Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/11/23 in all areas

  1. Eu fac de ani buni Ungaria si Austria cu 140/150, si nu ca am eu neaparat chef sa zic asa, pentru ca asa merge cam toata lumea, si nu am luat de mai bine de 20 de ani nicio amenda. Daca nu sari de 150kmh ( in bord ) nu iei nicio amenda si nu-ti are nimeni treaba, mai ales ca mergi fluent cu traficul. Cand esti nesimtit si sari calul cu pedala, e alta treaba, mai ales daca adopti stilul "romanesc" cu mers bara la bara si flashuri.
    2 points
  2. Suspensiile sunt adaptate la greutatea masinii, placutele si discuriile dupa 60.000 km sunt noi, pt ca nu folosesc frana aproape deloc. Conduc doar cu o singura pedala..Acceleratia. cat am masina in garantie filtrul de polen se schimba gratuit, Anvelopele se uzeaza la fel caa la orice masina, depinde cati bani vrei sa dai pe ele. un filtru de habitaclu ma costa 20 chf si il schimb poate o data pe an. in rest 0 costuri.
    1 point
  3. https://goo.gl/maps/aHcpk4ZY4n4Lb4Jh8 Deloc, aprope 11 ore fara opriri..bine pentru schumacheri normal ca e mult , in stilul meu de condus nu am vazut nicio diferenta ca timp intre EV si ICE. Conduc legal in orice tara merg, inclusiv in RO. in RO pe autostrada merg 130-140 km/h. In Germania pe portiunile fara limita o ard, atat. Dar nici acolo nu se mai poate ziua ca e foarte aglomerat si nu prea ai unde sa mai mergi cu 200+, doar noaptea.
    1 point
  4. De ce anume ti se pare exagerat? Ia pune tu acum pe google maps si vezi cate ore iti estimeaza? Si asta fara opriri, fara stat in vama si asa mai departe.
    1 point
  5. In Austria este 10% in plus fata de viteza legala. Cam in toata Europa poti merge cu +10km peste viteza legala, mai putin in Elvetia unde este doar 5 pe autostrada si in anumite cantoane doar 3km Amenzile sunt foarte mari de la 20km in sus si sunt radare fixe pe autostrada foarte multe, daca nu stii unde sunt amplasate ramai instant pieton si poate si la bulau daca ai talpa foarte grea. Asa ca toate consumurile mele de mai sus sunt in limita vitezei legale
    1 point
  6. Pai asa merge aproape toata lumea, 140-150kmh... cred ca la aia se referea si colegul @branevl... fata de vitezele astea, 110-120kmh deja e mers incet
    1 point
  7. Atunci nu lua iX40 are autonomia prea mica mai ales daca iti place sa mergi mai tare. Merg legal, acolo limita de viteza este 120km/h. daca am liber pun ACC pe 125 cat sa nu ma ia radarul. In Austria, Ungaria merg cu 130 km/h, iar in Germania..se vede in al doi-lea video dar nici acolo nu prea mai poti merge tare ca este foarte aglomerat, abia am prins cateva portiuni unde am putut sa ajung la 200 km/h.
    1 point
  8. Eu am facut 1700 km si am iesit mai ieftin decat cu dieselul, eu am incarcat doar pe autostrada la DC. Banuiesc ca nu mergi 2000 km doar pe autostrada, noaptea poti sa o incarci la AC si este mai ieftin. Sau la hotel si poate este gratis etc. eu nu as lua iX40 are autonomia mica, daca vrei sa nu ai stress cu autonomia ia un iX50 iX40 este masina de oras , nu de facut 2000 km cu ea pe autostrazi.
    1 point
  9. Cred ca stii ca este illegal sa mergi cu 150 km/h, nu? gata? atat ai putut? cum ti-am demonstrat contrariul cum nu intri in polemici..combate ce am zis eu ..te rog. p.s am o gramada de filme pe camera de pe autostrada..vrei sa continuam? ca tu ai vazut niste lesinati care merg cu 100 km/.h nu inseamna ca toti sunt la fel, nu conteaza cati cai ai conteaza sa stii cand sa-i folosesti, iar faptul ca mergi cu 150 km/h unde limita este 130 esti doar inconstient si pui vietile altora in pericol.
    1 point
  10. Problema rezolvata , swap de motor , problema fiind dupa desfacerea motorului o fisura la cilindrul 4. Multumesc pentru ajutor !!
    1 point
  11. Salut! Te tin minte de cand ai luat masina, hai sa-ti zic eu, treaba sta asa. Nu stiu daca ai citit pe forum insa mi sa rupt distributia, dupa mi sa dus motorul ca a sarit pinionul de la pompa de ulei,etc,etc, am pus pachetul de M5 pe ea cel cu bara spate cu dubla evacuare, insa nu am apucat sa fac evacuare si ca sa nu ramana teava de la 520D am zis ca o tai de la jumate si o las asa, vad ca idee si cum se aude. Se auzea putin de tot mai gros, cea mai mare diferenta fiind la schimbarea treptelor de viteza unde era un "BOV" frumos, incet incet am vazut ca nu prea trage masina dupa ce i-am schimbat motorul, logic nu avea ce sa aiba de la motor, ba cand tragea, ba cand nu tragea, am zis ca o scot cu testerul sa-i fac o regenerare, cand sa vad ca regenerarea comuta cam la 10 secunde de pe active pe not active, ba crestea temperatura pe la 550 grade , dupa scadea brusc la 300 grade si tot asa. Mi-am dat seama ca problema a fost din evacuare atunci, deoarece se pierdea caldura si presiunea prea repede pe evacuare, eu pur si simplu am taiat-o de langa suportul de pe la mijlocul masinii si asa am lasat-o. Dupa ce am sudat-o inapoi, si-a revenit masinuta, m-am dus i-am facut si regenerare, totul ok! Eu mai vorbesc cu fostul proprietar de la care am luat-o si el mi-a zis demult cand i-am spus ce vreau sa-i fac, sa nu-i fac dubla evacuare deoarece i dau prea mult aer si nu e bine pentru turbo si motor, dar o sa vorbesc la pilot tunning ca acolo vreau sa fac, o sa plec cu teava de inox dupa filtru de particule sau mijlocul masinii sa vedem, dupa sa facem un Y stg-dr cu o teava pana in 70 MM (posibil 63) ca sa nu pierd putere, vroiam de 76, dar atunci s-ar putea sa patesc ca inainte cand am taiat-o, oricum ei sunt specialistii si stiu. Iar tipsurile duble pot sa fie si de 80 MM, nu cont, se baga in teava de 63 mm care o pun eu. Deci amicul tau are dreptate, am simti-o pe propria masina, chiar daca puteam sa pariez si 100 milioane cash ca nu are nici-o treaba turbo si motorul ca pun eu evacuare de 76 mm sau daca o dai de la jumate, mai ales DPF-ul sa nu-si faca regenerare, dupa ce am vazut clar pe tester ca nu poate sa-si faca regenerare mi-am gasit singur logica si am stiut ca de acolo si problema cu trasul, insa pana atunci nu. Am DPF ON si am si soft pe ea undeva la 210 cp maxim zic eu. As vrea sa-i pun si niste tobe finale sport ca sa nu ramana doar tevile stg+dr, se vad frumos si finalele din spatele masinii.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.