Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/01/23 in all areas

  1. Hai sa fim seriosi. In Bucuresti vara daca mergi pe strada nu poti sa respiri cum trebuie din cauza gazelor de esapament. Sunt atatea rable, atatea coji "tunate" cu dpf off, egr off, cat off si asa mai departe, si toate iau cumva ITP-ul. Da, e si poluare cu praf, si cu toti minoritarii aia care ard chestii pe langa oras. Dar toate contribuie la efectul asta minunat.
    2 points
  2. Singurul racord flexibil cel stiu eu e imediat dupa tubina adica tocmai in fata la masina. In rest teava w rigida si sustinuta de ceva gume de cauciuc, chestii.. Daca tu filmezi la spatele masinii m-as indoi sa se auda tocmai de acolo. Urca-o si tu pe elevator 10 min si te lamurasti. Despre costuri nu ma intreba ca eu imi repar singur "cotetzele" pe roti...
    2 points
  3. @bimmer90f30 am sa incerc sa acopar pe puncte, dar nu sunt neaparat guru in domeniu in primul rand linkul pus de Romulus e din Daily Mail, un tabloid, un fel de cancan daca vrei cunoscut pentru articolele sale de extrema dreapta, deci nu e sub nici o forma adevarul absolut si sunt convins ca pe undeva au invartit numerele alea sa le iasa lor bine. in al doilea rand piata auto SH din UK e foarte atipica comparata cu orice piata din Europa. ce in europa se vinde cu 10k in UK poti gasi sub 2k. piata auto SH e foarte influentata de km si costul de intretinere, pentru ca serviceul e scump, unele masini ajung la fier vechi foarte repede pentru ca pur si simplu nu mai exista cumparatori. Nu cred ca piata auto SH electrica va avea mare viitor cel putin in uk. Masinile SH electrice sunt inca relativ scumpe comparativ cu alea pe benzina.in 90% din cazuri clientul electrica e minim middle class , deci ori is permite una noua, ori primeste una de la job in al treilea rand cetatenii Londrei sunt multi si in mare parte la doua extreme. Bogati si woke care o ard pe electrice si se bucura de chestia asta, pentru ca planeta , pentru ca da bine pe fb si la job sa sustina green energy . Apoi ii ai pe aia asistati sociali( care nu sunt putini),care efectiv stau pe gratis pe banii guvernului acolo si pentru care orice trebuie sa vina din cer , sa li se dea sa li se faca. pe astia ii prinde ukip si ii manevreaza cum vor. mai sunt strainii iarasi nu putini care cam fac cum li se zice si asta e. totusi nu uita piata auto sh e foarte ieftina , un ulez compliant benzina piata costa si sub £1000
    1 point
  4. @bimmer90f30, nu trebuie să mă crezi neapărat . Eu am spus ce am făcut . Mașina e cumpărată de mine de la primul proprietar (eu fiind al doilea),care i-a făcut service doar la BMW ,in Germania . Am cartea service ,nu scrie niciunde că s-a schimbat ulei diferențial ,ulei cutie sau lanț distribuție . Fiecare face ce vrea ,eu spun ce am constatat ! Cat despre cei care înțeleg că eu mă vait că am pierdut 156 de lei , au înțeles total greșit . Frica mea este sa nu cumva sa fi făcut ceva rău, cand am schimbat uleiul asta .
    1 point
  5. si totusi @bimmer90f30 de unde ai scos faza ca in londra poti intra doar cu masina electrica, daca nu esti nevoit sa platesti? am impresia ca, confunzi o chestie cu alta. In Londra sunt 2 taxe, una e ULEZ( ultra low emission zone) care s-a extins de curand , am impresia ca euro4+ pentru benzina si euro6(5?)+ pentru diesel nu platesc . o alta taxa, dar asta se aplica doar in buricul targului e congestion charge, in care intr-adevar nu platesti cu masina electrica( pana in 2025 cand vei plati si cu electrica) in plus de asta ce trebuie sa intelegi e ca o mare parte au masini de serviciu, care sunt la randul lor impozabile in functie de norma de poluare( care e suportata de tine ca si angajat) . de exemplu pentru un g20 320i taxa asta e in jur de £450/luna. asa ca mai bine iti iei o electrica de la job unde taxa de cateva zeci de lire pe luna, plus ca incarci gratis in majoritatea timpului la job
    1 point
  6. 9.7% pe 53.000km Sa mai asteptam sa faca si el vreo 10.000 cu totul Faza este ca eu daca veneam in conditiile lui de aseara, aveam 8.5 sau altfel spus, el daca venea cu mine azi, avea 10. Plus ca la mine in masina erau nevasta-mea, fiica-mea, scaunelul care e greu, 24 doze de vin, valize, chestii de marketing. Peste 2 tone cantaream. El era cu degetul in cur. In fine, opinia mea ramane ca hibrida si electrica sunt masini de oras. O sa se faca presiune mare pe mine sa trec pe hibrida la munca. Mai sunt 18 luni de leasing la A6, dar nu ma las
    1 point
  7. Din câte știu, toate electricele folosesc frâna regenerativă, dar cu intensități diferite. Iar unele au "moduri" mai mult sau mai puțin agresive. Probabil te referi la modul "agresiv" de frânare, care activează automat frâna când nu apeși pedala de accelerație. O senzație neplăcută într-adevăr, nu ai cum să faci coasting.
    1 point
  8. 3-5 procente la nivel global te referi? Nu cred ca nivelul de poluare dintr-un oras generat de masinile termice este doar de 3-5 procenete, mai ales intr-un oras ca Bucuresti. In orase nu prea sunt fabrici si alti mari producatori de poluare. Am cautat si un scurt articol si vad ca astia spun ca este 80% generat de masini: https://www.wall-street.ro/special/romaniaverde/284397/traficul-din-bucuresti-produce-80-din-poluarea-din-aer-cate-masini-sunt-in-oras-in-acest-moment.html#gref Si in Londra era tot o cifra de asta destul de mare cand am vazut eu acum vreo 2,3 ani .
    1 point
  9. am avut si eu racordul rupt si nu se auzea asa. Tin sa cred ca ori iti atinge pe dedesupt probabil vreun tampon obosit la esapament, sau cum a spus si bimmer posibil ceva desprins. Racordul este vreo 200 de lei + - , plus sudura si manopera.
    1 point
  10. In video zice ca ar trebui sa faca 678 long range-ul deci sa zicem ca in iarna cu o scadere de 20-25% ar fi 542-508 km. Pentru mine ar putea sa fie si masina primara daca chiar astea sunt cifrele.
    1 point
  11. Daca e vorba de batai scurte vibrand metal pe metal si nu vezi nimic la exterior rupt, metalic, sa atinga esapamentul.. poate fi intern ceva separatoare rupte, menite sa rrduca zgomotul, dezlipite/desprinse din sudura.. in toba finala.. si aia e..
    1 point
  12. Noul model 3 de la tesla o sa puna in genunchi industria EV din Germania daca ce spune in acest video e adevarat: Rezumat: Range mai mare, scaune ventilate, scaune noi mai confortabile, scaderea zgomotului(noi materiale + geamuri duble peste tot), faruri noi mai interesante zic eu, suspensie noua, ecran infotaiment nou, etc. Cu siguranta o sa puna presiune pe ceilalti competitori, mai ales daca isi pastreaza pretul. La pretul actual sa ai geamuri duble peste tot si scaune ventilate este ceva.
    1 point
  13. Cred ca mai puțin de atât.. dar da.
    1 point
  14. Consider ca cea mai buna si fiabila varianta e instalarea unui combox. Cu 300 euro reusesti sa cumperi tot ce e necesar, sa faci montajul si toate codarile necesare.
    1 point
  15. Cruise Control e nice to have, il folosesc pe autostrada, dar nu e un must. In schimb, recomand scaune comfort, Harman Kardon, faruri adaptive si cat mai intretinuta. Eu la 530i am 68 litri, exagerat de putin are 530e...
    1 point
  16. https://www.theguardian.com/environment/2022/jun/03/car-tyres-produce-more-particle-pollution-than-exhausts-tests-show Car tyres produce vastly more particle pollution than exhausts, tests show This article is more than 1 year old Toxic particles from tyre wear almost 2,000 times worse than from exhausts as weight of cars increases ca fapt divers
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.