (pentru ca pana la urma piesa a fost ea insasi mixata suficient in studio sa sune bine) ...ca oricum anumite frecvente cu varsta NU le mai auzi ci separarea notelor mizicale si chiar a vocii, intrumentului principal sa faca muzica si mai placuta! Si cu asta am zis tot ce am vrut sa zic. Pentru asta iti trebuie mult mult timp, ceva bani si nervi in a adapta masinii asa ceva. Nu recomand decat daca timpul, banii si cunostintele tehnice permit.
    1 point
  7. ok, deci fulia nu era rupta la momentul acela, radiatorul a fost verificat? A verificat daca termostatul deschide corect ? In bord acum cand "fierbe apa" apare avertizare de overheating, sau mai bine a pus mecanicul diagnoza sa vada ce temperatura au apa/uleiul ?
    1 point
  8. Eu la 330e am consumul mediu general de 4.7 l + 8 KWh/100 km. Sa zicem ca se aduna la echivalentul a 5.3 l in bani, desi nu e chiar asa pentru ca asta include si energia regenerata. Si asta la mers mai mult in oras decat in afara. Prin comparatie, la 320d, folosit la fel, am consumul mediu 7.6 l. Plus ca benzinarul e mai placut la condus, plus ca ai avantajele cu climatizarea de care spunea si @Romulus. Da, portbagajul mai mic e un inconvenient. Rezervorul mai mic nu ma deranjeaza, ca nu merg doar pe autostrada. Si chiar si atunci, o oprire in plus la 1000+ km nu mi se pare un capat de tara. Una peste alta, nu mi-as mai lua diesel. Mi-as lua o electrica, in schimb la tura urmatoare
    1 point
  9. Pro-kit coboara aproximativ 3cm fata de suspensia normala (non Mpack) la E90.
    1 point
  10. Nu exista nicio scuza si niciun argument (nici dpdv legislativ) sa se mearga pe banda a 2-a, in condittile in care se poate folosi prima banda. Indiferent cu ce viteza merg, chiar daca estimez ca retragerea pe banda 1 va fi pt max 1 km si voi fi nevoit apoi sa trec pe banda a 2-a, o fac
    1 point
  11. Am si eu 2% in oras daca e plina bateria.
    1 point
  12. In ritmul asta, nu vei mai putea circula in anumite sectoare de drum, deoarece va fi depasita masa de 3.5 tone.
    1 point
  13. A ,nu ideea este simpla, aveam interior simplu textil fara incalzire si am luat un interior piele cu scaune recaro fata si incalzire de la colegul Dee-low , doar ca masina mea nu avea instalatia electrica pusa si nici consola cu butoane scaunele actuale sunt din fabrica pregatite dar erau pe alta masina .. mare patron ! merci p.s. pana la urma am folosit usitele tale infoliate caci am ajuns la concluzia ca ale mele erau cam jupuite pe ici pe colo si parca le prefer asa infoliate decat jupuite ,merci acu trebuie sa imbrac si eu lateralele exterioare dintre usi in folie d-aia ca sa aibe un rost, ca sunt cam singure acolo usitele alea ..barem sa le asortez cumva desi o sa vina si dinavin si o sa mai dispara o usita :frantics:
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.