Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/07/23 in all areas

  1. Gandeste-te ca, cumperi o masina aparuta in 2003 sau 2008 cel tarziu. Are deja intre 20 si 15 ani. Orice SH cu atatia ani va avea nevoie de o intretinere completa s de schimbat multe piese la ea sa o faci impecabila. Daca te intereseaza piese, uita-te pe site uri , bagi specificatiile masinii si cauti cat costa o valva EGR, discuri frana, amortizoare, flanse, brate, bucse, etc. Am avut E60 525D 177 cai automata si pot sa zic ca-n 2008 era o masina scumpa la intretinere. Acum nu stiu care mai sunt preturile, dar mici nu sunt
    4 points
  2. Salutare baieti, Astazi de dimineata cand am pornit masina, au inceput sa curga erorile: Brake system. Drive moderately Restraint system Press brake to engage gear Pedestrian protection system Driving stabilisation. Drive moderately Chassis. Drive moderately. Drivetrain. Drive moderately. Transmission fault. Drive moderately. Pe langa aceste erori, nu aveam servo-directie, vitezometrul nu imi arata nimic iar comfort access-ul mergea doar la descuiere si numai daca trageam de maner, la inchidere nu mergea. Asa ca bineinteles, am fost cu ea in reprezentanta si toata treaba a fost din cauza manerului de pe dreapta fata care a intrat in scurt si a ars o siguranta. Rezolvate toate prin a schimba siguranta si a anula acel maner. Da, intr-adevar, mie manerul ala imi tot facea probleme de ceva timp... Adica pe incuiat nu mergea, mergea numai pe descuiat si daca ma apropriam de masina pe partea aia, mi se descuia singura. Am comandat manerul, astept sa-mi vina Am postat patania mea in speranta ca poate ajuta pe cineva pe viitor.
    1 point
  3. "problema" s-a rezolvat in 10 minute prin demontarea manerului cu pricina. Mufa este acolo la maner pentru ca acolo e defectul.
    1 point
  4. Baieti, chiar daca topicul este vechi, sa va dea Dumnezeu muuulta sănătate si mii de multumiri! Tocmai ce am rezolvat aceeasi problema la un F10 N57 cu schimbarea sigurantei #2. Mulțumesc!!!!
    1 point
  5. Salut, la service auto ai incercat ? Lasand gluma la o parte, nu are nimeni cum sa ghiseasca, cel putin o diagnoza daca poti sa pui si vezi ce erori are.
    1 point
  6. Costă mult depozitarea,vezi cât costă un amortizor sau pompă de apă pt E30,nu mai zic de piese mari,uși,aripi,capote..
    1 point
  7. Se ieftinesc dar nu mult, 5-10%.Cred ca mai degrabă se ieftineste manopera desi si acolo nu cred ca mult...Multi cred ca se gasesc piese after market ca la grtupul vag si mecanici la fel.. Dureaza pana sa se convingă ca nu i chiar asa... Tre sa se gândeasca ca un cauciuc mediu e 500ron, daca nu are roti de iarnă sau anvelopele sunt uzate si ai ghinion ca si cele de vara sa fie opinci, cu un rand de jante, echilibrat etc s a dus mia de euro. Mai faci un schimb de ulei, un disc, o placuta, o fulie, un releu, alta mie... Nu vinde nimeni masini perfecte... Eu cand am luat F ul, am luat anvelope vara-iarnă, 1mie, distribuție, un furtun, un senzor si ce a mai fost, 90milioane,,, Bagasem 3mii si nici nu apucasem sa merg cu mașina...
    1 point
  8. Pe Audi A6 etfsi nu ai decat varianta de 2litrii benzina plus electric.
    1 point
  9. Inca un autobuz? Si ce e cu milionul ala de butoane pe usa? Plus cele de pe volan. Si lasa-ma sa ghicesc, capacitive toate ...
    1 point
  10. Foarte adevarat. Nu ma pot pronunta decat din review-uri dar sunt convins ca unele (daca nu cele mai multe) optiuni pe un BMW sunt mai "premium" decat pe o Tesla. Si chiar unul dintre lucurile pe care le detest cel mai mult cand vine vorba de perceptia despre Tesla, este accentul care se pune pe dotari imbecile gen celebrele "farturi".
    1 point
  11. Daca ar veni toată lumea sa spuna si problema găsită in urma deschiderii unui topic, s ar rezolva mult mai repede problemele.
    1 point
  12. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, prin topicu acesta am reusit sa rezolv problema, fara sa ma duc la service. Exact aceleasi fault-uri le-am avut si eu, se aprinsese tot bordul zici ca era pom de craciun. Nici servodirectia nu mergea, nici vitezometru. Intr-adevar era siguranta nr 2. Foarte greu acces la ea, trebuie sa bajbai cu ochii inchisi ca sa intinzi mana pana acolo. Am folosit clema de sigurante, de la panoul din portbagaj.
    1 point
  13. ScOate mufele din manerele de usi de la confort acces si vezi daca eroarea persista, evident ai si siguranta arsa, verifica intai sigurantele, NR 2 daca nu ma insel
    1 point
  14. da, sunt unele modele cu probleme mari dpdv lag cutie, balbe, timpi morti, indecizie, kkt si clienti care nu mai suporta sa indure asta. toate A6 din generatia C8 produse de la lansarea din 2018 pana in 2020 inclusiv, indiferent ca au cutie zf8 sau dublu ambreiaj. eu la limita am scapat...a mea e produsa in februarie 2021 si rupe in 2 cutia. vorbesc de masini cu motor exclusiv termic. si nu numai A6, ci si peste acest model si sub. pt unele dintre ele cred ca aceasta problema mai persista si in 2023. la ce masina si motorizare faci referire, Cipriene?
    0 points
  15. 0 points
  16. Mie mi-a luat 6 luni sa ma obisnuiesc cu sistemul de operare de la A6 fata de ID6 pe care il aveam pe G30. Acel ID6 mi s-a parut atat de intuitiv, de logic, si desi era primul bmw pe care il aveam, imi dadea feelingul ca sunt la al 3-lea. Lucrurile s-au complicat colosal incepand cu ID7. @alex230ro, din punctul de vedere mentionat de tine, la fel, mi-a luat fix o luna (1500km) sa ma obisnuiesc cu masina dpdv condus. La inceput mi se parea la fel, ca totul e anapoda, ca nu simt masina, directia, ca nu am curaj sa intru intr-o curba etc. G30-ul l-am vandut fratelui si am tot avut ocazia sa revin la volan. Dupa ce m-am obisnuit cu A6, fix acelasi sentiment il aveam la bmw si anume faptul ca nimic nu e cum trebuie si abia asteptam sa ma dau jos de la volan. Experienta mea cu cele 2 marci ma face sa cred ca e normal ca orice test drive sa se soldeze cu un esec lamentabil cand ai una dintre ele si o incerci pe cealalta, insa totul tine de obisnuinta si de fanboy-ism. Sper ca peste un an jumate dupa ce se termina leasingul la A6 sa am ocazia si pt E klasse.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.