Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/12/23 in all areas

  1. Salutare, Se vinde masina familiei – BMW 530i xDrive Sportline, 252 CP, 2.0 benzina, serie motor B48, G30, prima inmatriculare 11.2017, in prezent 108.000 km. Masina a fost cumparata pe 30.09.2021, la 86.300 km de la Automobile Bavaria Baneasa – Premium Selection, astfel, masina beneficiaza de garantie BMW pana pe 30.09.2023. Masina a fost folosita preponderent extern, fiindca home office, a mancat doar OMV MaxxMotion 100, a vazut peisaje frumoase si se vinde fiindca se doreste trecerea la fratele mai mare si gras, X5. La momentul cumpararii i-a fost atribuita categoria de Premium Selection si inainte de livrare au fost schimbate urmatoarele: (pot dovedi prin istoric cheie, bord): Discuri si placute fata si spate noi; Ulei, filtru ulei, lichid frana; Filtru aer; Flansa cardan; Clapete ghidaj aer. I-am achizitionat jante M Sport de G30 FL, Apple Carplay, cumparat inca un an de Connected Drive, infoliata grila pentru a inchide pachetul Shadow line din fabrica de pe ea, detailing exterior si interior, presuri originale BMW Seria 5, tavita portbagaj, folie fumurie geamuri spate ceramica si schimbat pielea de pe volan cu perforata pe lateral. La fix un an de la achizitie s-a facut revizie completa la Proleasing Ploiesti la 99.500 km reprezentata de: Filtru aer; Filtru habitaclu; Ulei nou (nu cred in cei 30k pe care ii recomanda BMW); Lichid frana nou si test pe banc franare; Inspectie tehnica totala; Poze aici: https://postimg.cc/gallery/B1M0RSz/c03a735e Contact: PM Pret: 35.500 eur Enumar mai jos unele dintre cele mai importante dotari ale masinii: Pachet Sportline cu ornamente Shadow line (volan sport cu padele, reglabil electric, bandouri iluminate Sportline, etc) Scaune Confort, full electrice, cu memorie sofer si pasager, ventilate si incalzite; Faruri Led Adaptive (camera suplimentara, urmareste drumul si directioneaza lumina in functie de nevoie, asistent faza lunga); Sistem de sunet Harman Kardon, se aude impecabil; Sistem de navigatie professional 4k, ecran mare + display digital complet cu diverse moduri de condus, Apple Carplay activ si Video in Motion); Innovation package (Real Time traffic information, incarcare wireless telefon, Remote Services, Concierge services); Incalzire auxiliara cu motorul oprit - se poate seta din aplicatie de la distanta; Setari Confort, Eco Pro si Sport (cutie, viraje); Active Cruise Control - urmareste masina fata, franeaza si accelereaza singura, etc; Driving Assistant, Pedestrian alert, Collision Warning; Aer conditionat 4 zone; Afisaj control pneuri; Lumina ambientala interior + exterior; etc
    1 point
  2. Vorba aia, era la "mintea cocosului" ca reducerea poluarii nu se va face folosind o singura alternativa si aia electrica, aia nu va face decat pe termen lung sa creasca si mai mult gradul de poluare luand in considerare productia de baterii care cere tot fosil, productia de electricitate care iarasi inca foloseste mult fosil pentru cantitatea enorma de care ar fi nevoie, ciclul de viata scurt al masinilor electrice(cine le mai cumpara SH cand mai au poate doar 2 ani de garantie pe bateria originala si s-o schimbi pe banii tai e enorm de scump ) si alti factori care in opinia mea fac masina electrica sa fie cel mult o alternativa buna pentru folosinta in oras si pe distante scurte si cam atat. Si eu vad ca solutie mai buna pe termen lung hidrogenul pentru masinile cu range mare si mai ales pentru vehiculele comerciale, mai ales acestea au un aport foarte mare la poluarea globala generata de masini insa nimeni nu prea se leaga de asta ci doar de turisme. Legat de chinezi, deja au cam devenit leaderi pe piata europeana la masinile electrice intrucat se apropie de spart bariera de 30k Eur pentru o masina de marime medie si cu range de peste 350-400km...la capitolul asta nemtii au ramas in urma tare, chinezii vand cateva masini bune in EU prin marcile europene pe care le-au cumparat, gen Volvo sau MG sau alte joint-ventures pe care le au cu producatorii locali. Dat fiind si contextul cu preturile mari ale combustibilor, parerea mea este ca in continuare un diesel face sens poate mai mult ca oricand, asa ca achizita unuia nou e cat se poate de inspirata. Ar trebui mai degraba lucrat la fiabilitate astfel incat sa crestem ciclul de folosinta al masinilor si sa crestem si perioada la care oamenii isi schimba masinile, in loc de 2-3 ani sa le tina 4-5 ani si apoi sa ia alta noua, asta ar face si mai mult pentru combaterea poluarii si a reducerii consumului inutil de resurse.
    1 point
  3. Pompa auxiliară îți dă posibilitatea ca pe timp de iarnă, dacă oprești motorul, să ai căldură în mașină, dacă pui pe "REST" de pe panoul de climă. Practic recirculă lichidul din instalație prin calorifer până la răcirea acestuia. Sunt multe cu problema asta dar nu are un efect negativ asupra mașinii, dar dacă ești obsedat să vezi totul verde la diagnoză acest lucru te v-a zgâria pe retină In principiu se duc cărbunii sau se blochează pompa, se poate repara dacă vrei, nu e ceva de speriat.
    1 point
  4. Nu ma astept sa primeasca oferta mai mare de 80k la buy-back. Frumoasa masina, dar sunt singurul care considera total irelevant aspectul impozitului? Si daca ar fi intreg, inseamna ceva pentru cumparator suma de 500e la valoarea de 100.000e ?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.